Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ilford Delta 400

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ilford Delta 400

    zonet een rolletje Ilford Delta 400 in m'n Holga gestopt. Ik heb echter een vraagje daaromtrent. Na de pijltjes en de bolletjes door te spoelen kwam ik bij cijfer 1, maar ik zie echter dat er nog een cijfer 1 aankomt. iemand ervaring? moet ik maken dat beide cijfers "1" centraal in't rode kadertje komen of moet ik gewoon een foto trekken bij het eerste cijfer "1" dat centraal in't kadertje staat of maakt het gewoon niet uit?

  • #2
    Re: Ilford Delta 400

    Oorspronkelijk geplaatst door bvdp Bekijk bericht
    zonet een rolletje Ilford Delta 400 in m'n Holga gestopt. Ik heb echter een vraagje daaromtrent. Na de pijltjes en de bolletjes door te spoelen kwam ik bij cijfer 1, maar ik zie echter dat er nog een cijfer 1 aankomt. iemand ervaring? moet ik maken dat beide cijfers "1" centraal in't rode kadertje komen of moet ik gewoon een foto trekken bij het eerste cijfer "1" dat centraal in't kadertje staat of maakt het gewoon niet uit?
    Niks vanaantrekken. Nadenken over hoe Holga's werken is niet ter zake. De foto's komen er sowieso schots en scheef uit. De volgende foto = 2

    YMMV, Marc
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Ilford Delta 400

      De eerste 1 is volgens mij voor als je rechthoekige foto's wilt, de tweede voor vierkante (maar kan me vergissen).. Normaal zie je maar een cijfer door dat knopje op je holga dat je moet verschuiven naargelang je met je rechthoekige of vierkante 'filter' trekt, maar ik weet niet of die cijfertjes misschien op een andere plaats staan bij Ilford film (zelf alleen nog maar met Kodak getrokken en ben ondertussen de achterkant van m'n holga kwijt )

      Maar inderdaad: gewoon doen! Is veel spannender

      Comment

      Working...
      X