Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10-04-2010 Linkeroeveren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 10-04-2010 Linkeroeveren

    Ik ga morgenvroeg eens extravroeg opstaan (6u) en gaan linkeroeveren om te proberen wat zonsopgang en nevel foto's te maken van Antwerpen, Haven enz ... tips en tricks zijn welkom alsook niet te missen locaties in de buurt waar iets te fotograferen valt

  • #2
    Re: 10-04-2010 Linkeroeveren

    Niet vergeten om de voetgangerstunnel te fotograferen.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #3
      Re: 10-04-2010 Linkeroeveren

      Oorspronkelijk geplaatst door Michake Bekijk bericht
      Ik ga morgenvroeg eens extravroeg opstaan (6u) en gaan linkeroeveren om te proberen wat zonsopgang en nevel foto's te maken van Antwerpen, Haven enz ... tips en tricks zijn welkom alsook niet te missen locaties in de buurt waar iets te fotograferen valt
      'k Wil wel mee
      Rij gewoon rond en je komt wel wat tegen per toeval, komt goed!!
      Veelplezier en succes!

      Grtz,
      Jes

      Comment


      • #4
        Re: 10-04-2010 Linkeroeveren

        Het viel een beetje veel tegen, grijs, bewolkt, geen zonsopgang enz ... heb wel een paar toffe plassen ontdenkt tussen Doel en Kieldrecht waar er heel wat steltlopers vertoeven :-)
        Jammer genoeg heb ik nog geen steltloper lens maar die komt er zeker :-)

        Comment


        • #5
          Re: 10-04-2010 Linkeroeveren

          Oorspronkelijk geplaatst door Michake Bekijk bericht
          Het viel een beetje veel tegen, grijs, bewolkt, geen zonsopgang enz ... heb wel een paar toffe plassen ontdenkt tussen Doel en Kieldrecht waar er heel wat steltlopers vertoeven :-)
          Jammer genoeg heb ik nog geen steltloper lens maar die komt er zeker :-)
          Hoi Michake,
          Zou je eens kunnen uitleggen waar die steltlopers zich bevinden tussen Doel en Kieldrecht? Ik woon niet ver van Kieldrecht en Doel en heb daar in de polders al regelmatig rondgereden maar nog geen plassen met steltlopers tegen gekomen.

          Alvast bedankt!

          Grtz,
          Ozric
          The first blow fells not the tree!

          Comment


          • #6
            Re: 10-04-2010 Linkeroeveren

            @Orzic: dat was langs de oostlange weg en daar lopen veel van de dees en scholeksters , niet op de kwaliteit van de foto letten want die trekt op niets :-)

            Comment


            • #7
              Re: 10-04-2010 Linkeroeveren

              Oorspronkelijk geplaatst door Michake Bekijk bericht
              @Orzic: dat was langs de oostlange weg en daar lopen veel van de dees en scholeksters , niet op de kwaliteit van de foto letten want die trekt op niets :-)
              Merci voor de snelle reactie!
              Ik zal mijn oogjes beter moeten open doen, heb daar al geregeld voorbij gereden.
              Zal met het goede weer de fiets eens nemen dan rijd je toch minder snel interessante dingen voorbij.

              Grtz,
              Ozric
              The first blow fells not the tree!

              Comment


              • #8
                Re: 10-04-2010 Linkeroeveren

                Oorspronkelijk geplaatst door Michake Bekijk bericht
                Het viel een beetje veel tegen, grijs, bewolkt, geen zonsopgang enz ... heb wel een paar toffe plassen ontdenkt tussen Doel en Kieldrecht waar er heel wat steltlopers vertoeven :-)
                Jammer genoeg heb ik nog geen steltloper lens maar die komt er zeker :-)
                Dan toch niet voor niets geweest
                En ja ze noemen de streek "Het Waasland" voor iets hé

                Comment

                Working...
                X