Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

    Op zoek naar een fototragger voor op mijn Nikon kom ik deze verrassende aanbiedingen tegen, een verschil van €80.
    Ik geloof nu echt dat Foto Konijnenberg fantasie prijzen hanteert

    Bij Foto Konijnenberg:Phottix Geo One GPS adviesprijs van € 199,00 voor € 171,84

    Verzendkosten: € 15,30
    Totaal: € 187,14

    Bij Studio 93: Phottix Geo One GPS € 99,95.
    Verzendkosten: € 7,50.
    Totaal: € 107.45


    Bij de meeste aanbieders ook in Nederland kost deze Foto-tragger ook rond de honderd euro.

    Bij Arends in Nederland ligt de adviesprijs 34 Euro lager dan bij Konijnenberg. Phottix GEO one GPS unit voor Nikon : van 165.00 voor € 99.95.
    Dit bewijst dat adviesprijzen uit fantasie bestaan.
    Ondertussen heb ik er een van een ander merk gekocht.
    Last edited by Binnenuit; 11 april 2010, 12:00.

  • #2
    Re: Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

    Welkom in de wondere wereld van de marketing!
    pixelpusher

    Comment


    • #3
      Re: Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

      Altijd prijzen vergelijken kan je een hele hoop euro's besparen en zeker niet blind zo maar ergens kopen omdat ze de naam hebben om goedkoop te zijn.
      Ik heb nog maar een ding (compact camera voor mijn dochter) bij konijn gekocht en voor mijn andere aankopen was Studio 73 steeds goedkoper (D700, 70-300VR, 28-75 Tamron enz).
      Voor konijn moet ik maar 15km rijden dus dat is het probleem niet.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

      Comment


      • #4
        Re: Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

        Bij Konijn BE staat die nu aan 121€ i.p.v. de adviesprijs van 149€.

        Wat ik raarder vind is het volgende ...

        Verzendkosten :
        € 10,16 Verzending via TNT post boven de 100 euro via Mistercash / Creditcard
        € 15,30 Verzending via TNT post boven de 100 euro via Vooruitbetaling

        Waarom is de verzendingskost hoger als je met een overschrijving betaalt dan wanneer je met Mistercash of Creditcard betaalt?

        Verder kan je beter afhalen dan laten opsturen want bij opsturen krijg je een Nederlandse factuur met één jaar waarborg en bij afhalen krijg je een Belgische factuur met twee jaar waarborg.
        Allé ... wat de Belgische klanten betreft toch.
        Last edited by VerSeg; 15 april 2010, 00:13.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

          ***********
          Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:36. Reden: *************

          Comment


          • #6
            Re: Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
            Inderdaad is studio 73 soms een optie
            5DmII
            Foto Nelissen : € 1935,00
            bij konijn : € 1819.00
            bij studio 73: € 1.729,00
            is telkens een verschil van 100 euro, maar tussen de Nelissen en studio 73 is dat wel 200€
            De 5D MKII kost bij Studio73 1.889€. http://shop.studio73.be/photo/photo-...kii-camerabody
            Die van 1729€ is een 5D MK II in witte doos. http://shop.studio73.be/canon-eos-5d...body-white-box

            Wat exact het verschil is weet ik niet maar er zal wel degelijk een verschil zijn ... anders zouden ze de twee niet aanbieden.
            Dus alvorens met te beginnen zou ik eens beginnen met dezelfde versies te vergelijken ... da's al heel iets anders.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

              ************
              Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:36. Reden: **********

              Comment


              • #8
                Re: Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                Eeen witte doos is met volledige garantie, is evenzeer nieuw, alleen verkoop men soms van een kit de lens, en heeft men dan een body over( zonder de fantasiedoos )
                Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS
                kost in een mooie doos : 381€
                in een witte doos ( dus uit een kit genomen) 304€
                ze doen het allemaal....
                Dat de meesten dit doen weet ik wel maar de dealer steekt wel meer op zak door zoiets te doen.
                Toen ik een van de eerste 5D's kocht heb ik gekozen voor een kit met de 24-105 erbij, de meerprijs voor de lens was iets van een goede 700€ ... afzonderlijk verkochten ze die toen voor meer dan 1100€. De klant die zo'n lens uit een kit koopt krijgt maar een klein stukje van het voordeel, het grote pakket gaat naar de dealer.
                Maar als ge die gewoon koopt heb je een iets betere prijs natuurlijk, hetgeen je echter vergeet is dat als Canon acties doet jij geen barcode van de doos hebt en dus niet kan deelnemen aan een terugbetaalactie.
                En in zo'n gevallen spelen sommige dealers het wat minder fair ... ze verkopen de body met witte verpakking, ze verkopen de lens met witte verpakking en zorgen via via dat ze de terugbetaalactie ook in hun zakken krijgen.
                Ps : op deze blz. heeft konijn wel 6 witte dozen staan ( bij hen heet dat "bulk")
                Ik zeg niet dat Konijn geen bulk verkoopt maar als je prijzen vergelijkt moet je die van dezelfde uitvoering vergelijken. Als Konijn een 5D in bulk verkoopt zal die ook goedkoper zijn dan in retail.
                Nu ja, het toestel zelf is uiteindelijk hetzelfde, dat klopt wel.
                Last edited by VerSeg; 15 april 2010, 22:58.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

                  *********
                  Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 09:36. Reden: ************

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Bij Konijn BE staat die nu aan 121€ i.p.v. de adviesprijs van 149€.

                    Wat ik raarder vind is het volgende ...

                    Verzendkosten :
                    € 10,16 Verzending via TNT post boven de 100 euro via Mistercash / Creditcard
                    € 15,30 Verzending via TNT post boven de 100 euro via Vooruitbetaling

                    Waarom is de verzendingskost hoger als je met een overschrijving betaalt dan wanneer je met Mistercash of Creditcard betaalt?

                    Verder kan je beter afhalen dan laten opsturen want bij opsturen krijg je een Nederlandse factuur met één jaar waarborg en bij afhalen krijg je een Belgische factuur met twee jaar waarborg.
                    Allé ... wat de Belgische klanten betreft toch.
                    Ze hebben bij Konijnenberg zeker naar dit forum gekeken nu ze binnen vijf dagen hun (advies) prijs aangepast hebben. Het blijft oppassen daar met hun Jojo prijzen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fantasie aanbieding van Foto Konijnenberg

                      Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                      Ze hebben bij Konijnenberg zeker naar dit forum gekeken
                      Wat dacht je?
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment

                      Working...
                      X