Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Account Delete !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Account Delete !

    Beste Mods, admins en financieel ondersteunende leden.

    Ik wil me met deze post tot u richten met de vraag om mijn volledige account van dit forum te deleten.
    Blijkbaar wordt er niet gereageerd op persoonlijke berichten, of hebben jullie het te druk met vanalles en nog wat.
    (zoals het verwijderen van mijn reply's... )
    Geen nood, ik heb daar uiteraard begrip voor.

    Het laatste jaar kan ik het steeds moeilijker vinden met de veranderende forumregels.
    Mss terecht dat dit gebeurt, doch ik voel me hier niet meer thuis.

    Maar ik wil ook niet onder stoelen of banken steken dat ik mijn account wil verwijderd zien.
    Daarom dit open topic.

    Dus niet een ban van enkele dagen/weken/maanden, maar een volledige verwijdering van al mijn gegevens en desbetreffende account.
    Mijn posts mogen gerust blijven staan, doch de meesten zijn reeds aangepast.

    Hopelijk kunnen jullie onmiddelijk op mijn vraag beantwoorden zodat ik geen beroep moet doen op volgend artikel uit de forumregels:

    7.12. Belgiumdigital schade berokkenen

    Elke daad met de bedoeling schade toe te brengen aan Belgiumdigital op zich, het forum, de leden, de medewerkers, de forumbeheerders en de bestuurders van Belgiumdigital vzw of onderliggende structuren ervan, is ten strengste verboden en kan de onmiddellijke en definitieve beëindiging van je account tot gevolg hebben.
    Ik ben klaar om het forum te verlaten.

    Alvast bedankt.
    N.
    Last edited by NeQo; 7 april 2010, 23:44.

  • #2
    Re: Account Delete !

    Misschien de de wijze woorden van Maarten eens lezen, in nog zo'n ellenlang draadje.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Account Delete !

      Het is op geen enkele manier mijn bedoeling om een discussie te starten.
      Ik keur het dan ook ten stelligste af...

      Mijn vraag is simpel.

      Comment


      • #4
        Re: Account Delete !

        Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
        Het is op geen enkele manier mijn bedoeling om een discussie te starten.
        Ik keur het dan ook ten stelligste af...

        Mijn vraag is simpel.
        Er is maar één middel om discussies te vermijden: zwijgen.
        Dat is niet voor iedereen even makkelijk.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Account Delete !

          Dit waarschijnlijk niet gelezen?

          9.5. Publieke Forums

          Deze website stelt forums ter beschikking van haar gebruikers.

          Gelieve te onthouden dat alle informatie die wordt vrijgegeven op publieke plaatsen automatisch publieke informatie wordt. Voorzichtigheid is dus aan de orde indien je zou beslissen om persoonlijke informatie bekend te maken.

          .......

          De forumleiding van Belgiumdigital zal niet ingaan op verzoeken van forumleden om hun accounts en meerdere posts te verwijderen indien deze forumleden niet langer deel wensen uit te maken van de Belgiumdigital forumgemeenschap.

          Indien je hierover nog vragen hebt, kan je contact opnemen met de Belgiumdigital medewerkers of met de forumbeheerders via de Helpdesk of de contactpagina.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: Account Delete !

            wat heb ik gemist?
            wat is er allemaal gebeurd?

            Comment


            • #7
              Re: Account Delete !

              als ik nog eens zo'n aanvraag herinner in het verleden, meen ik daar gelezen te hebben dat de account verwijderen niet mogelijk is maar enkel een permanente ban.
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • #8
                Re: Account Delete !

                En kan er dan ook een transparante en verduidende verklaring gegeven worden waarom een account niet verwijderd wordt?
                Heel eigenaardig eigenlijk.
                En zeker omdat ik persoonlijk deze vraag stel?
                Het is uiteindelijk mijn beslissing.
                Last edited by NeQo; 8 april 2010, 13:00.

                Comment


                • #9
                  Re: Account Delete !

                  Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
                  En kan er dan ook een transparante en verduidende verklaring gegeven worden waarom een account niet verwijderd wordt?
                  Heel eigenaardig eigenlijk.
                  En zeker omdat ik persoonlijk deze vraag stel?
                  Het is uiteindelijk mijn beslissing.
                  Ken je fora waar dat wel gedaan wordt?
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Account Delete !

                    Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
                    En kan er dan ook een transparante en verduidende verklaring gegeven worden waarom een account niet verwijderd wordt?
                    Heel eigenaardig eigenlijk.
                    En zeker omdat ik persoonlijk deze vraag stel?
                    Het is uiteindelijk mijn beslissing.
                    het is niet omdat het jouw beslissing is, dat het technisch mogelijk is he
                    With Canon, I can (or at least try)
                    Photastic.be ~ Passion for the picture
                    Nieuwe site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Account Delete !

                      Ga je in het echte leven na een gesprek met vrienden ze ook allemaal rohypnol toedienen zodat ze niet meer weten wat er verteld is geweest?

                      het werkt zo niet... wat met alle reacties op jou berichten? moeten we die ook gaan wissen of blijven die wel staan en snap niemand nog waarop de mensen in kwestie reageren?
                      Mijn foto's
                      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                      Comment


                      • #12
                        Re: Account Delete !

                        Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
                        En kan er dan ook een transparante en verduidende verklaring gegeven worden waarom een account niet verwijderd wordt?
                        Heel eigenaardig eigenlijk.
                        En zeker omdat ik persoonlijk deze vraag stel?
                        Het is uiteindelijk mijn beslissing.
                        Omdat een database dat niet zo graag heeft...en het er de structuur van het forum niet overzichtelijker op maakt.

                        Zoals gezegd, indien je dit topic niet had gestart en gewoon niks meer gepost ging je account van zelf wel uitgedoofd raken.

                        Nu doe je zelf min of meer wat je Bouk verweten hebt, nl: 'attention whore'


                        n.o.i. overigens.
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                        Comment


                        • #13
                          Re: Account Delete !

                          Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
                          Het is uiteindelijk mijn beslissing.
                          Je bent akkoord gegaan met de voorwaarden van dit forum. Nu niet gaan zeuren
                          Groeten,

                          Albert Jan

                          Website AJH
                          lidnummer: BD0371NL

                          Comment


                          • #14
                            Re: Account Delete !

                            't is toch niet zo moeilijk om in de database iemands nickname & emailadres zodanig te wijzigen dat zijn account er "verwijderd" uitziet en daarna de account een permanente ban toe te wijzen?
                            Heb ik in het verleden zelf een paar keer op aanvraag gedaan toen ik nog eigenaar van belclimb.net was

                            Volgens mij is er ook nog iets zoals inzagerecht van persoonsgegevens, recht op wijziging & verwijderen van persoonlijke gegevens uit een database (zie wet op de privacy), maar ik ken die tekst nu ook niet uit mijn hoofd...

                            G
                            fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                            Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Account Delete !

                              Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht

                              Volgens mij is er ook nog iets zoals inzagerecht van persoonsgegevens, recht op wijziging & verwijderen van persoonlijke gegevens uit een database (zie wet op de privacy)
                              een openbare fotosite (zoals BD) heeft daar vrijstelling van.
                              wel onder bepaalde voorwaarden natuurlijk.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X