Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw

    Sinds enkele maanden heb ik de beschikking over een Nikon D3000. Nu profiteer ik er dus constant van om foto's te nemen en te oefenen. Er is nog veel te leren dus ik hoop hier aanmerkingen te krijgen die mij vooruit kunnen helpen. Eén probleempje: hoe kan ik foto's uploaden?

  • #2
    Re: Nieuw

    Hoi,

    Je gaat hier in de beginnershoek heel veel kunnen bijleren over fotografie. Er zijn op dit forum mensen aanwezig die elke dag opnieuw de moeite nemen om foto's van ons, beginners, van nuttige commentaar te voorzien.

    De vraag die jij stelt hoort hier echter niet thuis... maar klik eens op 'helpdesk' bovenaan?

    Veel succes en hopelijk komen de eerste foto's snel online

    Grtz,
    Peter
    Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw

      [Mod] Verplaatst naar een geschikter forum.
      Hoe je foto's kunt uploaden kunt u hier lezen:
      Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.


      [/Mod]
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment

      Working...
      X