Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor en Na

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor en Na

    Vandaag begonnen met het schoonmaken van het zwembad.
    Oke, je kan er nog niet in springen maar het ziet er toch al een stuk beter uit. Links zie je mooie algen. Het halve kader dat je ziet is de reflectie van de rand in het water. Mooi he, zo'n foto van niets.


  • #2
    Re: Voor en Na

    vind de kleurtjes wel mooi maar heb geen idee waar ik naar kijk... had je moeten zeggen dat het een tekening ofzo was ging ik het ook geloven. Een zwembad maar kan het "kader" van de reflectie van de rand van het water niet plaatsen in een echte situatie.
    En waarom kan je er niet inspringen? Mensen zwemmen wel in de zee en daar zit meer rotzooi in dan in je zwembad.
    Canon 50D + Canon 350D + Canon 18-55 + Canon 75-300 + Canon 100 1:2.8 Macro USM + Canon 100-400 + Canon 18-200 + Canon 50 f1.8 + Canon 70-200 2.8 en nog wa lichtjes en stastijf
    Nu nog de kennis en het vakmanschap :D

    Comment


    • #3
      Re: Voor en Na

      Even uitleg dan. Het enige wat je ziet is het water, maar omdat deze foto is gemaakt in de hoek van het bad zie je de randen er in gespiegeld . Ik weet ook niet hoe ik het beter uit kan leggen.

      Comment


      • #4
        Re: Voor en Na

        Op fotografisch vlak zou ik niet weten voor de welke te kiezen. Geen van beiden spreken me aan.
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment

        Working...
        X