Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsschating laptop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsschating laptop

    [Prijs] prijsschatting HP laptop dv5-1017nr
    Hallo allemaal,

    Ik zou graag eens een goede prijs weten voor mijn laptop want heb er echt geen idee van.

    Hp laptop
    DV5-1017nr
    1,5j oud
    Specificaties:

    Bestruingssysteem: Windows 7 Ultimate (x64) Officieel met serial
    Processor: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo Processor P8400
    Geheugen: 4096 MBVideo kaart: NVIDIA GeForce 9200M GS NB9M-GE
    Video kaart geheugen: Max 2047MB (256MB dedicated)
    HD:320 GB (5400 rpm)
    Multimedia Drive: Blu-Ray ROM SuperMulti DVD±R/RW Double Layer
    Scherm: 15.4” diagonal WXGA High-Definition Brightview Infinity Display (1280 x 800)
    Fax/Modem: High speed 56K modem
    Netwerk kaart: 10/100 Ethernet LAN
    WIFI:Intel WiFi Link 5100AGN
    Luidsprekers: Altec Lansing
    Toetsenbord: QWERTY
    Touchpad: Touchpad met touch scroll
    PC Card lezer
    1 ExpressCard/54 slot
    Externe poorten:
    5-in-1 integrated Digital Media Reader for Secure Digital cards, MultiMedia cards, Memory Stick, Memory Stick Pro, or xD Picture cards
    4 USB 2.0
    1x eSATA poort
    1 VGA
    1 HDMI uitgang
    1 RJ-11 (modem)
    eSATA + USB 2.0
    1 RJ -45 (LAN)
    2 hoofdtelefoon uit
    1 mircofoon in
    1 uitbreidingspport
    1 Infraroord Poort voor afstands bediening
    Grote
    15''
    Gewicht
    2,4 kg


    Batterij
    90 W AC Adapter
    6-cell Lithium-Ion (Li-Ion)



    Alvast bedankt
    Canon EOS 50D + Canon EF 24-70/F2.8 L USM + Promaster filter + Canon 580 EXII + Canon BG-E2N grip + CF kaarten San disk Extreme III
    http://www.fotografiebram.be

  • #2
    Re: Prijsschating laptop

    waarom in Chit-Chat.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Prijsschating laptop

      Waar anders ?
      Canon EOS 50D + Canon EF 24-70/F2.8 L USM + Promaster filter + Canon 580 EXII + Canon BG-E2N grip + CF kaarten San disk Extreme III
      http://www.fotografiebram.be

      Comment


      • #4
        Re: Prijsschating laptop

        Staat hier correct hoor Bram . . . misschien even vermelden wat de nieuwprijs was voor dit toestel?
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Prijsschating laptop

          Als je ziet hoe weinig een nieuwe laptop tegenwoordig nog kost vrees ik dat een 1.5 jaar oude laptop niet echt veel meer zal opbrengen.

          Meestal zal dit rond de 100 ŕ 200 Euro zijn vrees ik, en dan zal je nog iemand moeten vinden die er dit voor over heeft ... hou er ook rekening mee dat na 18 maanden de batterij wel eens een vroege dood kan sterven , een nieuwe batterij kost meer dan 100 Euro denk ik, dus eerlijk gezegd zou ik zelf nooit een tweedehands laptop kopen want voor pakweg 5-600 Euro heb je een nieuwe met garantie.

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #6
            Re: Prijsschating laptop

            Als je ziet hoe weinig een nieuwe laptop tegenwoordig nog kost vrees ik dat een 1.5 jaar oude laptop niet echt veel meer zal opbrengen.
            inderdaad.
            nog even en we werpen zulke dingen gewoon weg, zoals een oude gsm.

            Comment


            • #7
              Re: Prijsschating laptop

              Ik denk toch wel dat het iets meer waard zal zijn dan die 100-200 euro. Processoren in laptops zijn de laatste twee jaar niet echt meer vooruitgegaan, er lijkt me een voldoende grote schijf in te zitten en ook de Blu-Ray en e-SATA zijn mooie opties.

              Hekel punt is volgens mij het qwerty toetsenbord, dat hier toch niet gangbaar is. Zelf ben ik ook overtuigd qwerty gebruiker, en weet ik dat dat in Nederland gangbaarder is, dus denk ik dat daar een grotere markt is.

              Ik zou het op 500 euro houden.
              pixelpusher

              Comment


              • #8
                Re: Prijsschating laptop

                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                Ik zou het op 500 euro houden.
                Denk eerder de helft of minder. Een vergelijkbare Dell heb je voor € 599,- incl. garantie.

                Electronica is tegenwoordig geen investering meer, maar weggooi spul geworden. Persoonlijk begin ik niet eens aan 2e hands electronica.
                Groeten,

                Albert Jan

                Website AJH
                lidnummer: BD0371NL

                Comment


                • #9
                  Re: Prijsschating laptop

                  Oorspronkelijk geplaatst door ajh Bekijk bericht
                  Denk eerder de helft of minder. Een vergelijkbare Dell heb je voor € 599,- incl. garantie.

                  Electronica is tegenwoordig geen investering meer, maar weggooi spul geworden. Persoonlijk begin ik niet eens aan 2e hands electronica.
                  inderdaad, net opgezocht en der is al een nieuwe reeks uit met dubbel zoveel geheugen (HDD) en die kost 650 ongeveer. Dus als je er 300-350euro voor krijgt mag je blij zijn.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijsschating laptop

                    Bram mag ik mijn vraag in jouw topic ook eens stellen?
                    Ik had vorig jaar voor mijn vrouw ook een laptop gekocht.
                    Nu ze niet meer in het onderwijs staat heeft ze die eigenlijk niet meer nodig. Ze gebruikte die om thuis wat blaadjes in word te maken.

                    Het is een Dell XPS M1530 laptop Intel Core 2 Duo T7250 2 GHz

                    Processor
                    Intel Core 2 Duo T7250 2 GHz
                    :: Moederbord
                    Intel PM965
                    :: Geheugen
                    2048 MB, DDR2 PC5300 667MHz, 2x1024MB, max. 4096MB
                    :: Grafische kaart
                    NVIDIA GeForce 8600M GT - 256 MB, Core: 475 MHz, Geheugen: 702 MHz, GDDR3 Video RAM
                    :: Beeldscherm
                    15.4 inch 16:10, 1280x800 pixel, CCFL WXGA TFT, glimmend: ja
                    :: Harde schijf
                    160 GB - 5400 rpm, 160GB 5400rpm Seagate Momentus ST9160821AS
                    :: Geluidskaart
                    SigmaTel STAC9228
                    :: Verbindingen
                    1 Express Kaart 54mm, 3 USB, 1 Firewire, 1 VGA, 1 HDMI, 1 S-Video, 1 Infrared, 1 Kensington Lock, Audio Verbindingen: 2 x headphones, microphone, Card Reader: 8in1 Cardreader (SD, SDIO, MMC, MS, MSPro, xD, High Speed SD, Hi Capacity SD) ,
                    :: Netwerken
                    Marvell Yukon 88E8040 PCI-E (10/100MBit), Intel PRO/Wireless 3945ABG (abg), 1 Bluetooth
                    :: Optische drive
                    Teak DVD+/-RW DVW28SLC
                    :: Afmetingen
                    hoogte x breedte x diepte (in mm): 39 x 263 x 357
                    :: Gewicht
                    2.63 kg Voeding: 0.44 kg
                    :: Batterij
                    56 Wh Lithium-Ion, 11.1V

                    Heeft nieuw iets van een 1200 euro gekost denk ik. Wat zou ik daar nog voor kunnen vragen? Ik heb een bod van 300 op kapaza zou meer haalbaar zijn volgens jullie?

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijsschating laptop

                      Tuurlijk mir

                      Ik dacht. Er zit een blu ray speler(vrij kostelijk nu nog), 4g ram, zeer goede intel processor. Spijtig dat dat allemaal zo snel van waarde zakt.
                      Canon EOS 50D + Canon EF 24-70/F2.8 L USM + Promaster filter + Canon 580 EXII + Canon BG-E2N grip + CF kaarten San disk Extreme III
                      http://www.fotografiebram.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prijsschating laptop

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bram O. Bekijk bericht
                        Tuurlijk mir

                        Ik dacht. Er zit een blu ray speler(vrij kostelijk nu nog), 4g ram, zeer goede intel processor. Spijtig dat dat allemaal zo snel van waarde zakt.
                        Laat je niet kisten. In die prijsvergelijkingen vergeten ze die Blu-Ray en eSATA rap. Natuurlijk, het zal maar opbrengen wat er iemand voor wil geven uiteraard.

                        Dave
                        pixelpusher

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prijsschating laptop

                          gezien de specificaties denk ik niet dat er veel meer is uit te halen. sorry maar je moet realistisch zijn en als je bekijkt wat he tegenwoordig kunt halen voor 300-400euro zit je ongeveer aan dezelfde laptop (en dan heb je nog garantie). dus ik denk max. 400Euro nog, miss iemand die 450 geeft.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Prijsschating laptop

                            Mir,
                            Hoewel ik absoluut niet met een laptop wil werken is die van u meer waard dan € 500.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Prijsschating laptop

                              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                              Mir,
                              Hoewel ik absoluut niet met een laptop wil werken is die van u meer waard dan € 500.
                              zou ik niet zegge. http://www.vergelijk.be/notebook/del...13/specs.rhtml dit is de nieuwe. ongeveer dezelfde specificaties als mir zijn laptop (iets beter zelfs) en die kost 844. dus 500 moet een absolute limiet zijn, ik zou er sowieso niet meer als 500 aan geven.

                              Comment

                              Working...
                              X