Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schapenhoeve

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • schapenhoeve


  • #2
    Re: schapenhoeve

    Je zou kunnen teren op je minimalistische meesterwerkjes, maar goed om te zien dat je
    ook je klompen durft aantrekken om de naturalistisch toer op te gaan.
    Wel niet van het zelfde hoog niveau, meer iets van een zondagsschilder, maar toch een
    mooi pastoraal prentje.

    Comment


    • #3
      Re: schapenhoeve

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Je zou kunnen teren op je minimalistische meesterwerkjes, maar goed om te zien dat je
      ook je klompen durft aantrekken om de naturalistisch toer op te gaan.
      Wel niet van het zelfde hoog niveau, meer iets van een zondagsschilder, maar toch een
      mooi pastoraal prentje.
      Niet gewoon van mij omdat het buiten mijn favoriete stijl valt... Maar ik hou evenzeer van oude meesters en prachtig opgebouwde landschappen.
      Bedankt voor je comment.
      Gils

      Comment


      • #4
        Re: schapenhoeve

        Je bent van alle markten thuis dat kan je zien.
        Maar doe aub eens iets aan die afwerkingen want je verknoeit veel van je fotos..
        Je gooit hier het ene mooie beeld achter het andere binnen zonder scrupules en krijgt alle lof wat je zeker verdiend maar probeer eens wat te gaan opsteken van verscherping en afwerking,ruis e.d en je zal dan veel betere aangenamere(nog meer dan nu) aan kunnen bieden aan de kijkers.
        Ik kan je posts bijna niet meer volgen zo veel zijn het er maar aub...doe het niet voor ons maar voor jezelf want anders zou het jammer zijn voor ons allen...

        Van een kleine fan....
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment

        Working...
        X