Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lichttoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lichttoren



    gils

  • #2
    Re: lichttoren

    Zo'n mooie vlakverdeling in je compositie dat je haast zou hopen dat die lichttoren er niet
    stond. Belachelijk natuurlijk. Tot je er goed naar kijkt.

    Comment


    • #3
      Re: lichttoren

      Goed gezien, origineel standpunt.
      Technisch gezien voor verbetering vatbaar : lijkt wel oververscherpt, met een te grote radius.
      Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
      And why do we fall, Bruce?

      Comment


      • #4
        Re: lichttoren

        Ik vind dit echt niet goed. Zoals gewoonlijk waarschijnlijk ben ik de eerste met kritiek. Ik zie er meer niet goed aan dan wel goed. Het is net of het strand is aangemaakt met de clone stempel. En dit dan nog heel onverzorgd. En dat is ook het geval in het rechter vlak naast de weg. Verder is er eigenlijk niks scherp in de foto. De vuurtoren niet, de zee niet, niets eigenlijk. Ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen. Je valt zo in uitersten. Ten opzichte van je knappe werken die je hier op het forum al hebt getoond is dit gewoon rommel. Ik begrijp dan ook niet dat je dit ook maar post. Dit kan je toch zelf niet goed vinden als je ziet wat voor werk je nog al hebt getoond?
        www.debackermichel.be

        Comment


        • #5
          Re: lichttoren

          Oorspronkelijk geplaatst door Michken Bekijk bericht
          Ik vind dit echt niet goed. Zoals gewoonlijk waarschijnlijk ben ik de eerste met kritiek. Ik zie er meer niet goed aan dan wel goed. Het is net of het strand is aangemaakt met de clone stempel. En dit dan nog heel onverzorgd. En dat is ook het geval in het rechter vlak naast de weg. Verder is er eigenlijk niks scherp in de foto. De vuurtoren niet, de zee niet, niets eigenlijk. Ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen. Je valt zo in uitersten. Ten opzichte van je knappe werken die je hier op het forum al hebt getoond is dit gewoon rommel. Ik begrijp dan ook niet dat je dit ook maar post. Dit kan je toch zelf niet goed vinden als je ziet wat voor werk je nog al hebt getoond?
          IK ben het hier volmondig mee eens...
          Gills dat kan je toch niet plaatsen hé zulke opnames..
          Weer eens wat kritischer op je eigen werk..
          Dit vind ik echt jammer.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: lichttoren

            Oorspronkelijk geplaatst door Michken Bekijk bericht
            Ik vind dit echt niet goed. Zoals gewoonlijk waarschijnlijk ben ik de eerste met kritiek. Ik zie er meer niet goed aan dan wel goed. Het is net of het strand is aangemaakt met de clone stempel. En dit dan nog heel onverzorgd. En dat is ook het geval in het rechter vlak naast de weg. Verder is er eigenlijk niks scherp in de foto. De vuurtoren niet, de zee niet, niets eigenlijk. Ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen. Je valt zo in uitersten. Ten opzichte van je knappe werken die je hier op het forum al hebt getoond is dit gewoon rommel. Ik begrijp dan ook niet dat je dit ook maar post. Dit kan je toch zelf niet goed vinden als je ziet wat voor werk je nog al hebt getoond?
            Volledig mee eens. TE gemaakt.
            grt.hogteneer
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: lichttoren

              Michken zegt wat wij enkel durven te denken ...

              Comment


              • #8
                Re: lichttoren

                Een uitschuiver tussen al die andere mooie platen van jou.
                Minder geslaagd, op naar de volgende ...
                Ik vermoed dat je wel om kan met mijn en bovenstaande reacties

                greetz
                Cheeta
                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                flickr

                Comment


                • #9
                  Re: lichttoren

                  Eigenlijk enkel een proefstuk die helemaal niet realistisch is, een vuurtoren op het strand?
                  Dat buiten beschouwing gelaten oogt deze prent te gemaakt.
                  Het zal nog een beetje oefenen zijn vrees ik, maar....... je hebt het tenminste geprobeerd.


                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: lichttoren

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Eigenlijk enkel een proefstuk die helemaal niet realistisch is, een vuurtoren op het strand?
                    Dat buiten beschouwing gelaten
                    kijk eens in Westkapelle!
                    maar vind dit ook niet zo''n succes hoor.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: lichttoren

                      compo is prima, de (na-) bewerking doet helaas afbreuk aan deze plaat..zwart/wit had ook mooi geweest btw..

                      Comment


                      • #12
                        Re: lichttoren

                        Zit hier te bleiren als een peuter die zijn fopspeen heeft verloren...
                        Vergeet deze blunder van formaat en ik hoop dat ik niet, bij het ouder worden, verval in bijziendheid van formaat zodat ik dit zelf niet meer opmerk...
                        Bedankt voor jullie steun, lees hulp, en volgende keer beter...
                        Groet.
                        Gils
                        Tussen haakjes. Ik weet ondertussen wel hoe slecht deze is...

                        Comment


                        • #13
                          Re: lichttoren

                          Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                          Zit hier te bleiren als een peuter die zijn fopspeen heeft verloren...
                          Vergeet deze blunder van formaat en ik hoop dat ik niet, bij het ouder worden, verval in bijziendheid van formaat zodat ik dit zelf niet meer opmerk...
                          Bedankt voor jullie steun, lees hulp, en volgende keer beter...
                          Groet.
                          Gils
                          Tussen haakjes. Ik weet ondertussen wel hoe slecht deze is...
                          Tis u vergeven Gils.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment

                          Working...
                          X