Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

om raad gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • om raad gevraagd

    Ik ben al een tijdje op zoek naar aneloog materiaal en krijg reacties van mensen.Er zit
    iemand tussen die veel materiaal heeft waar ik eventueel wat zou kunnen kopen maar ik heb onder nieusgierigheid zijn naam op google gezocht en op bepaalde sites waar men koopt en verkoopt heb ik zijn naam teruggevonden waar men een zeer negative oordeling over hem heeft(maw oplichter!).Zouden jullie daar dan iets nog van kopen

  • #2
    Re: om raad gevraagd

    Oorspronkelijk geplaatst door siberische tijger Bekijk bericht
    heb ik zijn naam teruggevonden waar men een zeer negative oordeling over hem heeft(maw oplichter!).Zouden jullie daar dan iets nog van kopen
    ja natuurlijk, waarom niet!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: om raad gevraagd

      Uuiteraard!!!
      Of wacht... om 't veiliger te doen: stort je geld over op mijn rekening en dan stort ik het wel over naar dien gast :-)
      www.YourConcertShots.com

      Comment


      • #4
        Re: om raad gevraagd

        Ik volg de vorige 2 raadgevers: mijn rekeningnummer is 373-...

        Comment


        • #5
          Re: om raad gevraagd

          Ik zie dat je er eens goed mee kan lachen maar de persoon heeft uiteraard naast de slechte ook goeie reacties.
          Last edited by siberische tijger; 12 april 2010, 16:15.

          Comment


          • #6
            Re: om raad gevraagd

            Oorspronkelijk geplaatst door siberische tijger Bekijk bericht
            link werkt niet hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: om raad gevraagd

              Als je met de persoon zelf kan afspreken en het materiaal uitvoerig mag testen, dan moet er normaal gezien geen probleem zijn. Zorg dat je zijn adres hebt, naam uiteraard, en gsm nummer.

              En vraag hem misschien waarom hij die negatieve kritiek gekregen heeft als je als die eerdere gegevens al hebt ontvangen en als hij toestaat om in persoon af te spreken.
              www.focusfotografie.be
              www.facebook.com/eviwilmus

              Comment


              • #8
                Re: om raad gevraagd

                En als je heel veilig wil spelen:
                *plaats van afspraak checken
                *niet alleen gaan
                *geen geld bij eerste afpraak: eerst materiaal bekijken en dan wat bedenktijd.

                Vriend van mij werd een tweetal jaar geleden overvallen door de verkoper toen hij een tweedehands GSM wou aankopen. Gelukkig was de overvaller niet gewapend en was mijn maat nogal bedreven in gevechtssporten en zodoende kwam hij er van af met enkele blutsen en builen en moest de dief zonder geld afdruipen....

                Misschien ben ik wat te achterdochtig, maar een gewaarschuwd enz.....
                Geniet van foto's maken

                Comment


                • #9
                  Re: om raad gevraagd

                  Vriend van mij werd een tweetal jaar geleden overvallen door de verkoper toen hij een tweedehands GSM wou aankopen. Gelukkig was de overvaller niet gewapend en was mijn maat nogal bedreven in gevechtssporten en zodoende kwam hij er van af met enkele blutsen en builen en moest de dief zonder geld afdruipen....
                  waar gaat het toch naar toe met de wereld.
                  stel je voor, je gaat een tweedehands fototoestel bekijken en je krijgt een mes tussen je ribben.

                  Comment


                  • #10
                    Re: om raad gevraagd

                    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                    waar gaat het toch naar toe met de wereld.
                    Idd, 10 jaar geleden was dit onmogelijk geweest
                    Een rotte appel kun je altijd wel tegenkomen. De mensen ik van heb gekocht/aan verkocht, zijn altijd super vriendelijk

                    On topic: Je instinct volgen. Ik zou eerst elders zoeken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: om raad gevraagd

                      Als er een geurtje aan is, niet doen.
                      Er liggen nog kasten vol analoog materiaal aan gekke prijzen, daar kan je heel selectief in zijn.

                      Comment

                      Working...
                      X