Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tegen een stootje...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tegen een stootje...

    Een fotoreeks van David Guttenfelder op de website van De Morgen. Alleen de staat van het materiaal op de eerste foto is al de moeite waard

    Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

  • #2
    Re: Tegen een stootje...

    En ik maar vloeken als er een modderspatje op mijn toestel komt
    www.fotojoel.be
    7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

    Comment


    • #3
      Re: Tegen een stootje...

      Als "topfotograaf" kan toch veel,!? En word alles kunst ?
      https://ggpics.be/

      Comment


      • #4
        Re: Tegen een stootje...

        Smaken verschillen, maar ik vind er ook niks aan... En inderdaad, als je eens wat naam hebt, wordt alles ineens goed wat je daarna doet (als kunstenaar toch... politici komen hier minder goed mee weg)

        Comment


        • #5
          Re: Tegen een stootje...

          Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
          Smaken verschillen, maar ik vind er ook niks aan... En inderdaad, als je eens wat naam hebt, wordt alles ineens goed wat je daarna doet (als kunstenaar toch... politici komen hier minder goed mee weg)
          Zelfde idee ivm met de fotoreeks.

          Het materiaal ziet er behoorlijk geteisterd uit door de lokale weers- en werk omstandigheden. Zij kunnen natuurlijk wel sneller wisselen van materiaal.

          Ik heb ook al in extremere omstandigheden fotos genomen, maar probeer toch mijn materiaal te beschermen met een hoes of zo.
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: Tegen een stootje...

            Wie spreekt hier over kunst?
            Dit is gewoon een geweldig staaltje fotojournalistiek.
            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

            Comment


            • #7
              Re: Tegen een stootje...

              foto's gemaakt met de i-phone.
              Helemaal niet slecht.
              Niet vergeten, die brave man is daar om journalistieke redenen, niet om kunstfoto's te nemen .

              Jo(han)
              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

              Comment

              Working...
              X