Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draadloos internet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Draadloos internet

    Beste,
    ik gebruik een draadloze router van het merk Belkin 54G type 1000.
    Mijn vraag is de volgende: als ik zou overgaan naar een Belkin 300N-router zou ik dan vlugger op het internet kunnen surfen en zal dan ook de afstand van het draadloos gebruik ten huize, verder reiken dan nu het geval is?? Of is het toestel alleen maar interessanter door zijn 4 UTP aansluitingen?
    Vanuit Telenet is een DLink 10/100 Fast Ethernet Switch geinstalleerd van waaruit dan een UTP kabel vertrekt naar de draadloze router.
    In de winkel waar ik de nieuwe de Belkin 300N-router zou kopen lieten ze me verstaan (eerlijke verkoper of slechte commerçant??☺☺) dat het aanschaffen van een zwaardere router geen effekt zal hebben op de Internet surfsnelheid. Is dit korrekt??
    Reeds bedankt op voorhand voor het eventuele antwoord.
    2Lion

  • #2
    Re: Draadloos internet

    Inderdaad. Waarschijnlijk heb je gewoon slechte ontvangst. Ga eens in de buurt van je router zitten. Is hij trouwens beveiligd? Lees: zit er niemand anders op je verbinding waardoor de snelheid zakt?

    Comment


    • #3
      Re: Draadloos internet

      CCC,

      bedoeld u dat de verkoper gelijk heeft??
      De router is niet beveiligd omdat ik het boekje met "hoe het moet" kwijt ben, maar er is geen gevaar dat iemand gebruik zou maken van mijn Internet verbinding, ik woon volledig in het veld en het eerste huis staat op ongeveer 1km. Nogthans zou ik het op prijs stellen mocht iemand me uitleggen hoe ik de Belkin 54G router kan instellen
      MVGroeten,
      2Lion

      Comment


      • #4
        Re: Draadloos internet

        2Lion,
        Inderdaad, de verkoper had gelijk. Hier kan je de handleiding downloaden:
        http://en-us-support.belkin.com/app/...ist/q/routers/
        Groeten

        Comment


        • #5
          Re: Draadloos internet

          CCC,
          alvast bedankt voor de vlugge réactie alsook de nodige uitleg!!
          MVGroeten,
          2Lion

          Comment

          Working...
          X