Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Over the Hill

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Over the Hill

    Toen ik terugkwam van mijn heerlijke zonsopgang in de duinen van Death Valley, keek ik achterom en zag ik dit... Terug even zitten, en genieten...



    Groeten
    Mipstoo

  • #2
    Re: Over the Hill

    Weer zo'n mooie.
    wel jammer van de voetstappen hoewel deze misschien juist
    meehelpen voor de diepte.

    gr.ron.
    http://exhi-fotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Over the Hill

      Wat een rust, wat een zaligheid.
      Heel knap vastgelegd.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Over the Hill

        Ja ja ...ja ja...Maak ons maar jaloers weeral..
        Ik vind dat ze mensen zoals jij,Ann en andere ver wonende Belgen moeten verbieden te posten op BD..

        Neen hoor grapje...Laat ze maar lekker zo komen..
        Deze is heerlijk..Ik zou met de sfeer ook nog wat meer gedaan hebben..Zoals op de voorgrond met een half stopje minder en wat meer punch in de verte...Maar das mijn gedacht hé..Hoeft niet de jouwe te zijn..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Over the Hill

          PRACHTIG!!!!

          Comment


          • #6
            Re: Over the Hill

            Hele mooie
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

            Comment


            • #7
              Re: Over the Hill

              Heel mooi. Krijg ik goesting van om daar ook eens op mijn sandalen te gaan rondzwerven,
              een sigaartje roken, en me afvragen hoe ik hier weer in verzeild ben geraakt. Kortom, zet
              me aan het dagdromen. Iets wat alleen een goede foto vermag.

              Comment


              • #8
                Re: Over the Hill

                Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
                PRACHTIG!!!!
                YEP.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Over the Hill

                  Heel mooi, knappe diepte in het beeld, knappe kleursettings

                  Comment


                  • #10
                    Re: Over the Hill

                    Man man, ik wil daar ook nog es heen
                    Een zeer mooi beeld

                    greetz
                    Cheeta
                    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                    flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Over the Hill

                      Prachtig die natuur, prachtig de foto...van mij mogen ze zo blijven komen hoor

                      Comment


                      • #12
                        Re: Over the Hill

                        Ikke nu ook genieten
                        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Over the Hill

                          Heerlijke foto met veel diepte, zalig licht, prachtige kleuren en wat een zicht natuurlijk! Dat moet heerlijk geweest zijn om dat met eigen ogen te mogen aanschouwen. Knap gezien en prachtig vastgelegd!

                          Groetjes,
                          Ann

                          Comment


                          • #14
                            Re: Over the Hill

                            Allemaal super bedankt voor de fijne reacties

                            Oorspronkelijk geplaatst door exhi
                            Weer zo'n mooie.
                            wel jammer van de voetstappen hoewel deze misschien juist
                            meehelpen voor de diepte.

                            gr.ron.
                            De voetstappen zijn voor mij een zekere meerwaarde aan de foto. Deels omdat er idd op deze manier diepte wordt gebracht tussen de 2 heuvels. Anderzijds is het het 2de belangrijkste rustpunt in de foto.
                            Volgens mij zou zonder een saaiere foto zijn.

                            Oorspronkelijk geplaatst door schoonspikke
                            Ja ja ...ja ja...Maak ons maar jaloers weeral..
                            Ik vind dat ze mensen zoals jij,Ann en andere ver wonende Belgen moeten verbieden te posten op BD..

                            Neen hoor grapje...Laat ze maar lekker zo komen..
                            Deze is heerlijk..Ik zou met de sfeer ook nog wat meer gedaan hebben..Zoals op de voorgrond met een half stopje minder en wat meer punch in de verte...Maar das mijn gedacht hé..Hoeft niet de jouwe te zijn..
                            Laat het duidelijk zijn Pascal. Ik woon nog steeds in België jammer genoeg
                            Vorig jaar een maand naar het Zuidwesten van Amerika geweest en sinds dien beetje bij beetje de foto's aan het selecteren en posten. Anderen hebben dit in een sneller tempo gedaan. Ik heb hier jammer genoeg de tijd niet voor... en ben altijd een trage geweest

                            Ik heb bij deze foto geprobeerd om echt zo weinig mogelijk nabewerking te doen en echt de rust en prachtige eenvoud weer te geven zoals het daar was. Ben blij dat je het kans smaken, ga eens proberen of je raad er nog iets beter van kan maken...

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke
                            Heel mooi. Krijg ik goesting van om daar ook eens op mijn sandalen te gaan rondzwerven,
                            een sigaartje roken, en me afvragen hoe ik hier weer in verzeild ben geraakt. Kortom, zet
                            me aan het dagdromen. Iets wat alleen een goede foto vermag.
                            Zolang je maar 's morgens rond zwerft, want 's middags rookt je sigaar vanzelf op

                            Oorspronkelijk geplaatst door JLM
                            Prachtig die natuur, prachtig de foto...van mij mogen ze zo blijven komen hoor
                            En er komen er zeker nog... Bedankt

                            Oorspronkelijk geplaatst door parrotman
                            Ikke nu ook genieten
                            Hans, ik hoop dat je evenveel geniet als ik toen deed. Je weet wat te doen volgende keer in Death Valley

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ann75
                            Heerlijke foto met veel diepte, zalig licht, prachtige kleuren en wat een zicht natuurlijk! Dat moet heerlijk geweest zijn om dat met eigen ogen te mogen aanschouwen. Knap gezien en prachtig vastgelegd!

                            Groetjes,
                            Ann
                            Het was ook heerlijk, Ann. Binnenkort misschien naar Canada. Als ik ooit de Amerika-reeks afkrijg



                            Allemaal, super bedankt. Het doet me plezier

                            Groeten
                            Mipstoo

                            Comment


                            • #15
                              Re: Over the Hill

                              De foto komt erg zacht en rustig over. Mooi, dat wel, maar was het niet dat je al eentje had gepost van het totaalbeeld, dan bleef ik toch met een hongergevoel zitten omdat deze foto je ernaar doet verlangen om meer te zien te krijgen van de omgeving.
                              Je post niet alleen mooie foto's, maar ook in de juiste volgorde

                              Comment

                              Working...
                              X