Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 7D voor 6 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 7D voor 6 euro



    Helaas na een aantal minuten orderstatus gesloten gekregen...

  • #2
    Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

    Je kon maar proberen he

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

      Jammer!

      Nochtans, ik herinner mij hier een paar jaar geleden in een naastliggend dorp. Daar stond bij een meubelwinkel een lederen salon in de etalage met een plakkaat op "Voor een appel en een ei".

      Daar is toen een man binnen gestapt met de bewuste gevraagde artikelen. Hij heeft uiteraard het salon niet meegekregen... 't is te zeggen, niet op dat moment. Nadat de rechtszaak voorbij was wel.

      Verkopers zijn wettelijk verplicht om de juiste prijs te vermelden, en anders is de foutieve prijs diegene waaraan ze moeten verkopen!

      En ik heb zo al dikwijls mijn vingers voelen jeuken als ik foutieve prijzen om webwinkels zag staan...

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

        Dat van "voor een appel en een ei" is een urban legend die al jaaaaaren mee gaat.
        Iedereen "kent" wel iemand in een naastliggend dorp die zo een salon, auto, tv,... voor een appel en een ei heeft gekregen.

        Alleen bestaat er een wetgeving die niet toelaat met verlies te verkopen.
        Al staat er in een winkel in de etalage een D7 voor €6,61 dan zal jij als koper dat nooit kunnen afdwingen, zelfs niet voor de rechtbank.

        Verhaaltje over een salon voor een echte appel en een echt ei gaat niet op.
        Ze hebben u iets wijsgemaakt. (of gij probeert ons iets wijs te maken)
        Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

        Comment


        • #5
          Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

          En als ik u nu vertel dat ik die man persoonlijk ken? Dat hij zelfs aangetrouwde familie is?

          Comment


          • #6
            Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

            Dan vertel ik u dat je enkel je verhaal wil hoog houden maar er nog steeds niets van waar is.
            Een rechter gaat nooit toestaan dat een handelaar iets moet ruilen tegen een appel en een ei. Er is enerzijds de redelijkheid (iedereen weet wat die uitspraak "voor een appel en een ei" betekend) en anderzijds is er gewoon een wetgeving die dat tegen gaat. (of de handelaar beschermd, hoe je het ook wil).
            Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

            Comment


            • #7
              Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

              OK, dan gelooft ge me niet. Ook goed...

              Comment


              • #8
                Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

                Haha, en blijven volhouden!
                Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

                Comment


                • #9
                  Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

                  Die Canon was trouwens 0 euro, de 6 euro waren verzendingskosten.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

                    Een handelaar mag geen foutive prijzen tentoonstellen, indien hij dit wel doet moet hij het artikel aan die prijs verkopen. En een handelaar mag wel met verlies verkopen maar moet dit dan melden aan de bevoegde diensten zodat deze op de hoogte zijn van zijn praktijken.
                    En de "appel en een ei" ..... het verhaal moet toch ergens begonnen zijn dus ga ik niet zeggen dat die man liegt maar het klinkt een beetje 1930 achtig en dan moet het toch om een heel degelijk salon gegaan zijn dat je er een koopje aan doet na een eventueele rechtzaak waar je moet staan (en niet kunt gaan werken) en je punt verdedigen als je geen advokaat neemt want die kost ook centjes. Maar twijfel dat het een degelijk salon was want anders zou het ook niet weggaan voor een appel en een ei.
                    Canon 50D + Canon 350D + Canon 18-55 + Canon 75-300 + Canon 100 1:2.8 Macro USM + Canon 100-400 + Canon 18-200 + Canon 50 f1.8 + Canon 70-200 2.8 en nog wa lichtjes en stastijf
                    Nu nog de kennis en het vakmanschap :D

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

                      Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk bericht
                      Haha, en blijven volhouden!
                      En als het nu eens in scène is gezet!? Enig idee wat hiervan de publicitaire waarde is?

                      Mvg.
                      Robert
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

                        Oorspronkelijk geplaatst door Alca Bekijk bericht
                        Een handelaar mag geen foutive prijzen tentoonstellen, indien hij dit wel doet moet hij het artikel aan die prijs verkopen. En een handelaar mag wel met verlies verkopen maar moet dit dan melden aan de bevoegde diensten zodat deze op de hoogte zijn van zijn praktijken.
                        Hoe het in België zit weet ik niet, maar in Nederland hoeft de verkoper niet te verkopen tegen de prijs indien de koper zich ervan bewust had kunnen zijn dat er duidelijk een vergissing in het spel is. Een 7D voor € 6,- is zo duidelijk dat de verkoper dit toestel dan ook niet hoeft te verkopen voor die prijs. In geval het een "speciale aanbieding" betreft voor € 100,- minder dan gangbaar wordt het al heel anders.

                        En ja, er zijn heel wat mensen die beweren het toch voor die "ongelooflijke prijs"te hebben gekocht
                        Groeten,

                        Albert Jan

                        Website AJH
                        lidnummer: BD0371NL

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

                          bij een jaarlijkse uitverkoop wordt er wel degelijk verkocht voor een appelen een ei hoor.
                          alleen geld dat meestal voor de eerste koper.
                          vandaar dat mensen soms dagen van tevoren al voor de deur ligeen/staan te wachten.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            bij een jaarlijkse uitverkoop wordt er wel degelijk verkocht voor een appelen een ei hoor.
                            alleen geld dat meestal voor de eerste koper.
                            Maar da's dan ook vooraf duidelijk qua voorwaarden en het betreft een gelimiteerde hoeveelheid
                            Groeten,

                            Albert Jan

                            Website AJH
                            lidnummer: BD0371NL

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon EOS 7D voor 6 euro

                              Oorspronkelijk geplaatst door ajh Bekijk bericht
                              Maar da's dan ook vooraf duidelijk qua voorwaarden en het betreft een gelimiteerde hoeveelheid
                              yep.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X