Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outlook 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Outlook 2007

    wanneer men werkt met verschillende accounts ( vb X, Y en Z ).
    X is als standaard ingesteld.


    stel Y krijgt een email, wanneer men dan wilt antwoorden dan zal outlook dit steeds verzenden via de standaard account.


    Kan men outlook instellen zodanig dat men antwoord via de account waar de email aan gericht was?
    Nikon D3100 18-55 VR lens
    http://www.flickr.com/photos/102305253@N04/
    https://www.facebook.com/groups/867440223266618/

  • #2
    Re: Outlook 2007

    Outlook zal een reply versturen met dezelfde account als waar het naartoe gestuurd werd.
    Enkel voor nieuwe mails neemt Outlook de standaard-account.
    Ik hoop dat je met "account" wel email-account (mailbox) bedoelt natuurlijk.
    Last edited by VerSeg; 8 april 2010, 12:57.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Outlook 2007

      Staat er normaal niet onder de knop verzenden "via account" waar je kunt kiezen van wel account de mail vertrekt.

      Zal straks anders een kijken thuis.
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: Outlook 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
        Staat er normaal niet onder de knop verzenden "via account" waar je kunt kiezen van wel account de mail vertrekt.

        Zal straks anders een kijken thuis.
        Dat staat daar zeker als je meerdere accounts (mailboxen) hebt.
        Maar zoals hierboven al aangegeven zal daar standaard de account staan waarop de mail is toegekomen.
        Last edited by VerSeg; 8 april 2010, 23:01.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Outlook 2007

          bells and whistles ( betalend)

          of (tussenoplossing)

          klik
          Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

          Comment


          • #6
            Re: Outlook 2007

            Hoe zit het nu met dit probleem?
            Zoals eerder al gemeld, een reply op een mail vertrekt hier standaard met de account waar de mail op toegekomen is zonder dat hiet iets voor gedaan moet worden!
            Je werkt toch met verschillende mailboxen voor die "accounts" dat je noemt en niet met aliassen?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Outlook 2007

              Stel X en Y zijn email adressen die in Exchange aan 1 gebruiker toegewezen zijn (dat kunnen verschillende domeine zijn), dan kan je een fake pop account maken met Y adres als antwoordadres (mail niet ophalen, die is er al) en kan je bij het antwoorden uit het rolmenu het adres kiezen waarvan je antwoord.

              Comment


              • #8
                Re: Outlook 2007

                Oorspronkelijk geplaatst door harryballector Bekijk bericht
                bells and whistles ( betalend)

                of (tussenoplossing)

                klik
                Waarom zou je zoiets gaan gebruiken als er STANDAARD een functie voorzien is om een account te selecteren indien je deze toch wil veranderen?



                Hetgeen ik nog steeds versta uit de vraag van de TS is :
                • Drie accounts X, Y, Z
                • X = standaardaccount
                • Mail gestuurd naar account X moet beantwoord worden met account X
                • Mail gestuurd naar account Y moet beantwoord worden met account Y
                • Mai gestuurd naar account Z moet beantwoord worden met account Z
                Dit is standaard voorzien en hier heb je niets voor nodig en daar moet je nergens voor op klikken!
                Outlook gebruikt niet altijd account X om op elk van deze berichten te antwoorden.
                Zo is het toch op elke installatie dat ik doe van Outlook 2003 of 2007.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Outlook 2007

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Outlook gebruikt niet altijd account X om op elk van deze berichten te antwoorden.
                  Zo is het toch op elke installatie dat ik doe van Outlook 2003 of 2007.
                  Niet onder Exchange.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Outlook 2007

                    Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                    Niet onder Exchange.
                    Ik ga er toch vanuit dat de meesten die hier een vraag stellen dit doen i.v.m. hun privé-pc.
                    Hoeveel laten er thuis een Exchange-server draaien?

                    Trouwens onder hetzelfde profiel kan je in Outlook maar één Exchange-account aanmaken.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Outlook 2007

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Ik ga er toch vanuit dat de meesten die hier een vraag stellen dit doen i.v.m. hun privé-pc.
                      Hoeveel laten er thuis een Exchange-server draaien?
                      Hier staat er eentje, de microsoft home server draait ook exchange, er is hosted exchange mogelijk zonder een server staan te hebben. Uw uitgangspunt is niet dat van iedereen.
                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Trouwens onder hetzelfde profiel kan je in Outlook maar één Exchange-account aanmaken.
                      Daarom dat ik mijn truukje verklapte om toch te doen wat de TS wil ALS het onder Exchange is. Kan je nuvolgen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Outlook 2007

                        Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                        Daarom dat ik mijn truukje verklapte om toch te doen wat de TS wil ALS het onder Exchange is. Kan je nuvolgen.
                        Maar dan heb je nog steeds geen twee exchange accounts!
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Outlook 2007

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Maar dan heb je nog steeds geen twee exchange accounts!
                          Waarmee je bewijst Exchange niet te kennen want je kan niet met twee accounts tegelijk inloggen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Outlook 2007

                            Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                            Waarmee je bewijst Exchange niet te kennen want je kan niet met twee accounts tegelijk inloggen.
                            Wie is hiet nu de clown?
                            Het enige bewijs is dat jij NIET leest wat een ander schrijft en gewoon gelijk wil hebben al leg je het niet beter uit dan een ander.
                            Gewoon kleinzielig om een goedbedoeld antwoord in het belachelijke te willen trekken!
                            Lees eens wat ik iets ervoor schreef in #10 :
                            Trouwens onder hetzelfde profiel kan je in Outlook maar één Exchange-account aanmaken.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Outlook 2007

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Waarom zou je zoiets gaan gebruiken als er STANDAARD een functie voorzien is om een account te selecteren indien je deze toch wil veranderen?



                              Hetgeen ik nog steeds versta uit de vraag van de TS is :
                              • Drie accounts X, Y, Z
                              • X = standaardaccount
                              • Mail gestuurd naar account X moet beantwoord worden met account X
                              • Mail gestuurd naar account Y moet beantwoord worden met account Y
                              • Mai gestuurd naar account Z moet beantwoord worden met account Z
                              Dit is standaard voorzien en hier heb je niets voor nodig en daar moet je nergens voor op klikken!
                              Outlook gebruikt niet altijd account X om op elk van deze berichten te antwoorden.
                              Zo is het toch op elke installatie dat ik doe van Outlook 2003 of 2007.

                              accountselectie ( door je aangeduid hierboven) gebruik ik al jaren zelf en volstaat voor mij

                              maar is nog altijd niet automatisch

                              b en w :"Automatically specify & select the email account that is going to be used for a reply, so you don't have to manually select it"

                              het ander linkje is een promt screen dat je bij verzenden niet kan vergeten...
                              Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

                              Comment

                              Working...
                              X