Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Big ...

    Ben



    niet enkel over het takje vallen in het midden

  • #2
    Re: Big ...

    Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht

    niet enkel over het takje vallen in het midden
    OK:
    takken links te veel.
    takken rechtsonder veeel te veel.
    het grootste deel van je opname hier in (Showcase-Architectuur) wordt aan het zicht onttrokken door takken.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Big ...

      Aanwezigheid van de takken vind ik eerder storend als nuttig. Niet echt geslaagd als kadrering dus. De Big Ben staat er wel mooi scherp en contrasterend op.
      Ik ga er van uit dat je betere hebt

      Comment


      • #4
        Re: Big ...

        Wat anders dan de gewone toeristische foto, maar zoals mijn voorgangers al zeggen: die storende "kadrering"!
        Ik had ook graag meer van de BigBen in beeld gezien (portrait ipv landscape), maar je hebt voldoende details om te weten waar je je bevindt.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Big ...

          Inderdaad wat spijtig van de takken Dimitri.
          Je hebt wel een moeilijk standpunt uitgekozen, lijkt me.

          greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: Big ...

            Oei, de takken had ik zelf nog niet als storend opgevat (waarschijnlijk omdat ik al op het eerst zicht blij was met het resultaat). ik zal nog wat aan mijn zelfreflectie moeten werken lijkt me

            Dit standpunt had ik eigenlijk genomen omdat ik die herhaling van die schoorstenen tof vond.
            ik zit wel met volgende vraag: is de kadrering niet goed door de takken ?
            of is hij gewoon helemaal niet goed ?

            Groeten Dimitri en alvast bedankt voor je reactie.

            Comment


            • #7
              Re: Big ...

              Een kader zet het onderwerp 'in the picture'. Maar hier staan de takken deels vóór het onderwerp. Zowel voor de Big Ben als voor de schoorstenen. De takken zijn niet verkeerd, maar ze nemen dus teveel plaats in zoals Bouk reeds zei.

              Comment

              Working...
              X