Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Fabian!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Fabian!

    Straffe koers gereden.
    En eentje heeft zich laten kl...

    Goeie kaas daar in Zwitserland
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Proficiat Fabian!

    Ja, straffe gast! Weeral de beste van de hoop. Nu kan hij een paar weken gaan uitrusten.

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Fabian!

      Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht
      Ja, straffe gast! Weeral de beste van de hoop. Nu kan hij een paar weken gaan uitrusten.
      Amstel Gold Race ?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Fabian!

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Amstel Gold Race ?
        En "La Doyenne" zou ook op zijn verlanglijstje staan.
        En Boontje pas vijfde
        Zou hij nu niet eens moeten beginnen uit te kijken naar een ander beroep?

        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Fabian!

          De commentaar bij de VRT was weer in orde.
          Gelukkig dat Fabian dat niet moest aanhoren. Super prestatie.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Fabian!

            Zwitserse kazen blijven verbazen

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Fabian!

              Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
              De commentaar bij de VRT was weer in orde.
              Gelukkig dat Fabian dat niet moest aanhoren. Super prestatie.
              Michel dat gaat nog maar dien andere "vezeraar", man man, dat is toch
              niet uit te houden als die bezig is.
              Vorige week ook tijdens de Ronde van Vlaanderen.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Fabian!

                Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                En Boontje pas vijfde
                Zou hij nu niet eens moeten beginnen uit te kijken naar een ander beroep?

                Grtz, RF
                Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik een "belachelijke" reactie !!!
                Als Tom moet stoppen wat moeten dan de andere Belgen doen ? Zeker stoppen zou ik zeggen.
                De triple "E3-RVV+PR" deed Tom ook in 2005, dus hieraan is niet speciaals.
                Die mannen van Omega-Lotto moeten dan zeker stoppen want die hebben dit jaar nog geen plat prijske gereden.

                Ik ben het volledig eens met de mensen die zeggen dat Tom inderdaad minder wint en op rij een aantal keren is tekort gekomen, maar hij staat nog steeds aan de Belgische top !!!
                Nog een kleine bedenking : Rïis is Cancellara zijn baas en we weten allemaal dat hij destijds rondreed met een hematocriet van 64 ! Nu 50 toegelaten ! Dus Bjorne was er niet vies van en daarom heb ik nu ook mijn twijfels : is dit wel normaal ??? Hij maakt ze allemaal belachelijk door weg te rijden waar en wanneer hij wil: is dit normaal ???? Misschien weten we dat pas binnen 5 of 10 jaar, remember : Rebellin, Di Luca, Ballan, Riis, Zabel, Musseuw, enz....

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Fabian!

                  Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                  Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik een "belachelijke" reactie !!!
                  Nog een kleine bedenking : Rïis is Cancellara zijn baas en we weten allemaal dat hij destijds rondreed met een hematocriet van 64 ! Nu 50 toegelaten ! Dus Bjorne was er niet vies van en daarom heb ik nu ook mijn twijfels : is dit wel normaal ??? Hij maakt ze allemaal belachelijk door weg te rijden waar en wanneer hij wil: is dit normaal ???? Misschien weten we dat pas binnen 5 of 10 jaar, remember : Rebellin, Di Luca, Ballan, Riis, Zabel, Musseuw, enz....
                  en dat vind ik dan weer een belachelijke reactie!.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Fabian!

                    Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                    Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik een "belachelijke" reactie !!!
                    Als Tom moet stoppen wat moeten dan de andere Belgen doen ? Zeker stoppen zou ik zeggen.
                    De triple "E3-RVV+PR" deed Tom ook in 2005, dus hieraan is niet speciaals.
                    Die mannen van Omega-Lotto moeten dan zeker stoppen want die hebben dit jaar nog geen plat prijske gereden.

                    Ik ben het volledig eens met de mensen die zeggen dat Tom inderdaad minder wint en op rij een aantal keren is tekort gekomen, maar hij staat nog steeds aan de Belgische top !!!
                    Nog een kleine bedenking : Rïis is Cancellara zijn baas en we weten allemaal dat hij destijds rondreed met een hematocriet van 64 ! Nu 50 toegelaten ! Dus Bjorne was er niet vies van en daarom heb ik nu ook mijn twijfels : is dit wel normaal ??? Hij maakt ze allemaal belachelijk door weg te rijden waar en wanneer hij wil: is dit normaal ???? Misschien weten we dat pas binnen 5 of 10 jaar, remember : Rebellin, Di Luca, Ballan, Riis, Zabel, Musseuw, enz....
                    Ja hier denk ik ook al een tijdje aan Willy.
                    't Is wat abnormaal hoe die rijdt.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Fabian!

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Ja hier denk ik ook al een tijdje aan Willy.
                      't Is wat abnormaal hoe die rijdt.
                      Bouk ? Gelezen deze mening van een "kenner " ? En niet alleen van hem.
                      Het zijn prachtige prestaties van Fabian, in ieder geval, maar bijna " buitenaards ". Vandaar mijn "twijfels"

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat Fabian!

                        Zoals ik al schreef he zal aan die zwitserse kaas liggen
                        Bij de ronde van vlaanderen viel het me op dat Tom gewoon in de verkeerde versnelling zat op de muur.
                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat Fabian!

                          Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                          Het zijn prachtige prestaties van Fabian, in ieder geval, maar bijna " buitenaards ". Vandaar mijn "twijfels"
                          Wij, als belgen zouden als geen ander dat verhaal moeten kennen, was er in de tijd niet enen belgieschen coureur Merckx genaamd.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat Fabian!

                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Wij, als belgen zouden als geen ander dat verhaal moeten kennen, was er in de tijd niet enen belgieschen coureur Merckx genaamd.
                            Ik geloof ook niet dat die zijn hele carrière op rijstevlaai en spaghetti heeft gereden, maarja... dat zal dan wel bij de koers horen?

                            En Cancellara en Amstel Gold... Meestal zijn het toch heel andere renners die voor parijs-roubaix schitteren, en degenen die daarna wakker worden. Misschien dit keer niet? Ik ben geen kenner, ik ken zijn programma niet. 'k Zal tegen dat het zo ver is wel zien of hij dan meerijdt of niet

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat Fabian!

                              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              Zoals ik al schreef he zal aan die zwitserse kaas liggen
                              Bij de ronde van vlaanderen viel het me op dat Tom gewoon in de verkeerde versnelling zat op de muur.
                              mir
                              Juist Mir, Tom reed toen te groot...
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X