Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zandraket.........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zandraket.........

    Dit weekend een plantje gefotografeerd met de naam "Zandraket".
    Zoals altijd: reversed 50mm op F1.4



  • #2
    Re: Zandraket.........

    Mis hier toch wel scherpte hoor, sorry ... Wel mooie kleuren.


    Groetjes, Kim
    www.kya.jalbum.net

    Comment


    • #3
      Re: Zandraket.........

      vooral de overgang van het oranje naar het witte is mooi, maar ik mis ook wat scherpte

      groetjes
      hilde
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #4
        Re: Zandraket.........

        Misschien ff ter info:

        Ik maak dit soort foto's voor de Expo in mijn woonplaats. Die drukt ze vervolgens af op canvas en zo gaan ze de verkoop in.

        Onscherpte is dus niet zo'n probleem. Op canvas ziet het er allemaal heel goed uit. Heb er zelf ook een aantal hier hangen

        En ook deze laat ik voor in huis afdrukken binnenkort.

        Maar jullie hebben gelijk, er zit geen beetje scherpte in
        Geen probleem dus.

        Comment


        • #5
          Re: Zandraket.........

          nee er zit geen scherpte in maarvind da nie mis en voor het geen je het gebruikt zeker niet dus
          Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

          MVG FLOWER Canon7D

          Comment


          • #6
            Re: Zandraket.........

            Er wordt tegenwoordig wel vaker gespeeld met een totale onscherpte. Mits juist toepassen kan dit fraaie beelden opleveren. Maar dit is erg smaak gebonden.
            Aangezien ik me zelf concentreer op het maken van scherpe beelden en ook op het beoordelen daarvan, hou ik het hier even op het zeggen dat ... de kleurtjes mooi zijn

            Comment


            • #7
              Re: Zandraket.........

              Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
              vooral de overgang van het oranje naar het witte is mooi, maar ik mis ook wat scherpte

              groetjes
              hilde
              ik volg hier,
              grtjes, fabke
              Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

              Comment


              • #8
                Re: Zandraket.........

                tja die scherpte hé
                vind dit hier wel kunnen hoor
                maakt er een mooie zacht plaatje van
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                Comment


                • #9
                  Re: Zandraket.........

                  Ik ben een veelzijdig iemand en heb dus met scherpte/onscherpte, contrast, kleur, zwart/wit enzovoort geen enkel probleem maar dit kan ik helaas als FOTO niet aanvaarden
                  Wat uw uitleg omtrent CANVAS en dergelijke betreft, begrijp ik je maar al te goed (uit ervaring). Daar zit je bij een andere doelgroep - bij kunstenaars waarschijnlijk - en komt het werk heel anders over, zeker op canvas. De visie en interpretatie verschilt daar soms enorm, maar is heel boeiend en leerrijk. Het eeuwige conflict tussen plastische en fotografische kunst, ook al zal je op deze manier (bedoel uw presentatie) daar ten volle waardering krijgen.
                  Als ik fout zit mag je dit gerust melden
                  grt.hogteneer
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X