Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'oude' topics

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 'oude' topics

    Tegenwoordig plaats ik 'topics' waarvan ik iets kan leren (en dat zijn er veel) bij mijn favorieten. Ik vraag me nu af of die topics op een bepaald moment van de site gehaald worden Want dan moet ik er iets anders op vinden : ik zou die wel willen bijhouden.


  • #2
    Je kan dat heel eenvoudig met Internet Explorer, menu Bestand: opslaan als... webpagina volledig,(html,htm ).
    Maak best een aparte folder aan om jou eigen archief aan te maken.

    Zo heb je voor eeuwig de juiste richtlijnen
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Hallo tati,

      Als je de overzichtspagina van alle forumsbekijkt, dat staan uiterst rechts een "geel" mapje en een "roze" mapje met een "A" erop.
      Dat roze mapje met "A" is het archief - en daarin staan al de "oudere " topics.
      Als je daar op klikt kom je dus in het archief van het forum.

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Originally posted by tati
        Tegenwoordig plaats ik 'topics' waarvan ik iets kan leren (en dat zijn er veel) bij mijn favorieten. Ik vraag me nu af of die topics op een bepaald moment van de site gehaald worden Want dan moet ik er iets anders op vinden : ik zou die wel willen bijhouden.
        In principe worden er geen topics gedelete, mocht dat in de toekomst om de een of andere reden moeten gebeuren, dan verwittigen we wel ruim op voorhand.

        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

        Comment


        • #5
          Zowel Jaja als Sven hebben vanzelfsprekend gelijk, maar ik dacht dat de zoek-functie in het archief niet werkte.

          Beter safe dan sorry, de voor mij interessante topics hou ik zelf bij.

          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #6
            Originally posted by Hombre
            Je kan dat heel eenvoudig met Internet Explorer, menu Bestand: opslaan als... webpagina volledig,(html,htm ).
            Maak best een aparte folder aan om jou eigen archief aan te maken.

            Zo heb je voor eeuwig de juiste richtlijnen
            He! Goede tip Hombre
            Groetjes Eugene
            Eugene

            Nikon D100 / Nikkor AF-S 17-35 f2.8 IF ED / AF-S 80-200 f2.8 IF ED / Sigma 180 mm Apo Macro HSM / SB-80DX

            Comment


            • #7
              Ja, bedankt allemaal.
              Als ik nu nog zou durven tips 'verliezen'....

              Comment

              Working...
              X