Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jobstudent?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jobstudent?

    Hallo iedereen,


    Weten jullie hoe ik aan een vakantiejob kan geraken? Zijn er hier bedrijfsleiders die een jobstudent nodig hebben?

  • #2
    Re: Jobstudent?

    Om meer succes te hebben, misschien wat extra info doorgeven?
    - Regio?
    - Uw capaciteiten (administratief werk, computerkennis, soort werk dat je zoekt-/kan, ...)
    - Beschikbaarheid (juli, aug, ...?)
    - Uw ouderdom?
    - Rijbewijs?
    ...
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

    Comment


    • #3
      Re: Jobstudent?

      Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
      Hallo iedereen,


      Weten jullie hoe ik aan een vakantiejob kan geraken? Zijn er hier bedrijfsleiders die een jobstudent nodig hebben?
      Alle interimkantoren zoeken studenten. Bij de VDAB kan je terecht. Heel veel studentenverenigingen kunnen je helpen. Fruitkwekers doen heel veel beroep op studenten. En je kan zelf bedrijven een mailtje sturen met je C.V. Maar dat had je toch zelf kunnen uitvissen als je even 2 minuten nadenkt?
      EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

      Comment


      • #4
        Re: Jobstudent?

        Ik denk dat het wenselijk is dat je zelf de eerste stap zet en zelf wat rond gaat neuzen; de vacatures worden niet op je schoot gebracht. Logisch toch?
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Jobstudent?

          Vroeger altijd goed mijn boterham verdiend als interimarbeider. Zeer wisselvallige uren (volcontinu ploegen, weekends,..), soms korte termijnplanning (morgen om 04:45 hier staan, kan je straks om 14:00 daar zijn, ze hebben ginder nú iemand nodig,...), soms zwaar tot zeer zwaar werk (handmatig laden en lossen van vrachtwagens), soms vuil werk (industriële reiniging), maar toch ook telkens een langere tijd meegedraaid in eenzelfde ploeg. Enfin, het was een ervaring en een zeer goede motivatie om goed te studeren (want zag het eerlijk gezegd niet zitten voor de rest van mijn leven).

          Of loop aan zee eens over de dijk (mooi weer dit weekend) en je valt over de aanbiedingen voor jobstudenten. Maar zoals al eerder gezegd: zet beter zelf een paar eerste stappen. Men heeft het trouwens altijd over werkzoekenden, waarom zou dat ook niet voor jobstudenten gelden? Dus aan de slag!!

          PS: als het je bedoeling is om op een grote presitigieuze firma een eenvoudig kantoorjobke te bemachtigen, tja, die gaan meestal naar de kinderen van het personeel. Maar als je de handen uit de mouwen wilt steken, dan mag er toch geen probleem zijn.

          Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

          Comment


          • #6
            Re: Jobstudent?

            Ik heb hier net horen vertellen dat het bij DHL in Leipzig voor geen meter draait wegens de nog Oost Duitse mentaliteit. Ze zouden smeken om volk van hier , je kan daar misschien eens je licht opsteken
            Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
            http://album.zoom.nl/user/lindberg/

            Comment


            • #7
              Re: Jobstudent?

              Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
              .. bij DHL..
              pakskes sorteren zeker
              Kheb me eens laten vangen, ze mogen iemand anders zoeken..

              Comment


              • #8
                Re: Jobstudent?

                Omdat je de vraag stelt op een fotoforum:
                In de meeste pretparken lopen fotografen rond.
                Dat zijn vaak (job)studenten. Misschien iets voor jou?
                Fuji FinePix S100fs

                Comment


                • #9
                  Re: Jobstudent?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                  pakskes sorteren zeker
                  Kheb me eens laten vangen, ze mogen iemand anders zoeken..
                  En toch kunnen ze het daar niet , althans niet snel genoeg naar ik hoor vertellen .... maar we wijken af
                  Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                  http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jobstudent?

                    Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
                    Omdat je de vraag stelt op een fotoforum:
                    In de meeste pretparken lopen fotografen rond.
                    Dat zijn vaak (job)studenten. Misschien iets voor jou?
                    en das nog erg leuk ook.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Jobstudent?

                      ik schreef me als student altijd in in zoveel mogelijk interimkantoren. Ik heb nooit zonder vakantiejob gezeten...
                      5DmkIII en wat glas

                      Comment

                      Working...
                      X