Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nintendo DSi XL R4 kaartje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nintendo DSi XL R4 kaartje

    Hallo,

    Beetje een rare vraag, maar ons dochtertje heeft enkele weken geleden een DSi XL gekregen. Nu zou zij er graag filmpjes willen op bekijken. De Dsi XL heeft wel een SD-slot, maar datr is blijkbaar alleen voor muziek en voor foto's. Filmpjes kan je in dat SD-slot niet benaderen.

    Na wat googelen vond ik dat je een soort adapter nodig hebt, die je dan in het slot voor de spelletjes steekt. En waar op zijn beurt dan een micro-SD kaart in moet.

    Heb ik dt een beetje juist begrepen ?

    Maar kan iemand me wat raad geven waar ik dit best bestel, en ik zie dat er zoveel soorten R4 kaarten bestaan. Pfffff... kan er echt niet aan uit.

    Zijn die allemaal hetzelfde ? En zijn kaarten voor een XL niet anders dan kaarten die voor een gewone DSi bedoeld zijn.

    Bij voorbaat dank !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Nintendo DSi XL R4 kaartje

    Je hebt een R4i kaart nodig.
    Die zal zolang meegaan tot Nintendo een firmware upgrade doet.
    http://www.r4carte.fr/

    Comment


    • #3
      Re: Nintendo DSi XL R4 kaartje

      SanDisk SDHC 8GB voor Nintendo DSi - SDSDG-008G-E11. Nadat u de SanDisk SDHC 8GB voor Nintendo DSi - SDSDG-008G-E11 hebt geplaatst, hebt u meer dan genoeg ruimte om uw favoriete nummers te uploaden en nog meer foto's te maken.

      Plaats de SanDisk SDHC 8GB voor Nintendo DSi - SDSDG-008G-E11 en er gaat een compleet nieuwe wereld voor u open de volgende keer dat u uw Nintendo DSi™ in de hand houdt.
      Vertrouw op de geheugenkaart met het officiële Nintendo-zegel: met de compatibiliteit en kwaliteit die u van SanDisk verwacht
      Sla meer games, liedjes en foto's op: krijg tot wel 30 keer meer opslagruimte met de Nintendo DSi handheld SDHC™-geheugenkaart van 8 GB.
      Laat zien hoe eenvoudig het is om meer plezier toe te voegen: plaats de kaart in de SD™-kaartsleuf van uw Nintendo DSi, zonder extra kabels of adapters.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Nintendo DSi XL R4 kaartje

        Bedankt voor de info !
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment

        Working...
        X