Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mac vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mac vraagje

    De software die bij mijn omvormer voor zonnepanelen geleverd wordt werkt enkel onder windows.
    Nu zou ik dit graag op mijn Mac laten werken zonder Bill Gates rijker te maken.

    Bestaat er ergens een programma waarmee ik .exe files (en liefst ook nog Bluetooth ondersteunen) op mijn Mac kan draaien?

    Ik heb VirtualBox al geprobeerd, maar dan moet ik ook nog eens een Windows versie kopen, en daar heb ik geen zin in.

  • #2
    Re: Mac vraagje

    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    De software die bij mijn omvormer voor zonnepanelen geleverd wordt werkt enkel onder windows.
    Nu zou ik dit graag op mijn Mac laten werken zonder Bill Gates rijker te maken.

    Bestaat er ergens een programma waarmee ik .exe files (en liefst ook nog Bluetooth ondersteunen) op mijn Mac kan draaien?

    Ik heb VirtualBox al geprobeerd, maar dan moet ik ook nog eens een Windows versie kopen, en daar heb ik geen zin in.
    mss kun je DarWine eens proberen…
    het werkt niet echt super, maar het is het proberen waard!
    naar het schijnt is het oorspronkelijk ontworpen voor linux-gebruikers die .exe files wilden openen.
    Canon 5D MkII — TS-E 24mm f/3.5mmL II — EF 50mm f/1.8 II — EF 70-200mm f/2.8 L II IS USM — iMac 24" — iPad
    Baaah! | Digital Echo Photography

    Comment


    • #3
      Re: Mac vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      De software die bij mijn omvormer voor zonnepanelen geleverd wordt werkt enkel onder windows.
      Nu zou ik dit graag op mijn Mac laten werken zonder Bill Gates rijker te maken.

      Bestaat er ergens een programma waarmee ik .exe files (en liefst ook nog Bluetooth ondersteunen) op mijn Mac kan draaien?

      Ik heb VirtualBox al geprobeerd, maar dan moet ik ook nog eens een Windows versie kopen, en daar heb ik geen zin in.
      Een mens moet keuzes maken in het leven. Is het niet Bill Gates, dan is het Steve Jobs.

      Mvg.
      Robert

      PS. Het interesseert mij eigenlijk ook wel.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Mac vraagje

        misschien kan crossover je verder helpen.

        Don't buy a Windows license, don't reboot and don't use a Virtual Machine. Try a free trial of CrossOver to run your Windows software on Mac, Linux and ChromeOS.


        Soort VMware die je toelaat om apps-only in OSX te draaien. Werkt verbazingwekkend goed...

        Comment

        Working...
        X