Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgelet foutje in de makro folder blu-ray speler

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opgelet foutje in de makro folder blu-ray speler

    Even melden dat de blu-ray speler van samsung in de makrofolder een verkeerde foto heeft meegekregen. Het type speler is een samsung BD-P1580 en de foto is van een BD-P2500.

    Los daarvan, zou die Samsung DB-P1580 blu-ray speler een aanrader zijn of toch maar niet?

    Prijs in de makro nu 129. Online vind je ze zonder verzendkosten vanaf 99 euro.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Opgelet foutje in de makro folder blu-ray speler

    Hangt ervan af wat je ermee wiil doen. De beste blu-ray speler momenteel blijft de Playstation 3 in die zin dat de blu-ray standaard blijft evolueren. En de playstation krijgt gratis al die upgrades. Bijvoorbeeld, de blu-ray 2.0 standaard heeft een harde schijf nodig omwille van de interactiviteit. Zit er iets interactiefs op eens disc, dan kan je dat niet gebruiken op een speler zonder harde schijf. De vraag is of je die toeters en bellen wel nodig hebt. De Playstation blijft een gameconsole en maakt een beetje lawaai, terwijl zo een losse speler muisstil is.

    Comment


    • #3
      Re: Opgelet foutje in de makro folder blu-ray speler

      Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      De Playstation blijft een gameconsole en maakt een beetje lawaai, terwijl zo een losse speler muisstil is.
      Als jij denkt dat alle Blu-Ray spelers muisstil zijn zit je er ook wel naast hoor.
      Ik wou dat ik je gelijk kon geven.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment

      Working...
      X