Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interessepeiling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • interessepeiling

    Graag prijsinfo:
    Zou eventueel het volgende willen verkopen. Aangekocht december 2007
    Was van plan hem te houden al BU of reiscamera maar sinds ik de D700 heb heb ik hem nog maar 1 keer gebruikt...
    Nikon D40x + 18-55mm f/3,5-5,6G EDII (geen VR)
    Nikkor 55-200mm f/4-5,6G IF-ED VR+prinz skylight
    Nikon speedlight SB-400
    draagtas Yellow moon en statief HQ tripod40 (zat bij de kit, dus geen hoge kwaliteit. )
    Boek: digitale fotografie Nikon D40/D40x van Christian Haasz
    2x2GB 1x1GB SD
    Heb de verpakkingen nog, Total Number of Shutter Releases for Camera = 10647
    Hoeveel mag ik hier nog van vragen?
    Bedankt!
    Flickr

  • #2
    Re: interessepeiling

    Echt niemand?
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: interessepeiling

      Bijhouden als back-up

      Comment


      • #4
        Re: interessepeiling

        Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
        Bijhouden als back-up
        Zoals ik al schreef: Was van plan hem te houden al BU of reiscamera maar sinds ik de D700 heb heb ik hem nog maar 1 keer gebruikt...
        Is deze set dan echt zo weinig waard? Had gewoon graag een richtprijs gehad, blijkt die te laag dan hou ik hem wel... als kastvulling
        Kan ik beter de lens en flitser apart verkopen?
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: interessepeiling

          Ik had een prijs tussen de 200 à 250 in het hoofd voor het toestel en de twee kitlenzen.
          De rest zou ik proberen afzonderlijk te verkopen.
          De body alleen zou ik zeker niet van de hand doen want het is goed mogelijk dat je dan met de lenzen blijft zitten.


          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: interessepeiling

            Hoeveel wil je voor het statief HQ tripod40 ?

            Comment


            • #7
              Re: interessepeiling

              Oorspronkelijk geplaatst door myself Bekijk bericht
              Hoeveel wil je voor het statief HQ tripod40 ?
              Heb alles samen te koop gezet, even afwachten, als ik er niet genoeg voor krijg verkoop ik de flits, de 55-200VR en eventueel de flits apart en hou het toestel...
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: interessepeiling

                Heb besloten na het opkuisen van de body en de sensor, en het uittesten, dat er eigenlijk niets aan scheelt. Dus ga ik hem toch maar houden... Voor 't geen men er wil voor geven koop je nog geen compactje.
                Heb toch nog een vraag, een collega zou mijn lens willen kopen, deze Nikkor 55-200mm f/4-5,6G IF-ED VR+prinz skylight
                Lens is ok, geen krasjes of zo en heb verpakking en boekje nog.
                Als ik hier 100 euro voor vraag is dat dan een eerlijke prijs of heb ik hem dan in 't zak gezet?
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: interessepeiling

                  Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                  Zoals ik al schreef: Was van plan hem te houden al BU of reiscamera maar sinds ik de D700 heb heb ik hem nog maar 1 keer gebruikt...
                  Dat houdt in dat je één keer op reis geweest bent of dat je D700 één keer defect is geweest. Het eerste is jammer dat het niet meer is geweest en tweede één keer te veel....
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment

                  Working...
                  X