Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doggy runs wild.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doggy runs wild.

    Als fotograaf zit ik dagelijks in de studio en op locatie modellen te fotograferen of achter de puter te bewerken, toen ik plots besefte dat ik eigenlijk nooit van andere dingen foto's maak. Mijn hondje is net 1 jaar geworden en ga er bijna dagelijks mee wandelen en het was nog nooit bij me op gekomen mijn fototoestel eens mee te nemen.. Dus bij deze, iets wat ik dus nooit doe

    Een typische wandeling van dit kleine monster in 10 beelden:

    We beginnen uiteraard altijd met een kakske...


    En een piske mag ook ni ontbreken...


    Als snotter van 1 snapt hij het concept van vliegen nog niet zo goed.. dus als hij een vogel ziet probeert hij mee te vliegen.. helaas zijn zijn "vleugels" nog nit zo stevig..


    Een beetje dieper in het bos waant hij zich eerder een ree.. dus huppelt hij er vrolijk op los..


    De kleine blaft nooit.. tenzij hij wild gezien heeft.. en jawel na hem 10 minuten kwijt te zijn is het zo ver... woef woef.. plots vliegt er een ree door de bos en 200m daar achter de kleine jager... Spijtig genoeg had ik gene tele op zak..


    Nu is het geduld hebben.. en hopen dat er vanavond ree op het menu staat, maar helaas hij is nog wat jong.. 30 minuten later (en wss ook 30km) komt hij er uitgeput aan..


    Hoog tijd voor een beetje verfrissing..


    nog even met de stok in het water spelen...




    En dan met een opgeheven hoofd huiswaarts...


    Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden
    poof

  • #2
    Re: Doggy runs wild.

    leuk verhaal met heel slechte foto's hoor.
    had het liever andersom gezien, het is hier tenslotte wel een fotoforum hè.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Doggy runs wild.

      Ik vond de foto's nog ok. Sommige toch.

      Maar wat bedoel je met 'ik ga er bijna alle dagen mee wandelen' ?

      Gaat op de andere dagen iemand anders ermee wandelen ?

      Dit soort hond moet elke dag minstens 3 a 4 x wandelen, waarvan 1 a 2 uur vrij loslopen !

      Is het een soort Pointer ?
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #4
        Re: Doggy runs wild.

        het is allemaal rap rap gegaan en had geen lenzen bij en geen voorbereiding gedaan...
        Het ging hem een beetje om de grappige noot, drogen hollander

        de meeste foto's zijn zodanig gecropped dat ze helaas kwaliteit verloren hebben..

        Ik heb meer achter mijn hond mogen lopen dan met mijn fotokes bezig te zijn
        Een eerlijk gezegd nu weet ik waarom ik nooit foto's trek als ik met mijn hond ga wandelen of dergelijks.. ik ben er al zo veel mee bezig.. dus mijn vrije tijd ga ik toch verder fotoloos doorbrengen.. hoe graag ik het ook doe..
        poof

        Comment


        • #5
          Re: Doggy runs wild.

          Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
          Ik vond de foto's nog ok. Sommige toch.

          Maar wat bedoel je met 'ik ga er bijna alle dagen mee wandelen' ?

          Gaat op de andere dagen iemand anders ermee wandelen ?

          Dit soort hond moet elke dag minstens 3 a 4 x wandelen, waarvan 1 a 2 uur vrij loslopen !

          Is het een soort Pointer ?
          het is een Braque D'auvergne, eigenlijk een franse pointer ja.
          Dat beestje wandelt in de bossen en velden zeker 4u per dag 90% daarvan los..
          En hij heeft ne grote tuin om ook in los te lopen
          Maar er gaan idd verschillende mensen met hem wandelen.

          En het ging me niet om technisch goeie foto's te maken.. ik wou gewoon snel enkele fotootjes om zijn evolutie op te volgen omdat hij nog jong is en nog veel veranderd.
          Zodat ik binnen enkele jaren van jongs af aan tot recenter een hele reeks heb
          poof

          Comment


          • #6
            Re: Doggy runs wild.

            Wandelen met de hond én foto's nemen werkt inderdaad niet...dan kun je beter óf met twee man zijn (één voor de hond en één voor de foto's) of met twee honden (zodat ze elkaar bezig houden).


            Maar er zitten een paar leuke plaatjes tussen én als hondenliefhebber vind ik het wel een leuke serie
            Mijn objectieven zijn all round...

            Comment


            • #7
              Re: Doggy runs wild.

              hehe ja idd.. mn vriendin was er bij.. maar daar luistert hij ni naar

              en het was mij vooral om het grappige verhaaltje te doen.. ni om de foto's..

              Ik doe het al als job dus dit was eens iets anders wat ik normaal nooit doe voor de fun..
              Mijn technisch sterkere platen kan je zien bij de modellen sectie van het forum

              dieren, sport, landscape laat ik aan de pro's over op dat gebied
              poof

              Comment


              • #8
                Re: Doggy runs wild.

                Grappige reeks, fotografie hoeft niet altijd technisch piekfijn in orde te zijn.
                Er mag al es gelachen worden, en deze foto's doen net dat

                Schoon beestje trouwens.

                L.
                http://lievendevlaminck.wordpress.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Doggy runs wild.

                  allez, ik maak altijd foto's van mijn 3 honden tijdens het wandelen
                  lukt prima
                  Télé meenemen is wel handig met jachthonden
                  wel knappe hond trouwens

                  de spetterfoto is mss ook niet perfect maar qua sfeer en licht sprak deze mij wel meteen aan

                  Comment

                  Working...
                  X