Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ijslandschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ijslandschap

    Een weerspiegeling in een bevroren vijver met stukken ijs.



  • #2
    Re: ijslandschap

    Kvind deze wel iets origineel hebben maar ik geraak helemaal niet wijs uit de foto. Hij mist me ook scherpte waardoor hij op het eerste zicht niet goed overkomt. Maar misschien is dat de bedoeling of is dat gewoon de weerspiegeling.
    Verder vind ik dat de kader je foto als het ware helemaal opeet.
    www.debackermichel.be

    Comment


    • #3
      Re: ijslandschap

      Dank voor je commentaar.
      De onscherpte is mijn bedoeling voor de sfeer. Het is een reflectie in water en ijs en daardoor ook al niet scherp. Enkel en alleen een sfeerbeeld.
      Het wit van de kader verbeeldt bij mij de sneeuw en de koude...

      Comment


      • #4
        Re: ijslandschap

        gewoon het kader boven en onder hetzelfde houden is/staat/oogt veel mooier.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: ijslandschap

          Klik, klik, klik foto's kijken en dan plots, ha, in een oogopslag, het is toch niet... juist hij is het
          mvg,
          Ludo V.

          Comment


          • #6
            Re: ijslandschap

            Prachtig.
            Lijkt wel een schilderijtje.
            Zachte kleuren en een heel geslaagde kader voor mij.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Re: ijslandschap

              Lijkt een schilderijtje, inderdaad. Maar dat is net wat me hierin stoort.
              Sorry maar vind dit een van je minste. (en in feite is dat een kompliment voor je andere foto's).
              Groeten,
              Geert

              Comment


              • #8
                Re: ijslandschap

                Appendix,
                Ik voel mijzelf een beetje de 'schilder' met mijn fototoestel. Schilderen zou mijn hobby kunnen zijn, maar daarvoor heb ik te weinig tijd en misscien te weinig talent...
                Maar van foto's maak ik graag schilderijen.
                Minimalisme is mij op het lijf geschreven...
                Vriendelijke groeten en bedankt voor je commentaar. Ook de anderen natuurlijk.
                Gils

                Comment


                • #9
                  Re: ijslandschap

                  Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                  Appendix,
                  Ik voel mijzelf een beetje de 'schilder' met mijn fototoestel. Schilderen zou mijn hobby kunnen zijn, maar daarvoor heb ik te weinig tijd en misscien te weinig talent...
                  Maar van foto's maak ik graag schilderijen.
                  Minimalisme is mij op het lijf geschreven...
                  Vriendelijke groeten en bedankt voor je commentaar. Ook de anderen natuurlijk.
                  Gils
                  In ieder geval ben ik blij met zo een frisse en unieke aanpak in ons midden.
                  Je hebt een herkenbare stijl die meestal héél mooie beelden op levert.

                  Groeten
                  Mipstoo

                  Comment


                  • #10
                    Re: ijslandschap

                    Ik zie me al in de rij staan om een kaartje te kopen van een plaats waar een hele reeks
                    van jouw prentjes aan de muur prijken. Nu al weet ik dat ik er van zal genieten. Dat ik
                    wellicht meer dan een keer zal gaan. En dat ik elke keer opnieuw zal genieten.

                    Comment


                    • #11
                      Re: ijslandschap

                      Ik vind het idee goed en je inbreng op BD nog beter. Maar de uitvoering vind ik net iets minder omdat er niet zo veel detail en structuur in zit.
                      Als ik de uitleg niet lees zie ik een mislukte foto.Ik hoop dat je mij begrijpt want ik was al een paar keer komen kijken uit eerste indruk zonder te lezen en werd niet door deze plaat gegrepen.
                      Maar zoals ik al eerder zei. Alles komt goed met jou en je werk..Daar ben ik zeker van.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment

                      Working...
                      X