Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

    Hallo,

    Mijn vrouw zou haar abonnement bij Proximus willen stopzetten voor een prepaid kaart, ze belt minder dan vroeger, maar tegenwoordig met de nummer-overzetting weet je niet meer naar welk netwerk je belt. In de wirwar van prepaidformules bij Proximus - Mobistar - Base ... met al dan niet inbegrepen belminuten om het nog transparanter te maken, een simpele vraag :

    Welke prepaid kaart/operator bied het goedkoopste tarief/min om naar alle netwerken te bellen ? Velen bieden ook gratis of onbeperkt sms'en wat ook meegenomen is.
    Misschien zijn er hier mensen die er veel vanaf weten, of zelf met een prepaid kaart werken die goedkoopst/min is voor alle netwerken.

    Bedankt,
    2010

  • #2
    Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

    Ik ga binnenkort overstappen naar Flair Mobile. Dat is gewoon Proximus Pay&Go, maar je kan 3 nummers kiezen waarnaar je gratis kan bellen en smsen.

    Best handig dus als je naar niet veel verschillende nummers belt.

    Grtz

    Comment


    • #3
      Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

      Carrefour Mobile (netwerk van Base) kwam voor mij het goedkoopst uit: 15 cent per minuut en 6 cent per sms (naar alle netwerken binnen België).
      about.me/stijnv

      Comment


      • #4
        Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

        Ik ben om 18u een aldi talk (medion mobile en gebruik makend van base netwerk) pakketje gaan halen om te gebruiken naast mijn Mobistar pre-paid

        16cent bellen naar eender wie, 6 cent bellen naar iemand anders met aldi talk en 6 cent smssen naar eender wie!

        't was simpelweg: starterspakket kopen (15 euro met 10 euro belwaarde) en activeren (activeren = bellen naar eender welke nummer, taal kiezen, activeren bevestigen ) Op letterlijk 10 seconden gebeurd!

        Echt tevreden!

        ps: nummeroverdracht is ook zo simpel: meegeleverde formulier invullen en opsturen naar medion nederland. 2 dagen later (bij ons toch vorige week) ben je al overgezet!

        Comment


        • #5
          Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
          Carrefour Mobile (netwerk van Base) kwam voor mij het goedkoopst uit: 15 cent per minuut en 6 cent per sms (naar alle netwerken binnen België).
          Heb dit ook al eens bekeken, en het ziet er in elk geval niet slecht uit, startpakket kost 15 Euro ... maar je hebt ook gelijk 15 Euro belwaarde

          Wel zorgen dat elke 6 maanden minstens één keer extra belwaarde koopt, anders vervalt je nummer heb ik begrepen, nummeroverdracht kan ook hier met het bijgeleverde formulier (heb wel geen flauw idee hoe lang het duurt ...)

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

            Geen idee of het iets waard is, maar ik heb deze site gevonden:
            http://www.vergelijk.be/gsm_abonnement
            Er is ook een optie voor herlaadkaarten.

            Comment


            • #7
              Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              Geen idee of het iets waard is, maar ik heb deze site gevonden:

              Er is ook een optie voor herlaadkaarten.
              Die website is niks meer waard, totaal niet up to date... U kunt beter vergelijken op:
              http://prepaids.be/prepaid/simkaart/ Daar heb ik net vergeleken en uiteindelijk gekozen voor Simyo, omdat ik veel naar verschillende vrienden sms...

              Comment


              • #8
                Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

                opletten met mobistar oplichterij toch ...
                een vriendin had onlangs gsm gekocht waarbij mobistar kaartje met 10 euro belwaarde zat . bleek er maar 5 te zijn ...
                toen kreeg ze sms-je dat wanneer ze binnen bep. termijn 10 euro herlaadde ze er 10 euro extra kreeg, dus gauw gedaan ... kwam ook niet ... geen nood, even helpdesk bellen via voorgeprogrammeerde nummer op kaartje .. halve uitleg dat ze dan eerst moest registreren waarna er wel 5 euro van haar kaartje afgetrokken zou worden en vervolgens "zou " het moeten lukken voor toekomst . resultaat, weer paar euro's minder belwaarde door helpdesk telefoontje lol
                kaartje ligt nu in vuilbak en ze heeft contact opgenomen met telenet om haar huidige mobistar abonnement over te zetten. heeft ze nog wel mobistar netwerk maar er niks meer mee te maken, bij telenet betaal je geen abonnementskosten en prijs/min lijkt me ok .

                Comment


                • #9
                  Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

                  ik heb gewoon proximus pay&go,
                  ik betaal 15€ per maand voor te herladen, krijg 5000 smsen en 10MB om te surfen gratis, wat ruimschoots voldoende is voor mij
                  Mijn Blog
                  D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                    ik heb gewoon proximus pay&go,
                    ik betaal 15€ per maand voor te herladen, krijg 5000 smsen en 10MB om te surfen gratis, wat ruimschoots voldoende is voor mij
                    Tien MB om te surfen ? Da's de strafste toer die ik al gezien heb.
                    En wees gerust: als je met dat pakket ruim toekomt dan zal je waarschijnlijk voor hetzelfde bij bv. Telenet of Simyo of Aldi talk véél goedkoper zitten.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

                      Bel je weinig en dan nog zelden naar vaste lijn: Telenet Mobile. (je betaalt enkel gesprekken aan 15 cent/min)
                      Bel je weinig maar kan je dan regelmatig naar vaste lijnen bellen: Simyo (5 cent/min naar vaste lijnen).
                      Aldi Talk lijkt me ook vrij goed.

                      Kortom, als je een bescheiden GSM gebruiker bent dan is het duo ProxiMobi best te mijden.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

                        Easy one...
                        Om te bellen => CARREFOUR MOBILE
                        Bellen + onbeperkt surfen + 1000 sms'en => MOBILE VIKINGS

                        Comment


                        • #13
                          Re: Welke prepaid-kaart goedkoopste tarief/min naar alle netwerken ?

                          En hoe zit dat met die konnektiekosten ?
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment

                          Working...
                          X