Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

    Waarde klikgenoten :

    UPDATE

    ZATERDAG VOLZET, ZONDAG NOG 3 PLAATSEN BESCHIKBAAR

    Aanmelden kan nog tot 3 juni 22:00

    Het is weer bijna tijd voor het grootste middeleeuwse kampement in België te kunnen bewonderen! De teller staat ondertussen op 11 edities.

    Op 5 & 6 juni komen middeleeuwers uit tal van landen in Europa weer afgezakt naar het Rivierenhof in Deurne : +300 middeleeuwse tenten, handelaars, ambachten, ridders, jonkvrouwen, veldslagen, veel gebogen ijzer (na de veldslag) & kiddybattles, middeleeuwse taverne, kanonnen, ...
    Hier doen een heel aantal verenigingen aan mee uit de Benelux, Duitsland, Frankrijk, Tjechië, Engeland, Polen, ....
    Dit festijn word georganiseerd door de vzw De Legende (www.delegendevzw.be) & organisator van dienst : Henk Van Genderen.

    Ik kan voor jullie een mogelijkheid aanbieden om foto's te komen trekken!

    Dit houd in :

    - toegang kampement vanaf 10:00 (gratis). Dit is een gratis event voor iedereen
    - mogelijkheid om tijdens de veldslag in de veiligheidszone te zitten (dwz dat je voor de menigte zit en een goede kijk hebt op alles wat beweegt en toch nog relatief veilig bent
    - 2 gratis consumpties
    - een band rond de arm zodat iedereen weet dat jullie "specialekes" zijn en jullie in de veiligheidszone mogen komen. (geen band = geen toelating tot de veiligheidszone)

    Wat krijgt de organisatie van jullie?

    Een dvd/cd met al de foto's op, hier blijven natuurlijk auteursrechten gelden!
    Dit bezorgt via de post op mijn adres uiterlijk 2 maanden na datum
    Het adres waar het dvd/cd'tje in de post moet belanden:

    De Quaeye Werelt anno 1477
    t.a.v. Timothy Lacroix
    Meyerveldstraat 36
    3202 Rillaar

    Hoe?Wat?Waar?

    - Het kampement bevind zich in het Rivierenhof te Deurne (Antwerpen)
    - Er mogen 20 fotografen per dag komen.
    - Het middeleeuws kamp is beide dagen geopend vanaf 10 uur en dat tot 18 uur
    - Je vind op de site van de legende (link hierboven) meer info over hoe je er geraakt
    - Vergeet je BD-badge zeker niet mee te nemen (niet verplicht)

    Inschrijven

    Aanmelden gebeurt via de site van Wasta. Klik in het menu op BD Deurne en je krijgt op die pagina een in te vullen formulier :
    www.middeleeuwselevendegeschiedenis.be/wasta.html

    Op die pagina is ook nog extra uitleg te vinden over de slag en je mag natuurlijk altijd iets in het gastenboek van Wasta schrijven

    De dag zelf :

    Aanmelden gebeurd in het kampement van Wasta. En dit uiterlijk voor 12 uur.
    Ik doe dit ook vrijwillig en wil graag een beetje middeleeuws gevoel aan het weekend overhouden.
    Diegenen die ingeschreven zijn krijgen meer info hoe dat kampement te bereiken is.
    Dit jaar zorg ik terug voor de aanmeldingen. Voor diegenen die het nog weten : vorig jaar was ik er niet wegens de geboorte van mijn dochter.

    Groetjes,

    Timothy
    Last edited by Lacroix Timothy; 3 juni 2010, 15:51.
    Audaces Fortuna Iuvat
    In Amicitia Unum

  • #2
    Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

    Een oude bekende duikt weer op, mooi initiatief
    Zelfs een aparte pagina voor BD op de site

    Comment


    • #3
      Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

      Heb me net ingeschreven op de site...
      Ben nog maar een beginner... maar je moet ergens beginnen he

      Groetjes Dave

      Comment


      • #4
        Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

        Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
        Een oude bekende duikt weer op, mooi initiatief
        Zelfs een aparte pagina voor BD op de site
        Ha JA he, moet de BD'ers toch soigneren :-)
        Kom je ook terug af dit jaar?

        Heb een heel sabbatjaar genomen met de bouw en de geboorte van onze dochter. Prioriteiten zijn nodig he, al was het héél moeilijk om niet naar kampementen te gaan vorig jaar. Dit is toch echt mijn ding, enfin da weet ik voor de rest van mijn leven
        Audaces Fortuna Iuvat
        In Amicitia Unum

        Comment


        • #5
          Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

          Oorspronkelijk geplaatst door _Dave_ Bekijk bericht
          Heb me net ingeschreven op de site...
          Ben nog maar een beginner... maar je moet ergens beginnen he

          Groetjes Dave
          Heb je je ingeschreven?
          Tiens. Ik heb tot nu toe maar 1 inschrijving en dat is Ribo. Kun je het dan nog eens even opnieuw doen voor de zekerheid?
          Audaces Fortuna Iuvat
          In Amicitia Unum

          Comment


          • #6
            Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

            Ik heb mij ook ingeschreven, voor zondag 6 juni stond er nog niets in mijn agenda.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

              Heb ik nog nooit van gehoord maar even de site bekeken.
              ik heb me ingeschreven.

              Groeten, Bert
              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
              www.bertofotografie.be

              Comment


              • #8
                Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

                Oorspronkelijk geplaatst door Lacroix Timothy Bekijk bericht
                Heb je je ingeschreven?
                Tiens. Ik heb tot nu toe maar 1 inschrijving en dat is Ribo. Kun je het dan nog eens even opnieuw doen voor de zekerheid?
                2 de poging ondernomen lukt blijkbaar niet, iets met de firewall
                Ik heb het even op mail gezet.

                Ooh... Ribo komt ook dan kan ik misschien carpoolen

                Groetjes Dave.

                Comment


                • #9
                  Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

                  Heb me ook ingeschreven, voor de 6de

                  Comment


                  • #10
                    Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

                    Ik heb me opgegeven voor zaterdag 5 juni.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

                      Als je in het formulier op de sendknop klikt en je emailprogramma opent zich met in een blanco bericht wil dat zeggen dat je in je internet opties een default mailprogramma hebt gedefinieerd.
                      Stuur dan voorlopig zo een mail met de gegevens die gevraagd zijn in het formuliertje

                      In de loop van volgende week zal dit euvel opgelost worden. Het is te schoon weer om binnen te zitten en te programmeren

                      Er zal ook vanaf vandaag een lijst beschikbaar zijn van de mensen die al aangemeld zijn
                      Natuurlijk ook te vinden op de site!
                      Audaces Fortuna Iuvat
                      In Amicitia Unum

                      Comment


                      • #12
                        Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

                        via site geprobeerd, maar was niet zeker, dus maar gewoon mailtje nagestuurd.
                        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                        www.musicinframe.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

                          Hmmmm, gezien alle verplichtingen rond die tijd kan ik me niet inschrijven, ik zet het echter wel in mijn agenda. Mocht ik tijd hebben kom ik zeker.
                          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
                          Our English website: www.kaichitravel.com
                          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

                            Tof initiatief waar ik graag een dagje voor vrijhoud (zaterdag)
                            Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

                            Comment


                            • #15
                              Re: Middeleeuws kampement 5 & 6 juni 2010 Deurne (B) De Quaye Werelt

                              Hé,

                              Lukt het om via de opgegeven weg in te schrijven? Ik kreeg geen reactie.

                              Comment

                              Working...
                              X