Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oostende zonsondergang 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oostende zonsondergang 2


  • #2
    Re: oostende zonsondergang 2

    heel mooi en mooier dan de eerste.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: oostende zonsondergang 2

      heel mooi
      durf gerust een nog lager standpunt in te nemen
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

      IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

      Comment


      • #4
        Re: oostende zonsondergang 2

        Deze is voor mij net het gene wat ik dacht dat er in je eerste niet goed zat..
        M.a.w hier heb je veel meer detail in alle partijen.

        De voorgrond komt beter uit en de lucht heeft ook meer..Knap maar in je handen want deze doet het helemaal.
        ....dit is voor mij een topper.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: oostende zonsondergang 2

          bedankt voor de reacties,ik wou dit nog even meegeven dit is een hdr van 9foto's,ik neem mijn hdr's altijd zo,dat wil zeggen dat ik op mijn histogram kijk of zowel donkere parijen goed belicht worden als de heldere.en de enige manier is genoeg belichtingen te maken telkens met 1 stop verschil,sommige mensen gebruiken slechts drie foto's maar als het dynamisch bereik te groot is geraak je er absoluut niet met 3 foto's,dus altijd beter één teveel dan één te weinig.een ander groot voordeel voor hdr is een nikon D700 met batterijgrip met een EN-EL4A batterij erin deze combinatie geeft je burst van 9foto's per seconde daardoor wordt het ook mogelijk om hdr uit de hand te nemen(als de sluitertijden niet te lang worden natuurlijk) dit gwoon even als inlichting

          Comment


          • #6
            Re: oostende zonsondergang 2

            Oorspronkelijk geplaatst door louysT Bekijk bericht
            ... daardoor wordt het ook mogelijk om hdr uit de hand te nemen(als de sluitertijden niet te lang worden natuurlijk) dit gwoon even als inlichting
            Maar deze heb je toch niet uit de hand genomen? Of wel?
            Hoedanook ... heel knap plaatje (mooier dan de vorige) waarbij je binnen grens bent gebleven wat betreft natuurlijke kleurtjes. Een iets lichtere voorgrond was bij mij nog meer in de smaak gevallen.

            Comment


            • #7
              Re: oostende zonsondergang 2

              Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
              Maar deze heb je toch niet uit de hand genomen? Of wel?
              Hoedanook ... heel knap plaatje (mooier dan de vorige) waarbij je binnen grens bent gebleven wat betreft natuurlijke kleurtjes. Een iets lichtere voorgrond was bij mij nog meer in de smaak gevallen.
              nee ,deze niet het was al te donker en dan heb je uiteindelijk veel te lange sluitertijden.

              Comment


              • #8
                Re: oostende zonsondergang 2

                Oorspronkelijk geplaatst door louysT Bekijk bericht
                bedankt voor de reacties,ik wou dit nog even meegeven dit is een hdr van 9foto's,ik neem mijn hdr's altijd zo,dat wil zeggen dat ik op mijn histogram kijk of zowel donkere parijen goed belicht worden als de heldere.en de enige manier is genoeg belichtingen te maken telkens met 1 stop verschil,sommige mensen gebruiken slechts drie foto's maar als het dynamisch bereik te groot is geraak je er absoluut niet met 3 foto's,dus altijd beter één teveel dan één te weinig.een ander groot voordeel voor hdr is een nikon D700 met batterijgrip met een EN-EL4A batterij erin deze combinatie geeft je burst van 9foto's per seconde daardoor wordt het ook mogelijk om hdr uit de hand te nemen(als de sluitertijden niet te lang worden natuurlijk) dit gwoon even als inlichting
                Subliem te werk ge gaan..HDR zoals het hoort.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: oostende zonsondergang 2

                  Mooi gedaan buurman ,deze is echt een topper .

                  Comment


                  • #10
                    Re: oostende zonsondergang 2

                    Oorspronkelijk geplaatst door louysT Bekijk bericht
                    bedankt voor de reacties,ik wou dit nog even meegeven dit is een hdr van 9foto's,ik neem mijn hdr's altijd zo,dat wil zeggen dat ik op mijn histogram kijk of zowel donkere parijen goed belicht worden als de heldere.en de enige manier is genoeg belichtingen te maken telkens met 1 stop verschil,sommige mensen gebruiken slechts drie foto's maar als het dynamisch bereik te groot is geraak je er absoluut niet met 3 foto's,dus altijd beter één teveel dan één te weinig.een ander groot voordeel voor hdr is een nikon D700 met batterijgrip met een EN-EL4A batterij erin deze combinatie geeft je burst van 9foto's per seconde daardoor wordt het ook mogelijk om hdr uit de hand te nemen(als de sluitertijden niet te lang worden natuurlijk) dit gwoon even als inlichting
                    Hoe je er komt kom je er
                    Maar het is een mooi plaatje.
                    Prettige kleuren en een mooie compositie

                    gr.ron.
                    http://exhi-fotografie.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: oostende zonsondergang 2

                      Ik vind hem persoonlijk een stuk beter als je eerste post. Minder vertekening, betere belichting en betere compositie Laat ze zo nog maar komen.

                      Groeten
                      Mipstoo

                      Comment


                      • #12
                        Re: oostende zonsondergang 2

                        knap!

                        Comment


                        • #13
                          Re: oostende zonsondergang 2

                          Hij mag rustig naast die andere hangen, want die vond ik ook al heel mooi.

                          Comment


                          • #14
                            Re: oostende zonsondergang 2

                            Heel subtiel die hdr bewerking....mooi gedaan!!
                            Vind dit een heel knap plaatje, krachtig, mooi van kleur....aan de comp is er over nagedacht....het is als het ware dat de golfbreker zich in 2 heeft gesplitst...een gedeelte naar li en de andere naar rechts! Ook je lange sluiterstijd is hier zeer gepast!!
                            I it!!
                            Moet je ook niet vertellen dat ik heel graag zeelandschappen zie
                            Gr Pascale
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: oostende zonsondergang 2

                              Zalige plaat en HDR op zijn best
                              Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                              Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                              Comment

                              Working...
                              X