Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pc-probleem ivm Outlook

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pc-probleem ivm Outlook

    Iets dat helemaal niks met fotografie te maken heeft, maar misschien kan iemand me wel helpen.

    Mijn Outlook (1999) is niet compatibel met mijn Windows 7 Home.

    Ik vraag me af of ik mijn mails op mijn skynet-mailadres (gekregen bij inschrijving bij Belgacom internet zoveel jaren terug) kan lezen dmv een ander programma.

    Ik heb geen zin om een nieuwe Outlook te kopen, enkel om mijn mails te lezen.

    t Probleem is dat de mails van t werk naar mijn skynet-adres (xxxxx@skynet.be) doorgestuurd worden omdat ze geen hotmailadres accepteren.

    Zou ik op bv skynet.be mijn mails kunnen lezen ?

    thanks
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

  • #2
    Re: Pc-probleem ivm Outlook

    Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
    Mijn Outlook (1999) is niet compatibel met mijn Windows 7 Home.

    Ik vraag me af of ik mijn mails op mijn skynet-mailadres (gekregen bij inschrijving bij Belgacom internet zoveel jaren terug) kan lezen dmv een ander programma.

    Ik heb geen zin om een nieuwe Outlook te kopen, enkel om mijn mails te lezen.
    Ik gebruik geen (f)outlook maar effe googlen gaf mij direct een oplossing.
    Thunderbird (van de makers van Firefox) kan outlook files/adressen importeren.
    importeren
    Thunderbird

    Suc6
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Pc-probleem ivm Outlook

      Vermits outlook wel compatibel is met windows 7 (outlook uit het office pakket wel te verstaan)
      neem ik aan dat je het over outlook express hebt?

      Hier een uitleg hoe je alles uit outlook kan exporteren naar windows mail

      In our previous article we presented the new Windows Mail and its features. We also made a step by step tutorial on how to create your first e-mail account in ... Read more
      Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

      Comment


      • #4
        Re: Pc-probleem ivm Outlook

        Oplossing gevonden : ik lees mijn mails nu via skynet.be...

        Een agenda kan ik in hotmail ook maken, dus heb ik geen Outlook meer nodig.

        Eraf gezwierd !
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: Pc-probleem ivm Outlook

          Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
          Oplossing gevonden : ik lees mijn mails nu via skynet.be...
          Tot uw mailbox vol staat.

          Een agenda kan ik in hotmail ook maken, dus heb ik geen Outlook meer nodig.
          Eraf gezwierd !
          Da's de vooruitgang, geen mailprogramma meer.

          Ben je zeker dat je die Windows 7 wel nodig hebt?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Pc-probleem ivm Outlook

            veel vertrouwen in online je mails bewaren...

            het is nu misschien wel online je skynet mails bekijken maar voor je helemaal ideeen krijgt:

            hotmail mijden als de pest, nog nooit gehoord van "verdwenen" emails hotmail kwestie?, niet de eerste die belangrijke info kwijt is (beroepsmatig) omdat ie hotmail gebruikte en oepsi... box leeg of zelfs account weg...
            Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

            Comment

            Working...
            X