Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slijtvast printen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slijtvast printen

    Voor een project bij ons op't werk wil ik een raster laten printen op een slijtvast medium met formaat A0(minstens die grootte).
    Het zou een raster moeten zijn met vakjes van 5cmx5cm en er moeten rolstoelen op kunnen rijden zonder dat die print afslijt.

    Vraag 1: Hoe maak ik best een correct raster? Ik heb dat nu in PPT gedaan, maar ik ben niet zeker dat het helemaal correct is (zeker na het printen) De vakjes zouden toch echt wel 5x5 moeten zijn.
    Vraag 2: op welk medium kan ik laten printen? Ik had zelf al gedacht aan alluminium of plexieglas...

    Help!


  • #2
    Re: Slijtvast printen

    Plexiglas is heel erg kwetsbaar, zeker niet krasvast.

    Glas of polycarbonaat met een glaslaagje bieden al een veel betere bescherming.
    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

    Comment


    • #3
      Re: Slijtvast printen

      als je die print kan laten plastificeren, is het probleem van slijtage opgelost.

      Comment


      • #4
        Re: Slijtvast printen

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        als je die print kan laten plastificeren, is het probleem van slijtage opgelost.
        Gaat dat plastic dan ook niet kapot onder de ter plaatse draaiende wielen (rond hun as)? Het zullen hoofdzakelijk electrische rolstoelen zijn denk ik...

        Comment


        • #5
          Re: Slijtvast printen

          Ik zou een roesvrijstalen plaat laten laseren
          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

          Comment

          Working...
          X