Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Utah Beach

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Utah Beach



    MVG

    NK

  • #2
    Re: Utah Beach

    Veel bord, weining beach. Fototechnisch is deze foto goed, maar heeft wat weining inhoud.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Utah Beach

      bedankt voor de reactie
      Mss heb ik wat weinig uitleg gegeven, utah beach is 1 van de plaatsen waar de amerikanen geland zijn op d-day, ik vond dat de prikkeldraad dit zo'n beetje weergaf
      ook is de foto wat "vergrouwd" vanwege de oorlog en zijn vele slachtoffers -->beetje rouw zeg maar

      MVG

      NK

      Comment


      • #4
        Re: Utah Beach

        moet zegge dat ik saphi wel kan volgen. En aub zet dat copyright logo en je naam niet zo groot in de foto (of met een ander lettertype).

        Comment


        • #5
          Re: Utah Beach

          Begrijp ik, maar het bord is wel dominant aanwezig en trekt alle aandacht. De prikkeldraad valt niet echt op, toch niet als 'oorlogsdraad'; lijkt meer de gewone variant doe we overal tegenkomen zodat het verhaal die achter Utah Beach steekt niet naar voor komt. Ik vermoed dat een 'breder' beeld met meer draad en het bordje kleiner meer zal geven
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: Utah Beach

            OK
            bedankt voor de tips

            MVG

            NK

            Comment


            • #7
              Re: Utah Beach

              Ik vermoed dat een 'breder' beeld met meer draad en het bordje kleiner meer zal geven
              akkoord.
              een breder beeld (groothoek en afstand nemen) geeft meer context aan een foto, waardoor je ze de mogelijkheid geeft om meer inhoud, meer verhaal, te tonen.

              Comment

              Working...
              X