Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 300D - permanente conversie naar IR - interne 720nm filter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 300D - permanente conversie naar IR - interne 720nm filter

    Wegens upgrade van mijn permanente infrarood camera verkoop ik mijn oude getrouwe Canon 300D. De camera heeft een interne IR filter waardoor je moeiteloos IR foto's kan trekken zonder gepruts met filters, lange sluitertijden en een zoeker waar je niks door ziet. De camera hanteer je zoals een klassieke camera.

    De conversie werd uitgevoerd door de firma Lifepixel in de Amerika. Er werd toen een standaard IR filter van 720 nm geplaatst, dwz dat met deze interne filter nog steeds een klein deel kleur wordt opgenomen waardoor je bijvoorbeeld die mooie blauwe hemels kan trekken.

    Deze camera is in uitstekende staat.
    Ik schat dat de camera een 5000 clicks heeft.
    Bodykleur: zilvergrijs
    Toebehoren: originele batterij, batterijlader, nekstrap, kabels, originele remote controle RS-60E3

    Met deze camera gemaakte foto's kan je op deze link terugvinden: http://www.niniphoto.be/niniphoto.be...otography.html

    Heb je vragen, aarzel dan niet om mij een PM te sturen.

    Vraagprijs: 600 Euro

    Hoe kom ik tot deze prijs? Dit is een optelsom van enkele aparte zaken, namelijk de normale tweedehandsprijs van de 300D, de kost om hem permanent te converteren naar IR en een deel van de verzendkosten naar Amerika. Reken ook dat als je zelf een camera wil laten converteren er steeds het risico bestaat op verlies tijdens het transport. Eventueel is een kleine onderhandelingsmarge op de prijs nog mogelijk.
    Last edited by Mushu; 15 april 2010, 12:13. Reden: Aanpassing
    Groetjes, 4ginie

    Photography is a way of life...

  • #2
    Re: Canon 300D - permanente conversie naar IR - interne 720nm filter

    Schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X