Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat zijn de beste instellingen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat zijn de beste instellingen ?

    Hoi,
    Ik heb een Canon 1000D met standaard lens : Canon 18-55 en als tweede lens : Sigma DC 18-200mm 1:3.5 6.3. En de daarmee passende UV-filters.
    Binnenkort (in juli) vertrek ik op vakantie naar Turkije.
    Daar ik nog niet zo thuis ben in de fotografie was mijn vraag dan welke lens neem je dan zeker mee , en welke zijn dan de beste instellingen wat ik kan nemen daarmee het daar toch zonnig is. Ik weet dat men hem op automatisch zet het simpelste is , maar men kan toch veel meer met de andere functies/programma's.
    Bedankt alvast voor de reacties...

  • #2
    Re: Wat zijn de beste instellingen ?

    Er zijn geen beste instellingen.
    Juli is nog ver weg, dus je hebt tijd genoeg om je erin te verdiepen: Basisbegrippen fotografie
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

    Comment


    • #3
      Re: Wat zijn de beste instellingen ?

      Oorspronkelijk geplaatst door wildfox Bekijk bericht
      Hoi,
      Ik heb een Canon 1000D met standaard lens : Canon 18-55 en als tweede lens : Sigma DC 18-200mm 1:3.5 6.3. En de daarmee passende UV-filters.
      Binnenkort (in juli) vertrek ik op vakantie naar Turkije.
      Daar ik nog niet zo thuis ben in de fotografie was mijn vraag dan welke lens neem je dan zeker mee , en welke zijn dan de beste instellingen wat ik kan nemen daarmee het daar toch zonnig is. Ik weet dat men hem op automatisch zet het simpelste is , maar men kan toch veel meer met de andere functies/programma's.
      Bedankt alvast voor de reacties...
      Wel, begin al met de handleiding van je camera te lezen en probeer alles es uit.
      David Leemans
      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Wat zijn de beste instellingen ?

        zet hem op AV.
        maar je hebt nog tijd zat daar mee om te gaan.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Wat zijn de beste instellingen ?

          Je handleiding goed bestuderen, en lezen lezen lezen op het internet/boeken/..
          En dan af en toe eens uitproberen wat je ondertussen al geleerd hebt.

          Succes in ieder geval

          Comment


          • #6
            Re: Wat zijn de beste instellingen ?

            zelf heb ik 500D met 18-200.

            mijn instellingen zijn momenteel : TV +/- 1/200 of sneller, afhangkelijk van de situatie met zoomen.
            ISO staat meestal op auto, scherpstelpunt alleen dat in het midden.

            Ik gebruik dus altijd Tv (sluitersnelheid voorkeuze) omdat je met de superzoom al snel bewegingsonscherpte hebt op 1/60 als je begint met zoomen.

            Patrick

            Comment

            Working...
            X