Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

floating

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • floating



    [Mod] Foto is te groot, gelieve deze aan te passen conform de huisregels en terug zichtbaar te plaatsen.
    Last edited by Red Falcon; 22 april 2010, 13:47. Reden: foto te groot

  • #2
    Re: floating

    heel mooie kleuren

    groetjes
    hilde
    groetjes
    hilde

    Comment


    • #3
      Re: floating

      Da's gigantisch mooi...

      Groetjes,
      Jolien
      Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

      Comment


      • #4
        Re: floating

        Net nu ik op de hoek van de straat ben gaan staan en op de tippen van mijn tenen, met
        een hand boven mijn ogen, in de verte de zomer zie aangemarcheerd komen, en daarna
        huiswaarts ben gelopen, alwaar ik de ketting van mijn rode fietsje heb gesmeerd, kom jij
        met een plaatje dat me voorwaarts de droefenis van de herfst in schopt. Ik zou je dit zeer
        kwalijk moeten nemen, ware het niet zo schoon geweest.

        Comment


        • #5
          Re: floating

          eentje naar mijn goesting zie aan zoiets zou ik ook niet voorbij kunnen

          frans
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: floating

            Weet het niet..
            Compo goed maar die blur op de voorgrond..Niet geslaagd voor mij spijtig genoeg.
            Das mijn eerlijke mening.

            Doudeke..Jij wordt nog ooit stadsdichter van Brugge
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: floating

              Vind het wel goed gezien maar had liever die blaadjes scherp gezien....voor mij nu wat teveel onscherpte!
              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment


              • #8
                Re: floating

                Ik las opnieuw de eerste reeks reacties en stelde me al direct de vraag of ik weer de enige ging zijn die hem niet echt goed ging gaan vinden maar gelukkig zijn er toch nog enkele mensen hier die mijn mening delen. Ik vind de onscherpte ook jammer. De blaadjes hadden scherp mogen zijn voor mij, en dat zijn ze niet. Dus deze vind ik minder geslaagd. Maar het kunnen niet allemaal toppers zijn hé.

                groeten
                www.debackermichel.be

                Comment


                • #9
                  Re: floating

                  Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Doudeke..Jij wordt nog ooit stadsdichter van Brugge
                  Humm, ja. Ik zou die oude, gebochelde dame met haar bangelijk bochtige straatjes de
                  hemel in zingen. Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben me ooit dichter van mijn stamkroeg
                  gemaakt en aldra maakte de waard me duidelijk dat hij nog liever al die dronkenlappen
                  hele avonden hoorde lallen dan nog 5 minuten langer mijn poetische ontboezemingen te
                  moeten aanhoren. En toen was ook nog mijn rode fietsje gestolen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: floating

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Humm, ja. Ik zou die oude, gebochelde dame met haar bangelijk bochtige straatjes de
                    hemel in zingen. Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben me ooit dichter van mijn stamkroeg
                    gemaakt en aldra maakte de waard me duidelijk dat hij nog liever al die dronkenlappen
                    hele avonden hoorde lallen dan nog 5 minuten langer mijn poetische ontboezemingen te
                    moeten aanhoren. En toen was ook nog mijn rode fietsje gestolen.
                    Ah zo iemand ben jij.. Zeer interessant.

                    off topic:

                    Heb je het fietsje al terug?
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • #11
                      Re: floating

                      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                      off topic:
                      Heb je het fietsje al terug?
                      Ja hoor, anders had ik zijn ketting niet kunnen smeren, hé. Het stond 5 gevels verder.
                      Het is zo'n belachelijk klein fietsje dat ik voor de bocht afstap, te voet de draai om ga,
                      en dan weer vrolijk verder fiets, omdat ik anders tijdens het draaien met mijn knieën
                      het stuur raak.
                      Zien jullie me al fietsen in de Brugse ochtendmist?

                      Ach, zo laat in de nacht. Dan verzint een mens al eens iets. Zoals stamkroegen, rode
                      fietsjes, andere mensen, of woordjes, die hij zo netjes op een rij zet als een deftige
                      dame de was aan de lijn hangt.

                      Comment


                      • #12
                        Re: floating

                        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                        Ja hoor, anders had ik zijn ketting niet kunnen smeren, hé. Het stond 5 gevels verder.
                        Het is zo'n belachelijk klein fietsje dat ik voor de bocht afstap, te voet de draai om ga,
                        en dan weer vrolijk verder fiets, omdat ik anders tijdens het draaien met mijn knieën
                        het stuur raak.
                        Zien jullie me al fietsen in de Brugse ochtendmist?

                        Ach, zo laat in de nacht. Dan verzint een mens al eens iets. Zoals stamkroegen, rode
                        fietsjes, andere mensen, of woordjes, die hij zo netjes op een rij zet als een deftige
                        dame de was aan de lijn hangt.
                        Je bent een FANTAST...

                        Comment

                        Working...
                        X