Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wegwerpcamera ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wegwerpcamera ....

    Ik durf het hier haast niet vragen...

    Ons dochtertje vertrekt binnenkort op bosklassen.
    Ik had hier nog een oude IXUS liggen, maar die batterijen doen maar 3 foto's en dan is het spelen gedaan.

    Daar niewe batterijen voor kopen zie ik zo direct niet zitten.

    Daarom zou ik eventueel een wegwerpcamera kopen ( Kodak Fun Saver ) - ongeveer 12 euro voor 39 foto's.

    Ik vraag me af: zijn de afdrukken (of de ontwikkeling ) hierin begrepen ? Misschien een domme vraag, maar ik heb zo iets nog nooit in huis gehaald.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Wegwerpcamera ....

    Dat zal alleen voor de camera zijn, voor de afdrukken zul je wel moeten een aparte rekening krijgen

    Geef toch gewoon jouw dslr mee
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #3
      Re: Wegwerpcamera ....

      Is dit iets ?
      Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

      Comment


      • #4
        Re: Wegwerpcamera ....

        of deze, geen batterijen nodig.


        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Wegwerpcamera ....

          Kijk eens op ebay voor batterijen.

          Waarschijnlijk vind je er voor minder dan 10€, en die werken ook nog.
          Dit is in elk geval goedkoper dan een wegwerpcamera... , en ze kan zo veel foto's maken als ze wil.

          Comment


          • #6
            Re: Wegwerpcamera ....

            Ik koop geregeld waterdichte wegwerpcamera's in Kruidvat. Handig als ik ga vissen - ze zijn waterdicht (tot op een meter of twee, denk ik), en redelijk schokvast.

            Ontwikkelen foto's is niet inbegrepen, maar het totaal is niet zo duur dacht ik.

            Comment


            • #7
              Re: Wegwerpcamera ....

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Ik durf het hier haast niet vragen...

              Ons dochtertje vertrekt binnenkort op bosklassen.
              Ik had hier nog een oude IXUS liggen, maar die batterijen doen maar 3 foto's en dan is het spelen gedaan.

              Daar niewe batterijen voor kopen zie ik zo direct niet zitten.

              Daarom zou ik eventueel een wegwerpcamera kopen ( Kodak Fun Saver ) - ongeveer 12 euro voor 39 foto's.

              Ik vraag me af: zijn de afdrukken (of de ontwikkeling ) hierin begrepen ? Misschien een domme vraag, maar ik heb zo iets nog nooit in huis gehaald.
              Ik weet natuurlijk niet hoe oud jouw dochtertje is, maar de meesten hebben tegenwoordig een GSM al of niet met ingebouwde camera. Of mag een GSM niet mee?
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #8
                Re: Wegwerpcamera ....

                Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Ik weet natuurlijk niet hoe oud jouw dochtertje is, maar de meesten hebben tegenwoordig een GSM al of niet met ingebouwde camera. Of mag een GSM niet mee?
                GSM mag niet mee - wat ik overigens wel begrijp.
                Anders had ik haar een Qtek meegegeven - maar de juffen zouden die wel eens voor een GSM kunnen aanzien. ( zelfs zonder SIM-kaart)

                Ik denk dat het toch zo'n wegwerpding zal worden - ze is 11; volgend jaar kan ze voor haar communie een deftig toestel vragen.
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #9
                  Re: Wegwerpcamera ....

                  Voor 12 euro kan je misschien wel twee nieuwe accu's kopen voor die IXUS.
                  Als je even doorgeeft welke accu er inzit (of welke IXUS), dan zal ik wel even zoeken naar een goedkoop alternatief.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wegwerpcamera ....

                    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                    Voor 12 euro kan je misschien wel twee nieuwe accu's kopen voor die IXUS.
                    Als je even doorgeeft welke accu er inzit (of welke IXUS), dan zal ik wel even zoeken naar een goedkoop alternatief.
                    Het is een IXUS V
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wegwerpcamera ....

                      6,95 euro voor een NB-1LH (+ 4 euro verzendkosten naar belgie):


                      Ik heb daar pas nog 2 accu's besteld voor de S90, die zijn heel snel geleverd (minder dan een week).

                      Ik heb even gezocht bij www.Dealextreme.com , maar daar kan ik die accu niet terugvinden. Daar zijn ze nog iets goedkoper (prijzen in dollar), en de levering is gratis (maar je moet wel wat geduld hebben)...
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wegwerpcamera ....

                        Voor kinderen (en ook voor oudere 'kinderen' ) is de Lomolito zeer leuk : http://microsites.lomography.com/lomolitos/

                        Kost 10 euro en je kan met of zonder kleurenflash werken.
                        https://www.tinicleemputfotografie.com/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wegwerpcamera ....

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                          6,95 euro voor een NB-1LH (+ 4 euro verzendkosten naar belgie):


                          Ik heb daar pas nog 2 accu's besteld voor de S90, die zijn heel snel geleverd (minder dan een week).

                          Ik heb even gezocht bij www.Dealextreme.com , maar daar kan ik die accu niet terugvinden. Daar zijn ze nog iets goedkoper (prijzen in dollar), en de levering is gratis (maar je moet wel wat geduld hebben)...
                          BEDANKT, BART !!!
                          Ik zou yagoda ens willen proberen.
                          Enig idee van de verzendkosten ?
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wegwerpcamera ....

                            Oorspronkelijk geplaatst door alfa centauri Bekijk bericht
                            bedankt, bart !!!
                            Ik zou yagoda ens willen proberen.
                            enig idee van de verzendkosten ?
                            Oorspronkelijk geplaatst door black b@ndit Bekijk bericht
                            6,95 euro voor een nb-1lh (+ 4 euro verzendkosten naar belgie)..

                            Et voila
                            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                            500px

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wegwerpcamera ....

                              Ik heb het nog eens nagekeken, voor twee NB-1L accu's heb ik 17,9 euro betaald.
                              2x 6,95 euro + 4 euro verzendkosten.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment

                              Working...
                              X