Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vetplant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vetplant


  • #2
    Re: Vetplant

    Het ruimteschip van de toekomst?
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Vetplant

      Wat is me da allemaal: iets zoals mijn voorganger zegt, met twee zwanen in reflexie en dan de titel nog Vind het wel heel speciaal maar verder geraak ik niet !
      grt.hogteneer
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Vetplant

        Wat is me da allemaal: iets zoals mijn voorganger zegt, met twee zwanen in reflexie en dan de titel nog Vind het wel heel speciaal maar verder geraak ik niet !
        Zwanen???
        "Een vetplant" zeg ik U
        Het heeft eigenlijk wel iets surrealistisch..... goh, goed van mij
        Kijk nog eens goed. Er is niets bijzonders mee gedaan. Draai anders je beeldscherm even om. Je hoofd mag ook Zie je de rode stoelen?? En ik sta der zelf ook op, weliswaar een beetje verstopt maar dat was niet te vermijden met de spiegeling.

        Succes met puzzelen, Artep
        Last edited by artep; 23 april 2010, 07:41.

        Comment


        • #5
          Re: Vetplant

          de zwanen zijn zijn halospotjes..
          maffe foto
          enkel met de ondergrond geraak ik er niet uit... is het een glasplaat?

          Comment


          • #6
            Re: Vetplant

            de zwanen zijn zijn halospotjes..
            maffe foto
            enkel met de ondergrond geraak ik er niet uit... is het een glasplaat?
            Nee, de ondergrond is een granieten aanrechtblad dat ik even had opgepoetst met olie. Zo zag je daar dan ook weer de vetplant, lamellen en lucht in weerspiegeld. Bijna hetzelfde beeld als op het deksel.
            De zwanen zijn inderdaad de spotjes. En boven het aanrecht zit een dakvenster waar de mooie blauwe lucht doorheen schijnt.
            Gek he, als je zelf zo'n foto maakt sta je er eigenlijk niet bij stil dat een andere kijker daar niet gelijk gewoon een simpele theepot in ziet.

            Comment


            • #7
              Re: Vetplant

              Oorspronkelijk geplaatst door artep Bekijk bericht
              Nee, de ondergrond is een granieten aanrechtblad dat ik even had opgepoetst met olie. Zo zag je daar dan ook weer de vetplant, lamellen en lucht in weerspiegeld. Bijna hetzelfde beeld als op het deksel.
              De zwanen zijn inderdaad de spotjes. En boven het aanrecht zit een dakvenster waar de mooie blauwe lucht doorheen schijnt.
              Gek he, als je zelf zo'n foto maakt sta je er eigenlijk niet bij stil dat een andere kijker daar niet gelijk gewoon een simpele theepot in ziet.
              dank u voor de duiding..
              maar als je de theepot niet ziet moet je al heeel scheel kijken

              Comment


              • #8
                Re: Vetplant

                Artep, ik wist dat ge ne straffe waart, maar zo ne straffe
                En is het niet mooi om van 2 zwanen 2 lichtspotjes te maken
                En is het niet uniek om voortaan je scherm ondersteboven te draaien zodat we een (simpele) theepot te zien krijgen
                Je hebt er een surrealistisch beeld van gemaakt met een boeiende reactie als gevolg
                grt.hogteneer
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Vetplant

                  En is het niet uniek om voortaan je scherm ondersteboven te draaien zodat we een (simpele) theepot te zien krijgen
                  Dan zou het pas echt spannend worden op dit forum.

                  groeten, Artep

                  Comment

                  Working...
                  X