Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Binnenlocatie Trouwfotos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Binnenlocatie Trouwfotos

    Hey peeps ...

    wij trouwen op 24 april dit jaar en hebben reeds een huwelijksfotograaf maar zijn op
    zoek naar een binnenlocatie in de buurt van Merchtem, Buggenhout, Asse en omstreken... Dit voor 't geval het slecht weer zou zijn die dag.
    Tussen de trouw in het gemeentehuis en de kerk (beide te Merchtem) hebben we nog ongeveer 'n 2 uur om foto's te nemen. We hadden reeds een binnenlocatie voorzien (Boskapelhoeve Buggenhout) maar na contact blijkt dat deze geen trouwers met fotografen meer toelaten wegens een overrompeling van trouwers vorig jaar .
    Iemand enige idee van een goede binnenlocatie? Als je nog een goede buitenlocatie weet, laat ook maar weten!

    Thanx ,

    Werdeco

  • #2
    Re: Binnenlocatie Trouwfotos

    Wat zoek je nu eigenlijk ?
    Oud, modern, ..., religieus, industrieel ...
    De paardenmanege van de Palm,
    Bosteels in het centrum van Buggenhout waar een paar oude koetsen staan ...
    De molen in Malderen ...
    Er is veel, maar wel weten wat je precies zoekt of wilt ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Binnenlocatie Trouwfotos

      Qua stijl maakt dit niet echt uit, wij zijn niet moeilijk wat deze keuze betreft ;-)
      Palm hebben we overwogen, maar deze vragen 100euro om daar te mogen fotograferen voor trouwers...
      Zitten wel goeie tussen... Molen en de brouwerij... Zullen er eens over nadenken! Moest er nog iemand een idee hebben, laat maar weten!

      Thanx!

      Comment


      • #4
        Re: Binnenlocatie Trouwfotos

        ik weet niet of de wintertuin in het sint ursula instituut in onze lieve vrouw waver
        een optie is, daar zijn er al veel voor jullie gegaan

        veel succes op den trouw en natuurlijk ook he

        aja, zalig pasen btw
        Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

        Comment


        • #5
          Re: Binnenlocatie Trouwfotos

          Oorspronkelijk geplaatst door Werdeco Bekijk bericht
          Hey peeps ...

          wij trouwen op 24 april dit jaar en hebben reeds een huwelijksfotograaf maar zijn op
          zoek naar een binnenlocatie in de buurt van Merchtem, Buggenhout, Asse en omstreken... Dit voor 't geval het slecht weer zou zijn die dag.
          Tussen de trouw in het gemeentehuis en de kerk (beide te Merchtem) hebben we nog ongeveer 'n 2 uur om foto's te nemen. We hadden reeds een binnenlocatie voorzien (Boskapelhoeve Buggenhout) maar na contact blijkt dat deze geen trouwers met fotografen meer toelaten wegens een overrompeling van trouwers vorig jaar .
          Iemand enige idee van een goede binnenlocatie? Als je nog een goede buitenlocatie weet, laat ook maar weten!

          Thanx ,

          Werdeco
          Langs jullie kanten ken ik natuurlijk ook geen locaties, maar hou er ook rekening mee dat het voor de fotograaf in kwestie ook haalbaar moet zijn, hier in Roeselare is bv. een oude staalgieterij, maar daar is fotograferen met gewoon een camera met flits absoluut niet haalbaar, je moet er een ganse belichtingsopstelling kunnen maken, wat in twee uur dan ook niet haalbaar is.

          Verleden jaar heb ik bv.nog een trouwreportage gemaakt voor de zoon van vrienden van ons, zij stonden er op dat ik foto's zou maken in de school waar zij beiden school hadden gelopen, ik dacht "oei wat zal dat worden" daar ik de school niet kende, maar achteraf gezien is dat zeer goed meegevallen, het koppel was zéér tevreden, en ik ook natuurlijk, hiermee bedoel ik maar dat je het niet steeds ver hoeft te zoeken.

          Sommige mensen bekijken een locatie steeds op zijn geheel, maar aan enkele mooie hoekjes heb je over het algemeen genoeg, je hebt soms méér aan een mooie lichtinval, dan aan een locatie op zijn geheel.

          Zoals reeds gezegd, laat ook vooral eerst je fotograaf de locatie gaan bekijken, anders kan deze serieus in moeilijkheden komen.

          Comment


          • #6
            Re: Binnenlocatie Trouwfotos

            Concrete suggesties heb ik niet, maar kan je dit niet gewoon aan de fotograaf overlaten? Het lijkt me sterk dat de fotograaf het zoeken naar een locatie volledig aan het koppel overlaat?
            www.135mm.be
            @135mm_leuven
            info@135mm.be

            Comment


            • #7
              Re: Binnenlocatie Trouwfotos

              een goed fotograaf zorgt ervoor dat jullie je hier geen zorgen over hoeven te maken
              some toys 4 big boys
              http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

              Comment

              Working...
              X