Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

    Promoties en kortingen op alle artikelen. Meer informatie vind je op de website van Foto Dali: http://www.fotodali.be/
    Een Canon 350D met EF 28mm 1.8 UMS, EF 50mm 1.8 II en EF 16-35mm 2.8L II UMS in de kast en een Leica X1 voor dagelijks gebruik

  • #2
    Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

    Tja:

    Ze geven zelfs een korting van -2% op hun NIKON AF-S VR 70-200mm f2.8 G IF-ED
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

      gelukkig heb ik het bericht dan niet gepost bij het forum 'Waarheen vandaag?'
      Ik reed er voorbij met mijn fiets, maar ben niet binnen gaan kijken. Vele dingen kosten zowiezo al duurder bij Dali.
      Een Canon 350D met EF 28mm 1.8 UMS, EF 50mm 1.8 II en EF 16-35mm 2.8L II UMS in de kast en een Leica X1 voor dagelijks gebruik

      Comment


      • #4
        Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

        Voor mij is dit een regelrechte catastrofe!
        Zij waren 20 jaar mijn foto-ontwikkelaar/afdrukker. Omdat zij zelf de fotoafwerking deden konden technische problemen van mens-tot-mens opgelost worden, met (beroepshalve) vaak meer dan 10.000 afdrukken per jaar was dat geen luxe. Nu moet op zoek naar een nieuwe oplossing ... wat te noorden van Antwerpen geen evidentie is! (Met o.a. een opdracht met meer dan 3000 (600 x 5) af te drukken foto's in het verschiet de komende weken, zitten we met de handen in het haar)

        Comment


        • #5
          Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

          waarom stoppen ze ???
          eigenaardig . . .

          Comment


          • #6
            Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

            Sommige dingen lijken wel een héél stuk goedkoper te zijn...

            Comment


            • #7
              Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

              Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
              Voor mij is dit een regelrechte catastrofe!
              Zij waren 20 jaar mijn foto-ontwikkelaar/afdrukker. Omdat zij zelf de fotoafwerking deden konden technische problemen van mens-tot-mens opgelost worden, met (beroepshalve) vaak meer dan 10.000 afdrukken per jaar was dat geen luxe. Nu moet op zoek naar een nieuwe oplossing ... wat te noorden van Antwerpen geen evidentie is! (Met o.a. een opdracht met meer dan 3000 (600 x 5) af te drukken foto's in het verschiet de komende weken, zitten we met de handen in het haar)
              milo?
              zelf nog niet laten printen, maar het schijnt goed te zijn met goeie service erbij
              hoe meer f**k hoe meer vreugd

              **=ol

              Comment


              • #8
                Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

                In Ekeren hangt een affiche met de uitleg dat ze niet meer kunnen concurreren met vooral Duitse warenhuisketens. De enige korting die ik er zag was op speelgoedstatieven.

                Comment


                • #9
                  Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

                  Aha, Duitse warenhuisketens. Misschien staat 5D II volgende week in de reklame in de Aldi
                  Een Canon 350D met EF 28mm 1.8 UMS, EF 50mm 1.8 II en EF 16-35mm 2.8L II UMS in de kast en een Leica X1 voor dagelijks gebruik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

                    Mediamarkt en Saturn zijn voor zover ik weet ook Duits ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

                      Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                      In Ekeren hangt een affiche met de uitleg dat ze niet meer kunnen concurreren met vooral Duitse warenhuisketens. De enige korting die ik er zag was op speelgoedstatieven.
                      Beetje eigenaardig niet
                      Ekeren en Brasschaat liggen toch niet tegen de Duitse grens.
                      Of veel van hun klanten kopen via internet...?
                      Het gevaar zie ik eerder komen uit Turnhout
                      Maar goed, kan het best begrijpen dat het moeilijker en moeilijker wordt
                      om het hoofd boven water te houden.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

                        ekeren en brasschaat liggen niet zo heel ver van turnhout ... rara ... niks duits dus ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

                          Oorspronkelijk geplaatst door rubenvb Bekijk bericht
                          Mediamarkt en Saturn zijn voor zover ik weet ook Duits ...
                          Mediamarkt en Saturn zijn het zelfde het noemt dan ook de MediamarktSaturn group

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

                            Oorspronkelijk geplaatst door rubenvb Bekijk bericht
                            Mediamarkt en Saturn zijn voor zover ik weet ook Duits ...
                            Laatste post was reeds van 2 april

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foto Dali stopt ermee: totale uitverkoop

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                              Laatste post was reeds van 2 april
                              Klopt

                              Comment

                              Working...
                              X