Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zet U!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zet U!


  • #2
    Re: Zet U!

    Je hebt een eigen benadering van dingen om je heen, een eigen stijl. Heb dergelijke zaken al gezien op exposities en dat oogt intrigerend.
    grt.hogteneer
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Zet U!

      Vond deze zelf wel mooi maar twijfelde een beetje over de rechterkant.
      Hoe komt het dat niemand hier op reageert?
      (Behalve Hogteneer, merci Hogteneer)
      Is de foto:
      - Te slecht
      - Te ingewikkeld
      - Te saai
      - Of is het omdat ik zelf niet op alle berichten kan reageren?
      Een mens moet soms ook al eens werken, avondschool volgen en een huishouden runnen dus meer reacties zitten er niet in...
      Graag een eerlijk antwoord van wie dan ook.

      Comment


      • #4
        Re: Zet U!

        Naast de elektrische stoel, kennen we voortaan ook een "gasstoel"

        Nee, alle gekheid op een stokje. Een vrij banaal onderwerp, maar toch op een bepaalde, intrigerende manier gebracht. Ik heb ook een probleem met die rechter gasfles, en heb een crop geprobeerd, maar het maakt de foto niet "interessanter". Het licht speelt wel mooi op de stoelen.
        Je zou misschien een Urban Acid effect kunnen proberen? Het onderwerp leent zich er alleszins toe.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Zet U!

          Ik heb ze al een paar keer bekeken en kom nooit verder dan: wie gaat nu naast een
          gasfles zitten? En dat is misschien ook wel het mooie er aan.

          Comment


          • #6
            Re: Zet U!

            Ik zou de rechterkant een stuk croppen, juist tussen de twee gasflessen in. Ik vind dat deel wat donker uitvallen tov de rest waar het licht wel mooi valt.
            Het lijkt me ook een foto die sterker wordt als hij in een reeksje zit.
            I put the sexy in dyslexia

            Comment

            Working...
            X