Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ddkk kdiiidi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ddkk kdiiidi

    Beste mensen,

    Zou ik dit durven kopen?

    • Features:
    • hifiketen met 2 luidsprekers
    • FM/AM-radio (digitale tuner)
    • cd/dvd-speler (geschikt voor de meest gangbare cd- en dvd-formaten)
    • usb-aansluiting (geschikt voor de meeste usb-sticks en mp3-spelers)
    • sd/mmc/ms-geheugenkaartlezer (geheugenkaarten niet inbegrepen)
    • afmetingen hoofdunit: ca. 245 x 150 x 205 mm
    • vele nuttige aansluitingen waaronder 3,5 mm hoofdtelefoon, hdmi,
    • scart, AV-ingang (cinch), enz.
    • luidsprekers: 2 x 30 W RMS (ca. 160 x 258 x 210 mm)
    • incl. afstandsbediening en scartkabel
    • 3 jaar garantie
    • incl. 0,10 EUR Recupel
    • ----------------------------------------------
    Ik wou me net zoiets aankopen (van Sony) maar met minder mogelijkheden dan deze en 245€ in plaats van: 90€
    Dit is natuurlijk “maar” ne Medion, hé. ;p
    Alvast bedankt, iedereen.

    En ik moet eigenlijk steeds aan dienen Song van: The Clement Peerens Explosition - boecht van dunaldy!!

    Raf'ken
    Last edited by StoneFree; 23 april 2010, 15:57. Reden: test
    00.00 Gone

  • #2
    Re: Boecht van dunaldy,,??,,

    wel, dit toestel ken ik niet MAAR (ja er is een maar)

    ik heb ooit in de Aldi een Bluesky radio gekocht met MP3-ondersteuning via CD & USB-stick en dat dingetje speelt misschien niet het allerbest maar voor zijn geld (toen 70 €dacht ik) doet dat goed zijn werk. Bovendien wordt die nu in ons nieuw huis (lees : werf wegens verbouwingen) gebruikt en stof & gips kunnen dat beestje niet deren

    Volgens mij kan je met dit setje ook niet veel miskopen eerlijk gezegd...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: ddkk kdiiidi

      Lyrics >>>>>

      The Clement Peerens Explosition
      boecht van dunaldy

      Pijn
      Ik lig hier te creperen van de pijn
      Pijn
      In elken uithoek van mijn brein
      Pijn
      Ik lig precies onder nen trein
      Pijn
      Ik voel mij als een mixomateus konijn

      Zou nen hersenbloeding of nen tumor kunne zijn
      Neen, het is de schuld van awe wijn

      Het was boecht van den aldi
      Van diejen boecht in een kartonne doos
      'k Wier zelfs nie loecht van awen boecht
      En mijn pijn is aandeloes

      Aaaaahhh
      ik wor begot vergiftigd deur mijn eige vrouw
      Shiiiit
      Precies dat er een rat in mijne schedel zit
      Kajiet kajiet
      Ik roep mijn eigen uit tot rampgebied
      Ooeeeeeeii
      Wa hedde gij nij toch gekocht gij ze stoemme koei

      Wacht ne keer tot da kik in den aldi nog is zin
      Maske, wilde gij mij dood misschien?

      Het was boecht van den aldi
      Van diene boecht in een kartonne doos
      'k Wier zelfs nie loecht van awen boecht
      En mijn pijn is aandeloes

      Ik sterf
      Ne mens is minder mottig van ne liter verf
      Ik gaon er aan
      Besefte gij wel goe wa ge hed gedaan?

      Want gij hed nog gezei: "Khem nen Bulgaarse wijn gekocht"
      Allei noemde gij da wijn da smeirig vocht?

      Het was boecht van den aldi
      Van diene boecht in een kartonne doos
      'k Wier zelfs nie loecht van awen boecht
      En mijn pijn is aandeloes

      pijn .... taaregende pijn
      ©opyrights

      auteur: ?
      componist: ?
      publisher: ?
      Raf'ken
      00.00 Gone

      Comment


      • #4
        Re: ddkk kdiiidi

        Ik heb al, als een gek, liggen proberen de hoodtittel te wijzigen, maar Alas!
        Stom forumsysteem

        Niet allemaal tesamen posten, hé!!
        Raf'ken
        00.00 Gone

        Comment


        • #5
          Re: Boecht van dunaldy,,??,,

          Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
          wel, dit toestel ken ik niet MAAR (ja er is een maar)

          ik heb ooit in de Aldi een Bluesky radio gekocht met MP3-ondersteuning via CD & USB-stick en dat dingetje speelt misschien niet het allerbest maar voor zijn geld (toen 70 €dacht ik) doet dat goed zijn werk. Bovendien wordt die nu in ons nieuw huis (lees : werf wegens verbouwingen) gebruikt en stof & gips kunnen dat beestje niet deren

          Volgens mij kan je met dit setje ook niet veel miskopen eerlijk gezegd...
          Tja, mijn vader raadt het mij niet echt aan, maar ook niet echt af.
          Het is idd geen prijs voor dat spul.
          9/10 zullen die box'kes waardeloos zijn, maar das geen erg, vermits ik hier nog een extra paar legendarische "Yamaha NS-10's" heb steken.
          Zowat het beste dat er vroeger was, op monitorgebied.
          I love that flat sound!

          Mijn oom heeft nog straffer staan en gaat het binnenkort verkopen, tssss!!
          Design piramides op hoge stalen voetprofiel en in beton!
          Ja ja, concrete, dus héél flat en knap. (Wit/zwart)
          + Vintage Technics (vóór en eindtrap) van rond 1979/80

          Very dom alsj't mij vraagt.
          Mahja dienen heeft centen zat, dan is alles mogelijk hé!
          Dat geld niet gelukkig zou maken, gaat echt niet op bij hem.
          Meestal zeggen enkel mensen “zonder geld” zoiets en spelen iedere week lotto!

          Ik snap toch ookniet zo goed wie zo'n uitspraken uitvindt, tja nen ar'men sukkelaar zeker??
          Bedankt voor uw reactie Hans

          Raf’ken
          00.00 Gone

          Comment


          • #6
            Re: ddkk kdiiidi

            Ik zou eens proberen te luisteren naar de speakers eerst. Dat is toch het voornaamste onderdeel. Liever wat minder mogelijkheden en goed geluid dan veel gadgets en uw haren te moeten uittrekken omdat het op niks trekt. Ik ben nog altijd een fan van losse componenten, maar dat is dan weer wat duurder. Je hoeft natuurlijk niet alles in 1 keer te kopen.

            Comment


            • #7
              Re: ddkk kdiiidi

              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              Ik zou eens proberen te luisteren naar de speakers eerst. Dat is toch het voornaamste onderdeel. Liever wat minder mogelijkheden en goed geluid dan veel gadgets en uw haren te moeten uittrekken omdat het op niks trekt. Ik ben nog altijd een fan van losse componenten, maar dat is dan weer wat duurder. Je hoeft natuurlijk niet alles in 1 keer te kopen.
              Lees de #5 eens eerst
              00.00 Gone

              Comment


              • #8
                Re: ddkk kdiiidi

                Weet iemand of 'Medion' een echt merk is, of gaat het hier om een: Sony, Samsung, Grundig, Philips, Kenwood, met enkel de naam 'Medion' erop?

                Raf'ken
                00.00 Gone

                Comment


                • #9
                  Re: ddkk kdiiidi

                  Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
                  Weet iemand of 'Medion' een echt merk is, of gaat het hier om een: Sony, Samsung, Grundig, Philips, Kenwood, met enkel de naam 'Medion' erop.
                  Veel belang heeft dat niet. De merken die jij opsomt - uitgezonderd Kenwood - maken geen hifi-materiaal. Ik weet wel dat muziekapparatuur al vlug het label "high fidelity" krijgt opgeplakt, maar als je een ietwat natuurgetrouwe weergave van muziek wilt horen, zal je meer dan het twintigvoudige moeten uitgeven. Dat kan je gerust vergelijken met het verschil tussen compactjes van 90 € en DSLR's van 1800 € en meer.
                  Voor wat achtergrondmuziek - wat muziek voor de meeste mensen is - zal die Medion m.i. wel voldoen. Handig is zeker dat ie mp3's vanop SD-kaartjes en USB-aansluiting speelt. CD/DVD-spelers in goedkope apparatuur gaan namelijk gewoonlijk niet erg lang mee.
                  Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                  Comment


                  • #10
                    Re: ddkk kdiiidi

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                    Veel belang heeft dat niet. De merken die jij opsomt - uitgezonderd Kenwood - maken geen hifi-materiaal. Ik weet wel dat muziekapparatuur al vlug het label "high fidelity" krijgt opgeplakt, maar als je een ietwat natuurgetrouwe weergave van muziek wilt horen, zal je meer dan het twintigvoudige moeten uitgeven. Dat kan je gerust vergelijken met het verschil tussen compactjes van 90 € en DSLR's van 1800 € en meer.
                    Voor wat achtergrondmuziek - wat muziek voor de meeste mensen is - zal die Medion m.i. wel voldoen. Handig is zeker dat ie mp3's vanop SD-kaartjes en USB-aansluiting speelt. CD/DVD-spelers in goedkope apparatuur gaan namelijk gewoonlijk niet erg lang mee.
                    Wij hebben een goede set
                    Dit wordt slaapkamer-gear en wordt dan nog eens aangesloten op de sublieme Yamaha NS-10 speakers.
                    Een kennis heeft een Pim Fortuin model vnn Sony!!(prijs 250€)
                    Héél chique design, Active speaker systeem, maar alles is bijna stuk, zelfs de remote, juist de tuner werkt nog

                    Raf'ken
                    Last edited by StoneFree; 23 april 2010, 22:35.
                    00.00 Gone

                    Comment


                    • #11
                      Re: ddkk kdiiidi

                      Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
                      Lees de #5 eens eerst
                      Had ik inderdaad niet helemaal gedaan, maar toch blijf ik erbij. Ga eerst eens luisteren indien mogelijk. Je hebt allerlei prijsklassen. En de audiofielen gaan inderdaad enkel blij zijn met iets dat vele duizenden euro's, maar als je al niet veel geld hebt zou ik nog meer nadenken alvorens iets te kopen waar je misschien helemaal niet tevreden over bent. Over smaak valt niet te twisten.

                      Comment


                      • #12
                        Re: ddkk kdiiidi

                        Toch hoge tijd dat ze eens strengere regels maken en meer controle gaan doen op zaken alvorens ze daar een bepaalde term aan mogen geven zoals "HiFi".
                        Noem dit dan gewoon "geluidsinstallatie".

                        Of dit goed is? Hangt ervan af waarvoor het moet dienen en hoe snel je tevreden bent ... deze grens ligt bij iedereen elders!
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: ddkk kdiiidi

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Of dit goed is? Hangt ervan af waarvoor het moet dienen en hoe snel je tevreden bent ... deze grens ligt bij iedereen elders!
                          Moet dienen voor in mijn slaapkamer!
                          Hum ..... en mijn verwachtingen zijn dat er véél meisjes langskomen



                          Dus, toch maar een Quad nemen dan ...... ?

                          Raf'ken
                          Last edited by StoneFree; 25 april 2010, 08:19.
                          00.00 Gone

                          Comment


                          • #14
                            Re: ddkk kdiiidi

                            Ondertussen in solden bij aldi voor maar €55. Iemand die hem vorige keer gekocht heeft?

                            Wat is nog wil weten is of hij een wekkerfunctie heeft --> ondertussen gevonden: nee (http://download1.medion.com/download...2480defrnl.pdf)
                            Last edited by breggie; 12 juli 2010, 11:08. Reden: vraag beantwoord
                            http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
                            http://foto-actiecode.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: ddkk kdiiidi

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                              Veel belang heeft dat niet. De merken die jij opsomt - uitgezonderd Kenwood - maken geen hifi-materiaal. Ik weet wel dat muziekapparatuur al vlug het label "high fidelity" krijgt opgeplakt, maar als je een ietwat natuurgetrouwe weergave van muziek wilt horen, zal je meer dan het twintigvoudige moeten uitgeven. Dat kan je gerust vergelijken met het verschil tussen compactjes van 90 € en DSLR's van 1800 € en meer.
                              Voor wat achtergrondmuziek - wat muziek voor de meeste mensen is - zal die Medion m.i. wel voldoen. Handig is zeker dat ie mp3's vanop SD-kaartjes en USB-aansluiting speelt. CD/DVD-spelers in goedkope apparatuur gaan namelijk gewoonlijk niet erg lang mee.
                              Tiens : Kenwood heeft al een tijdje zijn echte "hifi" buitengekegeld (heb zelf nog eentje staan van 15 jaar oud, die het nog altijd goed doet : dank u wel). Wat ze nu nog hebben is redelijk huilen met de pet op.
                              Bij Sony is in hun ES-serie nog wel iets te vinden (de rest is evengoed "bucht uit den..."), maar veel hebben ze inderdaad ook niet meer. En Philips heeft hun hifi afdeling inderdaad al ettelijke jaren geleden ook buiten gekegeld.
                              Als ik ooit nog zo'n mini-ketentje koop zal het waarschijnlijk een Yamaha worden (maar dan geef je ook 5 keer meer uit).
                              Voor 90€ kan je niet gekl*** worden, maar ik zou zelfs niet de moeite doen om daaraan deftige luidsprekers te hangen.
                              Niet vergeten dat de beste manier om een goeie luidspreker stuk te krijgen, is hem te hangen aan een versterker die niet voldoende "stroom" kan leveren. En zeg dan maar "doei" aan je tweeterke...
                              Groeten,

                              Polleke

                              Comment

                              Working...
                              X