Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opstartprobleem Dell Studio 17

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opstartprobleem Dell Studio 17

    Ik heb nu een dikke maand mijn nieuwe Dell Studio 17. Ik ben er zeer tevreden mee.

    Nu kreeg ik een melding dat er een programma moest worden upgedated, en dus deed ik dat. Hij moest daarna opnieuw worden opgestart maar toen ging het fout.

    Het begin scherm van DELL komt nog, maar daarna komt er helemaal links vanboven een klein streepje flikkeren, en voor de rest een zwarte leegte.

    Kan iemand mij hier bij helpen?

    mvg,
    stan

  • #2
    Re: Opstartprobleem Dell Studio 17

    Heb je al geprobeerd om bij het opstarten F10 (of is het F12) te drukken zodat je naar het vorige herstelpunt terug kan (voor de update?)

    Ik heb ook een Studio 17 aangeschaft verleden maand maar kijk toch steeds uit met updates allerhande. Ik heb ook al wat "junk" verwijderd die standaard mee geïnstalleerd werd (Office trial, McAfee, Dell backup enz).
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Opstartprobleem Dell Studio 17

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Heb je al geprobeerd om bij het opstarten F10 (of is het F12) te drukken zodat je naar het vorige herstelpunt terug kan (voor de update?)

      Ik heb ook een Studio 17 aangeschaft verleden maand maar kijk toch steeds uit met updates allerhande. Ik heb ook al wat "junk" verwijderd die standaard mee geïnstalleerd werd (Office trial, McAfee, Dell backup enz).
      F12, hoe doe je dit rebooten ?

      Comment


      • #4
        Re: Opstartprobleem Dell Studio 17

        Start je computer op en druk F8 je zou dan een scherm moeten krijgen waar je kan kiezen hoe je Windows opstart. Probeer eerst "safe mode" als dat niet lukt kan je ""Last known good configuration" kiezen. Je bent dan wel de aanpassingen kwijt die je sindsdien gedaan hebt (ook de update die de fout veroorzaakte).

        Suc6.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Opstartprobleem Dell Studio 17

          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Start je computer op en druk F8 je zou dan een scherm moeten krijgen waar je kan kiezen hoe je Windows opstart. Probeer eerst "safe mode" als dat niet lukt kan je ""Last known good configuration" kiezen. Je bent dan wel de aanpassingen kwijt die je sindsdien gedaan hebt (ook de update die de fout veroorzaakte).

          Suc6.
          Ik probeer dit , maar hoe vaak, hoe lang ik de F8 toets indruk , op het moment zelf stopt hij met laden, maar als ik los dan laad hij voort en komt weer op de zwarte pagina terecht.

          Comment

          Working...
          X