Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 1D Mark IV 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 1D Mark IV 4

    Te koop Canon 1D mark IV (4 )
    Ik heb er 1250 foto's mee gemaakt, maar werk nu toch met een studio camera voor mijn nieuwe studio werk.
    Super gave camera met de hoge iso waarden en HD film mogelijkheden

    Thuis bij mij te zien en te testen
    Doe een goed bod en dan bedoel ik een goed bod

    Kenmerken

    16,1 MP APS-H CMOS sensor
    Reeksopnamen met 10 bps tot max. 121 JPEGs
    45-punts AF systeem met 39 'cross-type' sensoren
    Full HD (1080p) movies met handmatige bediening
    High ISO tot max. 102400
    3,0” Clear View II LCD met Live View mode
    Dual “DIGIC 4”
    Geïntegreerd EOS reinigingssysteem
    Meer dan een nummer


    16,1 Megapixel CMOS sensor
    Een door Canon ontworpen en geproduceerde 16,1 Megapixel APS-H formaat CMOS sensor produceert zelfs bij zeer weinig omgevingslicht nagenoeg ruisvrije beelden. De sensor registreert de kleinste details voor A3-formaat prints of groter, zelfs na het maken van beelduitsnedes.

    Reeksopnamen met 10 bps tot max. 121 JPEGs
    Registreer elk moment van de actie met de 10 bps opnamesnelheid van de EOS-1D Mark IV en blijf fotograferen tot maximaal 121 grote JPEGs (28 RAW).

    45-punts AF systeem
    Het uiterst nauwkeurige 45-punts AF systeem met 39 'cross-type' sensoren wordt voor het eerst toegepast in de EOS-1D Mark IV. Voor nauwkeurig scherpstellen met objectieven met een groot diafragma, worden 39 uiterst gevoelige 'cross-type' sensoren gebruikt zodat de camera geschikt is voor objectieven met een diafragma van f/2.8 of sneller.

    Full HD videobeelden
    Door uitzonderlijke fotografische kenmerken te combineren met Full HD (1080p) videoregistratie en door de gebruiker te selecteren framerates, biedt de EOS-1D Mark IV zeer veelzijdige toepassingsmogelijkheden. Voor meer invloed op de opnamen, kan de gebruiker de belichting handmatig instellen of kiezen voor opnamen met 720p of VGA resolutie. Een HDMI uitgang maakt het mogelijk videobeelden en foto's met High Definition kwaliteit af te spelen.
    Last edited by Tqam; 26 april 2010, 16:18.
    Canon 1 DS Mark 3, Canon 1 D Mark IV, 16-35 2.8, 24-70 2.8, 70-200 2.8 100-400 5.6 400 2.8
    www.persfoto.com
Working...
X