Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pluizig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pluizig


  • #2
    Re: pluizig

    Mooie compo, mooie BG en een ietswat slordige pluis.
    Toch knap vastgelegd.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: pluizig

      voor mij komt hij toch iets tekort van scherpte ,en iets te krap in het kader

      Comment


      • #4
        Re: pluizig

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        voor mij komt hij toch iets tekort van scherpte ,en iets te krap in het kader
        Idem hier. Ik ben het ook eens met Moniq wat het slordige betreft, het had mooier geweest zonder het stukje pluisje aan de steel. Maar de kleuren zitten wel goed, leuke sfeer.

        Groetjes,
        Jolien
        Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

        Comment


        • #5
          Re: pluizig

          Komt op me over als een drukke rommelige foto, mis ook scherpte

          Comment


          • #6
            Re: pluizig

            de combinatie met de kleuren van de bg vind ik wel mooi...
            nog een serieuze pluizenkop!

            groetjes
            hilde
            groetjes
            hilde

            Comment


            • #7
              Re: pluizig

              mist inderdaad wel scherpte hoor, jammer kon beter .
              Mijn Webstek

              Comment


              • #8
                Re: pluizig

                Oorspronkelijk geplaatst door sharpball Bekijk bericht
                mist inderdaad wel scherpte hoor, jammer kon beter .
                Dit is wat ik bedoel bij mijn commentaar bij mijn foto 'open'...

                Ik ben geen à priory' technische fotograaf waarbij ALLES scherp MOET zijn...
                Integendeel zelfs...wijk ik af van het gebruikelijke pad en laat ik mijn gevoel spreken.
                Wat is mooi? Iets dat in de eerste plaats scherp is....?
                Deze foto kon ik niet scherp maken want die pluizenkop stond IN een plastieken serre en ik heb die dan ook zo gefotografeerd, doorheen de plastiek.
                Heb er zo al honderden gemaakt, speciaal om het effect...
                Bij mij telt het complete plaatje. Komt het over? Spreekt het beeld... Bevalt het iemand... Mijzelf?
                Ik heb alle begrip voor personen die daar niet van houden. Begrijp me niet verkeerd en bovendien apprecieer ik ALLE vormen van de fotografie... Als het maar mooi is en boeiend of iets te vertellen heeft...
                DUS MET ALLE RESPECT VOOR IEDEREEN DIE MET FOTOGRAFIE BEZIG IS EN DIE DAAR PLEZIER AAN BELEVEN...
                Bedankt voor jullie commentaren.
                Groet.
                Gils

                Comment


                • #9
                  Re: pluizig

                  Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                  Dit is wat ik bedoel bij mijn commentaar bij mijn foto 'open'...

                  Ik ben geen à priory' technische fotograaf waarbij ALLES scherp MOET zijn...
                  Integendeel zelfs...wijk ik af van het gebruikelijke pad en laat ik mijn gevoel spreken.
                  Wat is mooi? Iets dat in de eerste plaats scherp is....?
                  Deze foto kon ik niet scherp maken want die pluizenkop stond IN een plastieken serre en ik heb die dan ook zo gefotografeerd, doorheen de plastiek.
                  Heb er zo al honderden gemaakt, speciaal om het effect...
                  Bij mij telt het complete plaatje. Komt het over? Spreekt het beeld... Bevalt het iemand... Mijzelf?
                  Ik heb alle begrip voor personen die daar niet van houden. Begrijp me niet verkeerd en bovendien apprecieer ik ALLE vormen van de fotografie... Als het maar mooi is en boeiend of iets te vertellen heeft...
                  DUS MET ALLE RESPECT VOOR IEDEREEN DIE MET FOTOGRAFIE BEZIG IS EN DIE DAAR PLEZIER AAN BELEVEN...
                  Bedankt voor jullie commentaren.
                  Groet.
                  Gils
                  kan ik inkomen, het belangrijkste is dat jij jou foto mooi vind maar iedereen komt op voor zijn eerlijke mening en dat vind ikzelf ook heel belangrijk

                  Comment


                  • #10
                    Re: pluizig

                    Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                    Dit is wat ik bedoel bij mijn commentaar bij mijn foto 'open'...

                    Ik ben geen à priory' technische fotograaf waarbij ALLES scherp MOET zijn...
                    Integendeel zelfs...wijk ik af van het gebruikelijke pad en laat ik mijn gevoel spreken.
                    Wat is mooi? Iets dat in de eerste plaats scherp is....?
                    Deze foto kon ik niet scherp maken want die pluizenkop stond IN een plastieken serre en ik heb die dan ook zo gefotografeerd, doorheen de plastiek.
                    Heb er zo al honderden gemaakt, speciaal om het effect...
                    Bij mij telt het complete plaatje. Komt het over? Spreekt het beeld... Bevalt het iemand... Mijzelf?
                    Ik heb alle begrip voor personen die daar niet van houden. Begrijp me niet verkeerd en bovendien apprecieer ik ALLE vormen van de fotografie... Als het maar mooi is en boeiend of iets te vertellen heeft...
                    DUS MET ALLE RESPECT VOOR IEDEREEN DIE MET FOTOGRAFIE BEZIG IS EN DIE DAAR PLEZIER AAN BELEVEN...
                    Bedankt voor jullie commentaren.
                    Groet.
                    Gils
                    Het is mooi hoe jij je verdedigt over je werken. Da's sterk. En je hebt gelijk, "als het maar mooi en boeiend is of iets te vertellen heeft".

                    Een foto hoeft inderdaad niet altijd haarscherp te zijn. Maar bij de ene foto ziet de ene liever wél scherpte, de ander niet en bij een andere foto net hetzelfde... Dus als puntje bij paaltje komt, draait het inderdaad heel erg vaak simpelweg over smaken. Ik zelf trouwens begin de onscherpte -met je verhaal over je plastiek- meer en meer te appreciëren, maar weet dat anderen hier niet van mening zullen veranderen.

                    Er is trouwens al wel meer gediscussieer geweest over jouw stijl. En dat is juist goed, teken dat mensen er echt mee bezig zijn, dat ze jou proberen te begrijpen. Niet iedereen zal dat waarschijnlijk kunnen, maar dat hoeft ook niet. Belangrijkste is dat je wél geniet van de liefhebbers en je eigen gevoel blijft volgen.

                    Groetjes,
                    Jolien
                    Last edited by Jolleke; 19 april 2010, 15:35.
                    Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

                    Comment


                    • #11
                      Re: pluizig

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
                      Het is mooi hoe jij je verdedigt over je werken. Da's sterk. En je hebt gelijk, "als het maar mooi en boeiend is of iets te vertellen heeft".

                      Een foto hoeft inderdaad niet altijd haarscherp te zijn. Maar bij de ene foto ziet de ene liever wél scherpte, de ander niet en bij een andere foto net hetzelfde... Dus als puntje bij paaltje komt, draait het inderdaad heel erg vaak simpelweg over smaken. Ik zelf trouwens begin de onscherpte -met je verhaal over je plastiek- meer en meer te appreciëren, maar weet dat anderen hier niet van mening zullen veranderen.

                      Er is trouwens al wel meer gediscussieer geweest over jouw stijl. En dat is juist goed, teken dat mensen er echt mee bezig zijn, dat ze jou proberen te begrijpen. Niet iedereen zal dat waarschijnlijk kunnen, maar dat hoeft ook niet. Belangrijkste is dat je wél geniet van de liefhebbers en je eigen gevoel blijft volgen.

                      Groetjes,
                      Jolien
                      Dank je Jolien.
                      Groet.
                      Gils

                      Comment


                      • #12
                        Re: pluizig

                        Dergelijke dingen zie ik ook liever iets scherper al hoeft een beeld zeker niet altijd overal gestoken scherp te zijn.
                        Ik vind het ook wat zwaar in beeld staan.

                        Of je nu doorheen plasticfolie fotografeert of dat je andere trukken van de foor gebruikt dat kan de kijker niet zomaar ruiken en daar hoeft hij ook geen rekening mee te houden.
                        De kijker geeft soms kommentaar en dat is dan of wat hij ziet en niet op de eventueel gevoelsmatige binding van de maker met zijn beeld.
                        Daarom vind ik dat gebruik van HOOFDLETTERS in uw reactie dan ook ongepast.

                        frans
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: pluizig

                          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                          Dergelijke dingen zie ik ook liever iets scherper al hoeft een beeld zeker niet altijd overal gestoken scherp te zijn.
                          Ik vind het ook wat zwaar in beeld staan.

                          Of je nu doorheen plasticfolie fotografeert of dat je andere trukken van de foor gebruikt dat kan de kijker niet zomaar ruiken en daar hoeft hij ook geen rekening mee te houden.
                          De kijker geeft soms kommentaar en dat is dan of wat hij ziet en niet op de eventueel gevoelsmatige binding van de maker met zijn beeld.
                          Daarom vind ik dat gebruik van HOOFDLETTERS in uw reactie dan ook ongepast.

                          frans
                          Frans,
                          Dat was enkel om te beklemtonen dat ik iedereen zijn mening respecteer en dat deze van mij niet ter zake doet als het gaat om genoegen te vinden in je hobby.
                          Ik ben gewoon Gil en wens niemand voor het hoofd te stoten.
                          Zo zit ik niet in mekaar. Integendeel...
                          Vriendelijke groet en bedankt voor je commentaar.
                          Gils

                          Comment

                          Working...
                          X