Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lang wachten bij konijn?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lang wachten bij konijn?

    Hallo,

    ik vroeg me af als je bij konijn iets bestelt en het in de winkel gaat afhalen.
    Hoe lang zijn de backorders ongeveer onderweg?
    want ik woon er best ver van af en moet ongeveer een datum weten.

    Merci,
    Pieter
    “For me, the subject of the picture is always more important than the picture.” - Diane Arbus -- http://www.facebook.com/PieterSimons.photography

  • #2
    Re: Lang wachten bij konijn?

    Dan denk ik dat je best belt naar konijn. Alleen dan ben je 100% zeker.
    Konijn hangt ook af van zijn leveranciers dus ze kunnen bijv. wel zeggen dat het
    op gemiddeld X aantal werkdagen toe komt, maar dat weet je nooit zeker.

    Bestellen kan je zo snel mogelijk doen, mocht je er heen willen gaan dus best eerst even bellen.
    Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

    Comment


    • #3
      Re: Lang wachten bij konijn?

      Ik vrees dat dit zal afhangen hoe snel ze het zelf in de winkel binnenkrijgen ... in dit geval zal Konijn dus afhankelijk zijn van zijn leveranciers ... dit kan van enkele dagen tot maanden zijn, en totaal buiten Konijn zijn verantwoordelijkheden jammer genoeg.

      Ik weet niet of zij bvb ook vanuit hun winkel in Den Ham naar Turnhout willen versturen, Studio73 doet dit wel, als er in één van hun winkels voorraad is van een bepaald product willen ze dat zonder extra kosten naar een andere winkel versturen (op dinsdag en donderdag denk ik).

      Hou er rekening mee dat Konijn drie voorraadpunten heeft, de winkel in Den Ham, de winkel in Turnhoud en de voorraad voor verzending (die is dan zowel in NL als voor BE dezelfde, als je verzending vraagt komt het altijd uit deze laatste stock die in Nederland zit)

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Lang wachten bij konijn?

        En als je het dan toch gaat halen in de winkel moet je daar ook rekenen op een lange "wachttermijn". Ben er eens op een gewone dag, dacht ik toch, binnen geweest en heb er braafjes anderhalf uur mogen wachten.

        Comment


        • #5
          Re: Lang wachten bij konijn?

          Hoe lang je moet wachten is variabel ... ik heb al eens iets besteld en het was anderhalve maand (was ook gemeld dat het lang kon duren) en een andere keer besteld en twee dagen nadien thuis geleverd.
          Veel hangt af of iets uit hun eigen voorraad moet komen of besteld moet worden bij een leverancier. Ze kunnen moeilijk iets leveren dat ze niet hebben.
          Ik ben er zeker van dat niemand van ons een correct antwoord kan geven op uw vraag omdat we de voorraad en leveranciers niet allemaal kennen.
          Best gewoon konijn contacteren.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Lang wachten bij konijn?

            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            En als je het dan toch gaat halen in de winkel moet je daar ook rekenen op een lange "wachttermijn". Ben er eens op een gewone dag, dacht ik toch, binnen geweest en heb er braafjes anderhalf uur mogen wachten.
            Ben er 2 keer geweest, ook op een gewone dag : telkens binnen de 20 min. terug buiten gewandeld...
            Heb wel iets langer moeten wachten tot het materiaal binnenkwam, maar dat is dus eer variabel. Van de 1e bestelling 14 dagen, de 2e bijna 2 maanden...
            Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe zeldzaam je bestelling zelf is (in mijn geval dus redelijk zeldzaam)...
            Groeten,

            Polleke

            Comment


            • #7
              Re: Lang wachten bij konijn?

              Beterschap of slechter kan ook, ze gaan vergroten
              Dus showroom word x4 gedaan,
              dus nu kan je binnen terwijl je wacht eens goed rondneuzen want dat was vroeger wel een probleem he
              Ze gaan ook het magazijn uitbreiden dus mogelijk meer stock's aanleggen of zo bwa we zien wel

              Comment


              • #8
                Re: Lang wachten bij konijn?

                Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
                Beterschap of slechter kan ook, ze gaan vergroten
                Dus showroom word x4 gedaan,
                dus nu kan je binnen terwijl je wacht eens goed rondneuzen want dat was vroeger wel een probleem he
                Ze gaan ook het magazijn uitbreiden dus mogelijk meer stock's aanleggen of zo bwa we zien wel
                In Nederland of in België ?
                "Away put your weapon, I mean you no harm"

                Comment


                • #9
                  Re: Lang wachten bij konijn?

                  Die lange wachttijden zijn op zich positief in die zin dat ze voor iedereen de tijd nemen om een goede uitleg te geven. Ze lopen er met 3 of 4 verkopers rond die hun tijd nemen voor de klanten, maar het zou beter zijn dat ze een expres kassa openen voor de mensen die weten wat ze willen. Als er niemand aan die kassa staat kan die verkoper gewoon de anderen verder helpen. Zelf had ik slechts 5 minuten "werk".

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lang wachten bij konijn?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
                    In Nederland of in België ?
                    België, zo heeft hij het toch tegen mij gezegd .
                    Ze zijn wat klein en hebben de zaak links erbij genomen en deze is een 600 vierkante meterkes groot en de huidige is 200 ongeveer.
                    Daar waar de statieven staan en de glazen uitstalraam word magazijn.
                    afwachten want van horen zegen zijn al veel mensen doof geworden
                    Eerst zien en dan geloven

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lang wachten bij konijn?

                      In NL gaat er een nieuwe zaak open, naast Den Ham nu ook Den Haag. De volgende "uitbreiding" zou inderdaad voor België zijn.
                      En wat de vraag betreft, kan ik enkel beamen wat mijn voorgangers zeggen: soms enkele dagen, soms wat langer, als het bv van overzee moet komen. Men stuurt volgens mij wel door van Den Ham naar Turnhout. Ik heb de indruk dat 's morgens (open om 9:30) de beste tijd is; na de middag wordt het vaak wat drukker. Nummertjes trekken nu vaak ook door de week, maar vorige week nog meegemaakt dat velen een nummertje trekken en dan verdwijnen. Toen wij een nummertje trokken vorige week (op goede vrijdag) om 16:30 waren er 22 wachtenden () vóór ons. Reken maar uit met drie verkopers en gemiddeld een tiental minuten per klant. De zaak sloot om 17:30. Toch vielen er vlotjes meer dan de helft van de nummers tussenuit, zodat wij ongeveer rond 17:00-17:10 geholpen werden. Helaas was wat wij zochten niet in voorraad; nu wachten we tot het binnenkomt (verwachte tijd voor deze bestelling: 3 weken, zo werd ons toch mondeling meegedeeld).
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment

                      Working...
                      X