Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Focilux Gent ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Focilux Gent ?

    Heeft er iemand weet van wat er daar precies gebeurd is?

    Ben juist terug van de avondschool, daar was een collega cursist die haar fototoestel enkele dagen geleden bij focilux heeft binnengebracht (sensor reiniging) probeerde nu reeds enkele dagen tevergeefs in contact te komen met deze zaak, niemand neemt op en de zaak is gesloten enkel een briefje met de melding gesloten wegens onvoorziene omstandigheden.


    Reden om ongerust te worden ?
    groeten Luc.
    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

  • #2
    Re: Focilux Gent ?

    Ik heb gehoord van interne bronnen dat ze zouden in faling gaan...
    SKurt.be
    www.SKurt.be

    Comment


    • #3
      Re: Focilux Gent ?

      Oorspronkelijk geplaatst door SKurt Bekijk bericht
      Ik heb gehoord van interne bronnen dat ze zouden in faling gaan...
      oeps ! probeer dan maar op korte tijd terug aan uw eigen toestel te geraken
      BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

      Comment


      • #4
        Re: Focilux Gent ?

        En blijkbaar is dit defenitief volgens de website van UNIZO.
        Dit weet je toch als werknemer, zeker een paar dagen vooraf ? waarom dan nog herstellingen aanvaarden
        BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

        Comment


        • #5
          Re: Focilux Gent ?

          Om toch nog een beetje geld binnen te brengen?

          Comment


          • #6
            Re: Focilux Gent ?

            Oorspronkelijk geplaatst door camouflage Bekijk bericht
            En blijkbaar is dit defenitief volgens de website van UNIZO.
            Dit weet je toch als werknemer, zeker een paar dagen vooraf ? waarom dan nog herstellingen aanvaarden
            Als gewone werknemer heb je geen inzage in de boekhouding. Je kan wel een idee hebben van "het gaat hier niet goed", maar een faling "voelen aankomen" als baliebediende, nee hoor, was het maar zo simpel...

            Comment


            • #7
              Re: Focilux Gent ?

              Vreemd, die waren toch enkele maanden terug verhuisd van kortrijksepoortstraat naar de overkant?

              Was toch een begrip in Gent? Nu ja voor een koopje moest je er niet zijn
              Hun prijzen waren echt veel te hoog vergeleken met anderen in Gent.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: Focilux Gent ?

                En er zullen nog meer traditionele winkels volgen. De concurrentie van webwinkels is moordend en zal enkel nog toenemen.

                http://www.nieuwsblad.be/article/det...O_20100331_002

                Comment


                • #9
                  Re: Focilux Gent ?

                  amai, is dat schrikken!

                  Ik ging er regelmatig klein spul halen, alleen al omdat ik zelf geloof in het laten voorbestaan van "de fotoboer op de hoek", ook al zijn ze een beetje duurder dan online maar je hebt dan tenminste direct je gerief.

                  Hopelijk komt er een doorstart, het contact met de medewerkers daar was altijd aangenaam.

                  G
                  fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                  Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Focilux Gent ?

                    vandaag stond in de krant dat er een curator is aangesteld,

                    ging juist vorige week starten met cursus daar , maar stonden voor de deur

                    Comment


                    • #11
                      Re: Focilux Gent ?

                      Ik ben vandaag nog eens langs Focilux gewandeld en op de deur hing een blad van de nieuwe eigenaar met het nieuws dat Focilux terug open is vanaf 12 april.
                      MVG,

                      T. Deckers

                      Comment


                      • #12
                        Re: Focilux Gent ?

                        Zaterdag omstreeks 12u stond er een camionette van Art&Craft voor de deur... Een voorteken?
                        -> D300s / 105mm / 18-200mm <-

                        Comment


                        • #13
                          Re: Focilux Gent ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door naltiro Bekijk bericht
                          Zaterdag omstreeks 12u stond er een camionette van Art&Craft voor de deur... Een voorteken?
                          Het zou in elk geval perspectieven openen mocht A&C daar hun winkel hebben. Een stuk gemakkelijker bereikbaar (voor mij althans ).
                          Het kan ook een stockopkoop zijn uiteraard ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Focilux Gent ?

                            En inderdaad: focilux is overgenomen door art&craft, en is weer open sinds gisteren:

                            Comment


                            • #15
                              Re: Focilux Gent ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
                              En inderdaad: focilux is overgenomen door art&craft, en is weer open sinds gisteren:
                              http://www.nieuwsblad.be/article/det...&postcode=9000
                              Super, dan kan ik te voet naar A&C in het vervolg
                              iets wat niet zo goed is voor mijn portefeuille natuurlijk

                              hopelijk resulteert deze overname in de allereerste fotowinkel in België met scherpe prijzen én personeel dat wat van fotografie kent zonder erop los te zeveren
                              5DmkIII en wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X