Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme draad!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Extreme draad!

    Een extreme macro plaat van deze draad.
    Sorry voor de stofvlekken die eerst op de foto zaten, deze had ik moeten verwijderen!
    Maar hier nu de bewerkte versie:



    Wat denken jullie?
    Gr. joep
    Last edited by joeperrr; 26 april 2010, 15:42.
    Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

  • #2
    Re: Extreme draad!

    Hoe mooi iets simpels kan zijn...
    Ik zag 'm wel liever ietsje groter.

    Groetjes,
    Jolien
    Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

    Comment


    • #3
      Re: Extreme draad!

      Vooral ook extreme stofjes op de sensor...
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #4
        Re: Extreme draad!

        heel mooi die extreme DOF, mocht nog iets scherper...mooie kleuren

        groetjes
        hilde
        groetjes
        hilde

        Comment


        • #5
          Re: Extreme draad!

          Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
          heel mooi die extreme DOF, mocht nog iets scherper...mooie kleuren

          groetjes
          hilde
          mag idd wat meer scherpte in. Maar verder mooie compo, kleuren,... en idd. een vlekje.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment


          • #6
            Re: Extreme draad!

            Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
            mag idd wat meer scherpte in. Maar verder mooie compo, kleuren,... en idd. een vlekje.
            een vlekje??????
            Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

            MVG FLOWER Canon7D

            Comment


            • #7
              Re: Extreme draad!

              Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
              Vooral ook extreme stofjes op de sensor...
              Ja inderdaad, deze heb ik nog gemaakt met mijn a200, en dar zat veel stof op je, heb inmiddels een canon 40D.
              Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

              Comment


              • #8
                Re: Extreme draad!

                Oorspronkelijk geplaatst door joeperrr Bekijk bericht
                Ja inderdaad, deze heb ik nog gemaakt met mijn a200, en dar zat veel stof op je, heb inmiddels een canon 40D.
                Wat ik niet goed begrijp is dat je deze bij showcase post, ondanks het feit dat je weet dat deze stofjes alom tegenwoordig zijn.

                Danny
                SeALbe

                Comment


                • #9
                  Re: Extreme draad!

                  Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk bericht
                  Wat ik niet goed begrijp is dat je deze bij showcase post, ondanks het feit dat je weet dat deze stofjes alom tegenwoordig zijn.

                  Danny
                  Je mag de foto niet beoordelen op de toestand van de sensor... De stofjes zijn zeker nog weg te werken, het blijft een goeie foto (vind ik toch).
                  Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

                  Comment


                  • #10
                    Re: Extreme draad!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
                    Je mag de foto niet beoordelen op de toestand van de sensor... De stofjes zijn zeker nog weg te werken, het blijft een goeie foto (vind ik toch).
                    De opzet, de bedoeling, kan inderdaad allemaal goed zijn maar ik beoordeel de foto hier op het totaalbeeld.
                    Sorry hoor, maar dan werk je de foto eerst af vooraleer je hem hier bij showcase post.
                    Althans, dat is mijn mening...
                    Of is dit 'een' beste foto?

                    Showcase Macro & Close-Up
                    Expositieforum voor macro en close-up foto's . Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
                    Danny
                    SeALbe

                    Comment


                    • #11
                      Re: Extreme draad!

                      Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk bericht
                      De opzet, de bedoeling, kan inderdaad allemaal goed zijn maar ik beoordeel de foto hier op het totaalbeeld.
                      Sorry hoor, maar dan werk je de foto eerst af vooraleer je hem hier bij showcase post.
                      Althans, dat is mijn mening...
                      Of is dit 'een' beste foto?



                      Danny
                      Akkoord, akkoord... maar het gebeurt toch wel vaker dat mensen (zelfs in showcase) hier dergelijke foto's posten? Misschien hadden ze dan zelf niet op de storende puntjes gelet? Ikzelf maak dat ook mee hoor, door mijn monitor zie ik vaak mijn foto's perfect zuiver terwijl andere leden aanhalen dat er vlekjes/storende lijntjes en dergelijke te vinden zijn. Dan draai ik mijn beeldscherm op allerlei manieren op en neer en heen en weer en dan zie ik het ook en verbeter ik dit.

                      Groetjes,
                      Jolien
                      Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

                      Comment


                      • #12
                        Re: Extreme draad!

                        Interessante discussie. Knappe abstracte opname maar vlekjes moeten eraf
                        grt.hogteneer
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Extreme draad!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
                          Akkoord, akkoord... maar het gebeurt toch wel vaker dat mensen (zelfs in showcase) hier dergelijke foto's posten? Misschien hadden ze dan zelf niet op de storende puntjes gelet? Ikzelf maak dat ook mee hoor, door mijn monitor zie ik vaak mijn foto's perfect zuiver terwijl andere leden aanhalen dat er vlekjes/storende lijntjes en dergelijke te vinden zijn. Dan draai ik mijn beeldscherm op allerlei manieren op en neer en heen en weer en dan zie ik het ook en verbeter ik dit.

                          Groetjes,
                          Jolien
                          Jolleke,

                          Ik waardeer je reactie, maar ik ga deze discussie niet hier en nu voeren.
                          Maar ik blijf erbij.
                          Dit is showcase.
                          Hier mag en moet men imho heel kritisch zijn.
                          De aangeleverde foto vind ik door de onvoldoende afwerking heel slordig.
                          Het is imo niet zo dat TS niet op de hoogte was van de aanwezige vlekken. (Dit zijn geen vlekjes meer)
                          Ik vind deze foto dan ook absoluut niet showcasewaardig.

                          AMEN

                          PS: Wanneer ik het subforum 'Showcase Macro & Close-Up' open, verwacht ik het 'betere' werk te zien. Dat is hier op BD spijtig genoeg niet altijd het geval!!!
                          Over smaak valt niet te twisten maar in het algemeen genomen is men hier nogal vlug tevreden, en dat betreur ik een beetje.
                          SeALbe

                          Comment


                          • #14
                            Re: Extreme draad!

                            Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk bericht
                            ...
                            Het is imo niet zo dat TS niet op de hoogte was van de aanwezige vlekken
                            ...
                            PS: Wanneer ik het subforum 'Showcase Macro & Close-Up' open, verwacht ik het 'betere' werk te zien. Dat is hier op BD spijtig genoeg niet altijd het geval!!!
                            Over smaak valt niet te twisten maar in het algemeen genomen is men hier nogal vlug tevreden, en dat betreur ik een beetje.
                            Vind ik ook !
                            Heb je een vlek(je) over het hoofd gezien en men wijst je daar op dan ga je dat normaal gezien weghalen en een verbeterde versie plaatsen.

                            frans
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Extreme draad!

                              Oorspronkelijk geplaatst door SeAlbe Bekijk bericht
                              Jolleke,

                              Ik waardeer je reactie, maar ik ga deze discussie niet hier en nu voeren.
                              Maar ik blijf erbij.
                              Dit is showcase.
                              Hier mag en moet men imho heel kritisch zijn.
                              De aangeleverde foto vind ik door de onvoldoende afwerking heel slordig.
                              Het is imo niet zo dat TS niet op de hoogte was van de aanwezige vlekken. (Dit zijn geen vlekjes meer)
                              Ik vind deze foto dan ook absoluut niet showcasewaardig.

                              AMEN

                              PS: Wanneer ik het subforum 'Showcase Macro & Close-Up' open, verwacht ik het 'betere' werk te zien. Dat is hier op BD spijtig genoeg niet altijd het geval!!!
                              Over smaak valt niet te twisten maar in het algemeen genomen is men hier nogal vlug tevreden, en dat betreur ik een beetje.
                              Ik had deze foto misschien inderdaad niet op de showcase mogen zetten
                              Ik zal de foto eens bewerken, en dan terug posten!

                              groeten Joep
                              Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

                              Comment

                              Working...
                              X