Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

    Hoi,

    Iemand een idee wat de tweedehandsprijs ongeveer is voor onderstaande configuratie (heb wel iets in gedachten, maar wil het toch van anderen die beter thuis zijn in de macwereld horen).
    Ik zou deze eventueel weg doen om terug naar pc te gaan, MacOs is toch niets voor mij (voor mijn job moet ik teveel in de Windows wereld werken).
    OS Leopard kan er ook bij geleverd worden. Mocht ik dus ergens een richtprijs kunnen krijgen, dan kan ik eventueel beslissen om het in de verkoop te doen, allicht als pakket samen met het scherm.
    Ongeveer 1 jaar oud en bevat ook de extra Apple care voor MBP (17inch) en scherm (24inch), maar weet niet of die overdraagbaar is?

    Ideaal voor een persoon die in de Mac wereld wil toetreden of naar een recenter model wenst te gaan, is het neusje van de zalm op Mac gebied.
    Onderstaande nieuwprijzen zijn btw excl; ik heb in totaal (met nog een sleeve bij en wat korting af) 3812 euro betaald.
    Attached Files
    Last edited by Sven; 12 april 2010, 21:52.
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

  • #2
    Re: Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

    Op Mac2sell kan je ongeveer de juiste waarde terugvinden:
    Want to sell a Mac, buy a refurbished iPhone ? Mac2Sell determines the fair price for each second hand Apple product including MacBook Pro, iMac and other Mac, iPhone, iPad, iPod, Apple Watch. We also help to buy or resell it.
    Fuji FinePix S100fs

    Comment


    • #3
      Re: Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

      waarom hou je hem niet gewoon en installeer er Windows op...
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

        Dat heb ik gedaan en werk momenteel zo, maar niet ideaal omdat er:
        Geen backslash toets, geen pipe toets is, geen vierkante haken, geen accolades, ... (ik weet die wel zitten, maar is toch niet handig) + veel toetsenbord driverproblemen bij het overnemen van computers via RDP.
        Enfin, niets blokkerends maar wel veel kleine probleempjes die op den duur op de zenuwen beginnen te werken.
        Last edited by Sven; 13 april 2010, 11:03.
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

        Comment


        • #5
          Re: Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

          Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
          waarom hou je hem niet gewoon en installeer er Windows op...
          Is het niet mogelijk om er een windows-schil op te installeren?
          (ik vraag maar hoor)

          Don't buy a Windows license, don't reboot and don't use a Virtual Machine. Try a free trial of CrossOver to run your Windows software on Mac, Linux and ChromeOS.
          Last edited by theokus; 13 april 2010, 11:02.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

            Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
            Dat heb ik gedaan en werk momenteel zo, maar niet ideaal omdat er:
            Geen backslash toets, geen pipe toets is, geen vierkante haken, geen accolades, ... (ik weet die wel zitten, maar is toch niet handig) + veel toetsenbord driverproblemen bij het overnemen van computers via RDP.
            Enfin, niets blokkerends maar wel veel kleine probleempjes die op den duur op de zenuwen beginnen te werken.
            Dat begrijp ik voor 100%. Heb dat ook ooit verteld op de mac-bijeenkomst en daar krijg je dan als antwoord: "Ik gebruik dat niet." Natuurlijk gebruiken zij dat niet. Probeer maar eens iets te gebruiken dat er niet is.

            Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #7
              Re: Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

              Vervelend natuurlijk dat ze net deze namiddag de volledige MacBook Pro gamma een update hebben gegeven, niet goed voor de 2dehandsprijs (of net wel, afhankelijk vanuit welke hoek je het bekijkt).

              Waarom niet eens polsen bij de vrienden van http://www.intermactivity.be/

              p.

              Comment


              • #8
                Re: Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

                Is maar om een idee te hebben, hij ligt hier niet direct in mijn weg.
                Weet nu toch al iets, dus zal het eens laten bezinken. Een bod doen mag natuurlijk altijd.
                --
                Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                Comment


                • #9
                  Re: Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
                  Is maar om een idee te hebben, hij ligt hier niet direct in mijn weg.
                  Weet nu toch al iets, dus zal het eens laten bezinken. Een bod doen mag natuurlijk altijd.
                  Is die MacBookPro nog beschikbaar, en wat zijn de specs heb wel intresse ?
                  Dat extra scherm moet dat erbij ?
                  Nikon D5000 - AF S DX 18-55mm VR - AF S DX 55-200mm VR

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

                    stuur mij ook gerust de vraagprijs door
                    Mijn foto's
                    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
                      Een bod doen mag natuurlijk altijd.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Peterw Bekijk bericht
                      Is die MacBookPro nog beschikbaar, en wat zijn de specs heb wel intresse ?
                      Dat extra scherm moet dat erbij ?
                      Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                      stuur mij ook gerust de vraagprijs door
                      Ik dacht altijd dat hardware het exclusieve recht was van Bd-leden in een apart ledengedeelte en dat we hier niet bieden...


                      ps: blijkbaar is mijn vorig bericht niet doorgekomen?

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #12
                        Re: Prijsschatting MacbookPro 1 jaar oud + extra scherm

                        Het was inderdaad niet mijn bedoeling om dit topic te laten uitmonden in een verkoopstopic, maar in eerste instantie om advies te krijgen. Ik zal mijn eigen topic dan ook maar sluiten, want iedereen gelijk voor de wet. Geinteresseerden kunnen altijd een PM sturen, binnen een tweetal dagen zal ik voor mezelf de knoop doorgehakt hebben of ik het toestel al dan niet verkoop en de PM's beantwoorden waar nodig.

                        sven
                        --
                        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                        Comment

                        Working...
                        X