Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschil LP634 t.o.v LP633?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verschil LP634 t.o.v LP633?

    Ik had een paar dagen geleden een bestelling gedaan bij cameratools, nu heb ik gisteren al de westcott 43" paraplu en het LP 604 statief ontvangen. De swivel LP634 was er niet bij, .. niet in stock, levertijd onbekent, kan nog zeker een maand duren zeggen ze.
    Nu stellen ze voor om eventueel de LP633 te leveren. Is daar veel verschil in? of toch beter wachten op de 634?
    Grtz

  • #2
    Re: Verschil LP634 t.o.v LP633?

    Tiens, Tiens,...
    Dat ken ik. Vorige maand dezelfde set besteld en zelfde probleem...met dezelfde oplossing.
    Ik heb toen naar hun website gesurft en daar las ik dat ie wel beschikbaar was. Mailtje met schermprint gestuurd en 2 dagen later werd ie thuisbezorgd.

    Comment


    • #3
      Re: Verschil LP634 t.o.v LP633?

      Ja, ik dacht ook direct dat ze eerst graag van die LP633 willen af geraken.. maar op de site staat wel bij de 634, dat hij niet voorradig is. Dus ik kan al geen schermprint sturen. Zou het bluf zijn ?? .. 't is natuurlijk al wel betaald ! Heeft er iemand soms de 2, om te vergelijken?

      Comment


      • #4
        Re: Verschil LP634 t.o.v LP633?




        Tja, wat is het verschil. De 633 heeft een vaste hotshoe. De 644 niet. Daarom is de 644 meer geschikt in combinatie met ontvangers als de RF602 of cactusV4. Of je moet nog een extra hot(cold)shoe voetje erbij bestellen.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Verschil LP634 t.o.v LP633?

          'k heb vandaag juist mijn triggersetje (RF602) ontvangen uit China. Als ik nu zie naar de onderkant van de reciever, dan zie ik twee aansluit mogelijkheden met de swivel.
          Met binnendraad voor de spigot, of met een coldshoe aansluiting. Of zie ik dat verkeerd?
          Nu is dit mijn eerste setje om te beginnen, met één flitser die ik heb, de sb600.
          Kan ik eventueel iets doen met de bijgeleverde hotshoe van de sb600? in combinatie met LP633? .. of toch gewoon wachten tot de 634 terug in stock is?
          Alvast bedankt voor de info !!

          Comment


          • #6
            Re: Verschil LP634 t.o.v LP633?

            Oorspronkelijk geplaatst door Dizze Bekijk bericht
            'k heb vandaag juist mijn triggersetje (RF602) ontvangen uit China. Als ik nu zie naar de onderkant van de reciever, dan zie ik twee aansluit mogelijkheden met de swivel.
            Met binnendraad voor de spigot, of met een coldshoe aansluiting. Of zie ik dat verkeerd?
            Nu is dit mijn eerste setje om te beginnen, met één flitser die ik heb, de sb600.
            Kan ik eventueel iets doen met de bijgeleverde hotshoe van de sb600? in combinatie met LP633? .. of toch gewoon wachten tot de 634 terug in stock is?
            Alvast bedankt voor de info !!
            met de spigot zit alles gewoon vaster, vandaar dat we de 634 aanraden...

            de 633 werkt natuurlijk ook... maar...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #7
              Re: Verschil LP634 t.o.v LP633?

              ok, bedankt, dan wacht ik wel tot de 634 terug in stock is.

              Comment

              Working...
              X