Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koolwitje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koolwitje



    Koolwitjes blijven niet lang stil zitten. Deze gaf me wel de tijd om hem vast te leggen terwijl hij genoot van een mij onbekend bloemeke..

    Groeten van Lassie
    Last edited by lassie; 26 april 2010, 18:47.

  • #2
    Re: Koolwitje

    een heel mooie hoor
    Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

    MVG FLOWER Canon7D

    Comment


    • #3
      Re: Koolwitje

      Ik vind deze toch iets minder... Jammer, het had een mooi plaatje kunnen zijn, maar ik mis teveel scherpte (zeker op de ogen).

      Groetjes,
      Jolien
      Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

      Comment


      • #4
        Re: Koolwitje

        Beestje is volledig bewogen, volgende keer eentje zoeken die wat minder ADHD heeft.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #5
          Re: Koolwitje

          mooie kleurtjes, dat wit tegen de groene achtergrond, en toch dat toetsje rood

          groetjes
          hilde
          groetjes
          hilde

          Comment


          • #6
            Re: Koolwitje

            Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
            Beestje is volledig bewogen, volgende keer eentje zoeken die wat minder ADHD heeft.
            en je kan die beestjes geen rilatine gaan geven hé

            Tis maar te zien hoe die bewegingsonscherpte er kwam maar ik vrees toch dat het de fotograaf was die niet stil genoeg stond of zijn instellingen waren niet dat. Maar dat weet hij zelf vast ook al.
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Koolwitje

              Alles is hier mooi, BG, kleurtjes, compo...spijtig van de scherpte, het zijn toch ook zo'n 'woelwatertjes' hé !
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #8
                Re: Koolwitje

                Dank voor de reacties. Ik ben verbaasd betreffende de bemerkingen van gebrek aan scherpte. Ik heb wel vastgestelld dat in de originele inzending er vermindering van contrast was. Daarom heb ik de oorspronkelijke foto vervangen door één met meer contrast.

                Groeten van Lassie

                Comment


                • #9
                  Re: Koolwitje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
                  Ik vind deze toch iets minder... Jammer, het had een mooi plaatje kunnen zijn, maar ik mis teveel scherpte (zeker op de ogen).

                  Groetjes,
                  Jolien
                  Ik volg!
                  SeALbe

                  Comment


                  • #10
                    Re: Koolwitje

                    Vind het wel mooi, niet helemaal scherp maar leuk gebracht, achtergrond is precies een schilderijtje
                    grtjes, fabke
                    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Koolwitje

                      mits de goede scherpte was dit een pracht plaatje geweest
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                      Comment

                      Working...
                      X